Trevliga klipp från spel!

Permalänk

Trevliga klipp från spel!

Hejsan.
Surfade runt på video.google.com och hittade ett riktigt coolt klipp på match i Streetfighter 2 där en kille vid namn "Diago" gör en sjukt snygg grej.
Den är gammal så den må väl ha varit uppe förut.
Om ni sitter på några klipp av schysta spel-prestationer så lägg upp dom här.

Enjoy http://video.google.com/videoplay?docid=6636935616931104479&q...

Visa signatur

Barton +2500 @ + 3200 ][ Radeon 9700Pro ][ 2x120 Seagate ][ Asus A7N8X Deluxe ][ Twinmos 2x512 ][ Samsung 913N ][Tagan 480W]

Permalänk
Medlem

fy fansen va cool. detta gillade jag...

Visa signatur

i5-2300 @ 2.8GHz || 8GB || 1TB HDD || GTX 460 SE @ 750/1500 ||

Permalänk
Medlem

Coolt som fan

Visa signatur

Main: i5 6600k|ASUS Z170-P|Corsair Vengeance LPX 8GB DDR4
WindForce GTX970| 500GB evo850|Phanteks Enthoo EVOLV

Retro: S939 A64 venice 3000+@2826mhz|ASUS A8N-E|PoV 7800GT|1024mb Corsair XMS 450mhz|Aspire 520w

Permalänk

Det sjuka med blocken är att blockar man bara vanligt så får man "lite" dmg.
Så han fick time:a framåt/bakåt (vet ej vilken) plus block alla 15 gångerna. Så sjukt snyggt på sista blocken i luften...
Som grädde på moset drar han in en "supercombo" på direkten.
Took nice!

Visa signatur

Barton +2500 @ + 3200 ][ Radeon 9700Pro ][ 2x120 Seagate ][ Asus A7N8X Deluxe ][ Twinmos 2x512 ][ Samsung 913N ][Tagan 480W]

Permalänk
Inaktiv

jag får orgasm!!!

Permalänk
Medlem

haha, nice

Visa signatur

^^

Permalänk
Medlem

amen satans vad grymt snyggt!!!

Visa signatur

Ryzen5 3600XT - Asus PRIME B450-plus - MSI 1080 Armor 8GB OC - Corsair Vengeance 16 GB 3000Mhz - WD Black NVMe 1TB

Permalänk

Har sett den förut men måste säga att den tåls att ses om

Permalänk

Den där diago måste vara en gud...

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mortifer666
Den där diago måste vara en gud...

Nästan....
Det är hans son. Jesus...

OnT: Är det ingen som kan länka till några andra sköna klipp?
Vilket spelet än är!. Bara det är snyggt

SpeedRuns på Harpan kan ni iofs skippa!

Visa signatur

Barton +2500 @ + 3200 ][ Radeon 9700Pro ][ 2x120 Seagate ][ Asus A7N8X Deluxe ][ Twinmos 2x512 ][ Samsung 913N ][Tagan 480W]

Permalänk
Medlem

diskanten i vänsta hörluren gick sönder... grymt snyggt

edit: är det inte så att ken eller ray vemd et nu är inte har mer hp? och man inte kan dö på block? alltså är han tvungen att blocka alla hits i den kombon och "taima" det hela?och sen komma tillbax med en helvetes kombo kontring och vinna allt? aja jag e mäktigt imponerad

Visa signatur

Signatur raderad. Max fem rader i fast bredd. Läs reglerna. Signaturens gamla innehåll skickat till användaren via pm. /GAPa

Permalänk
Medlem

herrejävlar vilket klipp

Visa signatur

Logic is the art of going wrong with confidence.

Permalänk
Medlem

tss jag hade ÄGT han

Visa signatur

sad panda

Permalänk
Medlem

och jag fattar noll...

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Medlem

Satan så snyggt de där var!

Visa signatur

Intel Core i7 4770k || Asus Z87-Pro || 16GB DDR3 1600MHz || Gigabyte GTX 970|| EVGA Supernova G2 750W || BenQ XL2420T

Permalänk

snyggt men frustrerande för personen som höll på att vinna:D.
sånt där har hänt mej flera ggr när man spelade tekken2:p

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk

hahahahh:D:p Roligt när alla skrek...vilken spelare... han låg ju i underläge och vände det:p

Permalänk
Medlem

Haha snacka om stämning. Publiken beter sig ju som om deras lag hade vunnit Sm-guld i fotboll eller något.

Visa signatur

Lever pastej?

