RYL(Risk Your Life) aktivt spel?

Permalänk
Medlem

RYL(Risk Your Life) aktivt spel?

Tänkte kolla om RYL (Risk your life) är ett aktivt spel, dvs om det är många som spelar det. Kommer ihåg när jag betatestade det, så grymt kul mmo det var!

Någon här som spelar RYL och som kan säga om det är värt att köpa det nu eller håller det på att dö ut?

Permalänk
Medlem

tycker det var riktigt tråkigt, lirade i beta stadiet, fanns för lite att göra quests up till lvl 10 sen fick man bara gå runt och slå mobs

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk

Tvåan har väll kommit ut?

Visa signatur

I'm a tank! I tank stuff, I'm not paid to understand your job!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zalmanusa
Tvåan har väll kommit ut?

Yes

Visa signatur

Intel Core 2 DUO 3.0ghz, 4.00gb RAM, HIS Raedeon HD 4870

Permalänk
Medlem

Såg nu att tvåan är i open beta stadie, blir nog till att testa det istället.

Permalänk
Medlem

Första RYL var ju hur roligt som helst, det tog dock ett tag innan man vart riktigt fast vid det. Saknar det fortfarande.

Visa signatur

C2D E6550 | TWINX 6400PRO | Radeon HD 6550

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av poppen
Såg nu att tvåan är i open beta stadie, blir nog till att testa det istället.

TACK! Tänkte nästan göra en topic om det! hur länge stannar det i beta stadie tror ni? Jag är en av dom som tycker dagens spel är för dyra och absolut inte gillar månads kostnad...

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arius
TACK! Tänkte nästan göra en topic om det! hur länge stannar det i beta stadie tror ni? Jag är en av dom som tycker dagens spel är för dyra och absolut inte gillar månads kostnad...

Guild Wars?

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AfterDeath
Guild Wars?

Huh? Guild wars? Eller menar du helt enkelt att jag kanske syftade på det?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Huh? Guild wars? Eller menar du helt enkelt att jag kanske syftade på det?

Citat:

Jag är en av dom som tycker dagens spel är för dyra och absolut inte gillar månads kostnad...

Jag menade att Guild Wars kan isåfall, i ditt fall, vara ett alternativ.

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

Är RYL gratis? Hur pass mycket kommer tvåan att kräva och är ettan fortfarande igång? Alltså spelar folk det?

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AfterDeath
Jag menade att Guild Wars kan isåfall, i ditt fall, vara ett alternativ.

Har Guild Wars gått och blivit gratis?:S

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
Är RYL gratis? Hur pass mycket kommer tvåan att kräva och är ettan fortfarande igång? Alltså spelar folk det?

RYL 2 är som det står ovan en öppen beta och är därför för tillfället gratis. Kolla specsen i min sig (jag kan köra nästan max).

EDIT: 1an är fortfarande igång men vad jag har förstått kostar den pengar.

Visa signatur
Permalänk
Sötast

Men dom pratar om mmorpg spel, inte "bara" multiplayer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Men dom pratar om mmorpg spel, inte "bara" multiplayer

Vem här pratar om "bara" multiplayer då?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Är inte RYL ett MMORPG eller är det typ som GW som bara låtsas vara MMORPG men som egentligen är ett välordnat multiplayer-spel?

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Jag skulle kalla det ett MMORPG iaf.
Kolla deras hemsida så får ett eget intryck. http://www.ryl2.com.my/ till RYL 1 är det http://www.ryl.com.my/
och utifall du är grymt lat och inte orkar leta själv så har du screenshots här http://www.ryl2.com.my/download/screenshot.asp

EDIT: Min gubbe http://img210.imageshack.us/my.php?image=hadesroboo2006010622...

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Har Guild Wars gått och blivit gratis?:S

RYL 2 är som det står ovan en öppen beta och är därför för tillfället gratis. Kolla specsen i min sig (jag kan köra nästan max).

EDIT: 1an är fortfarande igång men vad jag har förstått kostar den pengar.

Det kostar att köpa spelet, som många andra men skillnaden mellan Guild Wars och andra MMORPG's är att det inte har någon månadskostnad.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Verkar trevligt. Skulle jag inte spela WoW skulle det där vara ett starkt alternativ... Fast, jag tycker att RYL ser snyggare ut än RYL2... konstigt...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Svar AfterDeath: Ok ett företag som förstått det iaf:D

Svar Sando: Jag tyckte det med från början men är inte helt säker nu... Om det är så kan det ju bero på att RYL 2 är en beta...

Visa signatur
Permalänk
Inaktiv

Verkade bra till en början, men sen såg jag att det är ännu ett trist mmo med drakar&demoner-tema.

Permalänk
Medlem

För den som vill veta så finns det även en svensk server för Ryl2 ...
Iof ganska ny men funkar väldigt bra ...
http://Amelos.servegame.com

Permalänk
Hedersmedlem

Om du inte är redo på att spendera runt 5000 kr på dina EQ så är väl RYL2: Incomplete Union ingenting för dig.