Permalänk
Medlem

Razer diamondback med Razer eXactMat Är grymm.

äger det själv och musen är EXTREMT känslig. Mkt bra programmvara följer med.

Dpi ligger på 1600.

Hela kittet kostar ca 1300 kr.

Visa signatur

Tiden är alltid 17.00 någonstans i världen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Noxxer
Hela kittet kostar ca 1300 kr.

Diamondback (ca 400) + Exact Mat (ca 300) = ca 700kr annars..

Visa signatur

4670K@4.4, GTX760-DC2OC-2GD5, Z87I-PRO, 8GB RAM (CML8GX3M2A1600C9), Seasonic G-550 550W

Permalänk
Medlem

Tack för alla svaren!

Det blir en Razer Copperhead och Razer Mantis Control Mat, dyrt men det är nog värt det Ska deställa dem senare i kväll.

Visa signatur

/ KirkaN

There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary and those who don't.

Permalänk
Medlem

MX518, utan tvekan.

Permalänk
Medlem

mx 510

mx 518 saknar tyngd

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KirkaN
Tack för alla svaren!

Det blir en Razer Copperhead och Razer Mantis Control Mat, dyrt men det är nog värt det Ska deställa dem senare i kväll.

Bra val:up: Du kommer inte bli missnöjd!

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Medlem

Eller så kommer din bror bli det...
Nåja, hoppas han inte kommer få de problemen som jag har haft.

Lustigt att mitt inlägg mer eller mindre ignorerades..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hench
Eller så kommer din bror bli det...
Nåja, hoppas han inte kommer få de problemen som jag har haft.

Lustigt att mitt inlägg mer eller mindre ignorerades..

Det är lungt, jag ignorerade inte ditt inlägg, tvärt om. När jag hade läst det gick jag ut på google och sökte runt lito om felen och kom fram till att de flesta är fixade i ny firmware mm. Om musknappen nu kommer att tjärva så får man väll kontakta företaget (som jag beställt det från), med lite tjat och hot om att kontkata "Plus" så fixar det sig nog

Visa signatur

/ KirkaN

There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary and those who don't.

Permalänk
Medlem

Jag gillar min Raptor Gaming M2... ;o

Visa signatur

AMD X2 4200+ 2.2ghz - MSI Amethyst (HP OEM) moderkort - 2x 1gb Infinion PC3200 @ 3-3-3-8-2T - MSI 7800GTX 256mb - Raptor Gaming M2 - Koss SB45

Permalänk
Medlem

Ja jo, eller så kan man köpa en mus som funkar bättre från början...

Permalänk
Medlem

Jag är nöjd med min copperhead i alla fall

Permalänk
Medlem

min MS 3.0 ÄGER! den har hängt med ett bra tag, men den funkar fortfarande, vad är det för dpi? 800?

Visa signatur

[ASUS A8N-E] | [AMD64 Venice 3200+ @ 2600 MHZ] | [Gainward 7800GTX Golden Sample] | [2*1024 Mb pc3200] | [Maxtor 200 GB] | [Antec Sonata 2]

Permalänk

Jag har en Razor Diamond back, utan tvekan bästa musen jag någonsin haft i min ägo.

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk

Jag har en Logitexh MX510 och den är riktigt bra (och snygg) så jag kan tänka mig att MX518 (den nyaste modellen tror jag) är jäkligt bra.

Permalänk
Medlem

Säger bara det: Det som du tycker är bekvämast är den bästa spelmusen, för dej.

Permalänk
Medlem

Har en Razor Diamondback Chamelon nu, ska sägas att jag inte alls är särskilt förtjust i den. Den är på dock för liten för mej, och det räcker man svettas de minsta så gliderna den ur handen på en. Nej tacka vet jag Logitech MX518.....

Permalänk
Medlem

Är också toknöjd med min MX510, det enda jag kan tänka mig byta den mot skulle vara en MX518 eller eventuellt G5, formen är oöverträffad

Visa signatur

Workstation: i7 2600k | P8Z68-V Pro | 16 Gb RAM | MSI Radeon 390 | NEC PA241W
Portabelt: Surface Pro 3 | Samsung Galaxy S6 Edge
Fotoväska: Nikon D800E | Nikkor AF-S 24-70/2,8 G ED | Nikkor AF-S 85+50/1,8 G

Permalänk
Medlem

MX300 är den bästa jag testat! Byter aldrig ut den.

Visa signatur

Lever pastej?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MOrKiz
Har en Razor Diamondback Chamelon nu, ska sägas att jag inte alls är särskilt förtjust i den. Den är på dock för liten för mej, och det räcker man svettas de minsta så gliderna den ur handen på en. Nej tacka vet jag Logitech MX518.....

Ok, men magmavarianten funkar svinbra tycker jag. Perfekt grepp, och lagom storlek. Anledningen till att folk tycker den är för liten kanska är att den inte är gjord för att man skall lägga på hela "handen". Jag har hyfsat stora händer, och jag låter i princip bara långfingret och pekfinget vila på musen. Resenn av handen, främst handflatan kan vila på musmattan. Då man inte rör hela handen utan bara "vickar" på handleden samtidigt som man finjusterar med övriga fingar (svårt att förklara på ett bra sätt) får iaf jag grym stabilitet och precition. Och dessutom är risken för musarm = 0.

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk
Geeks
SweClockers

*flyttad*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nienithaur
Ok, men magmavarianten funkar svinbra tycker jag. Perfekt grepp, och lagom storlek. Anledningen till att folk tycker den är för liten kanska är att den inte är gjord för att man skall lägga på hela "handen". Jag har hyfsat stora händer, och jag låter i princip bara långfingret och pekfinget vila på musen. Resenn av handen, främst handflatan kan vila på musmattan. Då man inte rör hela handen utan bara "vickar" på handleden samtidigt som man finjusterar med övriga fingar (svårt att förklara på ett bra sätt) får iaf jag grym stabilitet och precition. Och dessutom är risken för musarm = 0.

Magma och Chameleon är samma mus ju. Men jag håller med dig helt. Så är det skönast att använda en mus tycker jag och då är Razers form klockren. Jag har mer precision i fingrarna än i handleden/armen.

Visa signatur

4670K@4.4, GTX760-DC2OC-2GD5, Z87I-PRO, 8GB RAM (CML8GX3M2A1600C9), Seasonic G-550 550W

Permalänk
Medlem

Nyligen köpt en razer copperhead och jag är nöjd med den.

Visst lasern verkar inte fungera helt felfritt på vissa underlag, på skrivbordet kan jag röra musen hur fort som helst utan att muspekaren börjar fara iväg åt nå annat håll. Däremot är prestandan inte lika bra på min svarta icemat så folk som spelar med mycket låg sens i spel kanske bör undvika den. Själv har jag aldrig haft problem med copperhead på icemat när jag spelat, bara när jag försökt röra den så snabbt jag bara kan.

Visa signatur

Moderkort: Asrock Z77 Extreme4 | CPU: Intel Core I7 3770K, Noctua NH-D14 | RAM: 4x 4GB Corsair Vengeance Low Profile | GPU: Asus GTX 680 DC2T | HD: Samsung SSD 830 128GB | CHASSI: Fractal Design Define R4

Permalänk

Vill bara flika in i diskussionen lite... Har både en Razer Diamondback och en G5:a och kan säga att Razern är för valphänder samt att vänster musknapp fastnar lite då och då. Dessutom är den blank och en aning svettig i handen, Inget bra betyg för en spelmus då man inte vill ha ofrivillig autofire titt som tätt. G5:an är skön och lite skrovlig i ytan samt extremt exakt i rörelserna. Helt klart den bästa spelmusen jag har testat.

God jul;)

Visa signatur

Intel Core 2 Duo E6850 3.0GHz / 1333MHz | 2x2GB OCZ Reaper RAM | Asus P5E | Lian Li PC-A71B | Gainward 8800GT 1GB Golden Sample | Seasonic PowerSupply M12 700W | Creative SB X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty | Western Digital Raptor 150GB SATA (10000RPM / 16MB Cache / SATA) | Hitachi t7k250 250GB SATA-II Deskstar 8MB | HP w2558hc 25,5-tums platt bredbildsskärm |
Min blogg

Permalänk
Medlem

Har en Razer DB plasma and me loves it. Har provat MX518 men tycker den är något för stor. MX518 har dessutom ett dåligt scrollhjul som gjorde mig galen i Diablo2. Hjulet är för litet och har odistinkta klick så när man byter spells hamnar man ibland fel.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blodpudding
Vill bara flika in i diskussionen lite... Har både en Razer Diamondback och en G5:a och kan säga att Razern är för valphänder samt att vänster musknapp fastnar lite då och då. Dessutom är den blank och en aning svettig i handen, Inget bra betyg för en spelmus då man inte vill ha ofrivillig autofire titt som tätt. G5:an är skön och lite skrovlig i ytan samt extremt exakt i rörelserna. Helt klart den bästa spelmusen jag har testat.

God jul;)

Jag har stora händer och tycker att den har en bra form(Diamondback). Har inte haft dina problem heller.

Visa signatur

4670K@4.4, GTX760-DC2OC-2GD5, Z87I-PRO, 8GB RAM (CML8GX3M2A1600C9), Seasonic G-550 550W

Permalänk
Medlem

Kan bara säga: Gammal är äldst!

MX500 är fortfarande den skönaste i mitt tycke
Synd bara att den inte tillverkas längre

Visa signatur

i5-4890k