Permalänk
Permalänk
Medlem

Och jag som tyckte jag var bra på det spelet

Visa signatur

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt

Permalänk

Jävligt snyggt, kollade runt på google-video och såg denna:
http://video.google.com/videoplay?docid=4511700021036249808
Skitkul och den handlar trots allt om final fantasy

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4

Permalänk
Medlem

haha, den första var redigt ball.

Swedish_Phoenix: Japaner....

Permalänk
Medlem

Sånt där kan många inte förstå, dvs att folk kan bli så hysteriska och skrika över en sådan sak, men är man där LIVE så tror jag man förstår lättare, massa människor i samma rum, som gillar samma spel, som får se en person vända från nästan inget liv, och vinna. Såklart det blir kalasskrik :D.

Visa signatur

skönhet förfaller med åren men en vacker personlighet består hela livet..
Mer CO-OP åt folket.

Permalänk

Hehe, jag småler varje gång jag ser klippet! Sjukt då jag ändå sett 20 ggr minst
Eftersom det inte kommit upp så många fler klipp postar jag en till.
Detta är troligtvis en japan som klarar Ikaruga jävligt snyggt! Han och hans teammate Lena Hande´n ......
http://video.google.com/videoplay?docid=-163280885783523408&q...

Visa signatur

Barton +2500 @ + 3200 ][ Radeon 9700Pro ][ 2x120 Seagate ][ Asus A7N8X Deluxe ][ Twinmos 2x512 ][ Samsung 913N ][Tagan 480W]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sweman2k
Sånt där kan många inte förstå, dvs att folk kan bli så hysteriska och skrika över en sådan sak, men är man där LIVE så tror jag man förstår lättare, massa människor i samma rum, som gillar samma spel, som får se en person vända från nästan inget liv, och vinna. Såklart det blir kalasskrik :D.

Själv fattar jag inte varför folk blir hysteriska över fotboll eller ishockey... fast sen är jag inte så intresserad av de sporterna heller.

Killen kör med dubbelblock väl? Bakåt+block? Eller kör han bara bakåt? För dö på en block kan man.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [CD]Elias
Hehe, jag småler varje gång jag ser klippet! Sjukt då jag ändå sett 20 ggr minst
Eftersom det inte kommit upp så många fler klipp postar jag en till.
Detta är troligtvis en japan som klarar Ikaruga jävligt snyggt! Han och hans teammate Lena Hande´n ......
http://video.google.com/videoplay?docid=-163280885783523408&q...

ok att han kan kontrollera 2 st utav dom samtidigt,men han har ju sköldar på båda 2 och är därmed odödlig=/

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
ok att han kan kontrollera 2 st utav dom samtidigt,men han har ju sköldar på båda 2 och är därmed odödlig=/

Nej han är inte odödligt. Gissar på att du inte spelat spelet, men man kan byta färg på skeppen. När man är svart dör man inte av svarta skott och när man är vit dör man inte av vita skott. Krockar man med ett skepp så dör man dock oavsett färg.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
ok att han kan kontrollera 2 st utav dom samtidigt,men han har ju sköldar på båda 2 och är därmed odödlig=/

Jo, det är lite mer komplicerat än det ser ut. Många har riktigt svårt att klara singelplayer. Och att han klarar att styra båda skeppen samtidigt tyder på sanslös simultanförmåga.
Se, styra, panga! Sanslöst!

Men man blir gladare av att se Diago`s Streetfighter-klipp

Visa signatur

Barton +2500 @ + 3200 ][ Radeon 9700Pro ][ 2x120 Seagate ][ Asus A7N8X Deluxe ][ Twinmos 2x512 ][ Samsung 913N ][Tagan 480W]

Permalänk
Medlem

Jag som är ikaruga fantast måste bara säga hur jävla bra den där snubben är.

Så här funkar ikaruga:
* Allt är svart eller vitt.
* Du kan ändra färg på dig när du vill.
* Du absorberar samma färg och dör av mottsatt färg
* Absorbera kulor gör att du chargar dina homing lasers (+att du får poäng för det)
* Du gör dubbelskada ifall du skjuter motsatt färg på_fienden
* Dödar du en fiende med samma färg så kommer han släppa av sig ett moln av kulor mot dig

Det där är all logik. Sedan på_det för att man skall få_höga scores så skall man sätta massa chains. Dvs man skall ta fiender i set om tre hela tiden. Tre vita eller Tre svarta i rad.

Det jobbiga med det där ikaruga filmen är inte bara att snubben lirar själv utan att han även CHAINAR ALLT + att hans bullet eating är rätt skysst också. Helt sjuk kille.

Visa signatur

Teeworlds - För dig som gillar gulliga saker med stora vapen.

Permalänk

jahaa,jag som verkligen trodde det var nån slags odödlighets sköld han hade runt om sej=/...jomen då ver det ju rätt så skickligt:)

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer