Nu har jag spelat spelet i kanske 10 timmar eller något och måste säga att jag är lite besviken.
Visst, polisjakterna är svinroliga. Men man blir ju behandlad som ett spädbarn nu då EA har tagit bort jävlart hälften av alla roliga detaljer man kunde trixa med på bilen. Det är helt enkelt lika roligt att styla längre då det typ finns 3 saker att välja på (underdrift, men ni fattar vad jag menar), och man inser att hälften av alla på internet förmodligen gjort en likadan bil.
Det blir inte lika individuellt. Jag längtar efter dagen då man kan styla bilen precis precis precis som man vill och DESSUTOM ha bra racing. Nu är jag uttråkad, jag är less på att köra. Då jag blir less på att köra vill jag styla, men det nöjet varar inte i mer än 1,5 minut med spädbarnsfunktionerna som finns.
Saker som kunnat vara bättre:
1. Roligare årstid. Visst hösten är snygg, men fan vad man blir less. Det kanske kunde finnas två olika att välja på?
2. Roligare stad. Fruktansvärt tråkig miljö alltså. Tänk er det här spelet i något slags mysigt miami istället.
3. MYCKET mer detaljer för den som vill det. Man borde kunna fixa det så att den som bara vill köra eller är för liten för att läsa/förstå engelska kunde göra det utan att behöva surfa i vågor av information om tusentals delar. Det EA inte har förstått är att de flesta av oss som gillar nfsu vill ha 10000000000000 olika detaljer att styla. Vill man bara ha suverän körglädje kan man köpa burnout eller pgr. Ingen väljer nfsu före de två förestående på grund av att bilkänslan är bättre.
Åh så skönt att skriva av sig...