NFS: Most wanted tips

Permalänk
Medlem

NFS: Most wanted tips

Har precis klarat av den 11 Blacklist gubben och har fortfarande min Chevrolet's Cobolt, som jag upg rätt mkt. Allt för minst 1 upg te.x motor, transmisson osv, samt att jag har upg bilen lite med saker jag fått ifrån blacklist gubbar i Backroomet. Har nu 47500 i chash och är hemskt sugen på en ny bil tycker nu jag ska köpa typ Mustangen lr Subaru, kommer dock ta ett tag inan jag kan upg den helt. Är det värt att sälja den gammla bilen isf?

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

Om du inte ska använda din gamla bil sedan så kan du lika gärna sälja den.
Förutsatt att poliserna inte tar fast dig hela tiden.

Visa signatur

Olen Jumala ja Rafaelin enkeli tulee hakemaan teiät!
Tackar Grillcliff för varningen och det kan du uppfatta hur du vill.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LordTTK
Om du inte ska använda din gamla bil sedan så kan du lika gärna sälja den.
Förutsatt att poliserna inte tar fast dig hela tiden.

Hur mkt får man får bilen man säljer? Såg precis att jag kan ta Mitsubishi Evo bra lr? Klarar man sig att skaffa en till bil inan spelet är slut då? Tänkte mest på en Lamborghini lr Ford GT? Fick dessutom ett Jail card av Blacklist gubben jag klara nyss tog en chans grej!

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

Varför skaffar du inte pinkslips från de du dänger? Har slitigt en supra, eclipse, rx-8 och cayman hittills (har kommit ungefär lika långt som du). Och vill man inte ha bilen så får man ju iaf minst 15.000 för den, 30.000 för porschen... Har dock inte sålt någon av bilarna än utan bara Cobolten som jag började med, kör mest med RX-8:an. Annars kan du ju testa att köra quickrace om du vill testa de senaste bilarna du låst upp utan att köpa dom...

Permalänk
Medlem

pinkslips hur jag det? Antar att det är försent att göra det nu.. blir väl till att köra om spelet då..

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haziza
pinkslips hur jag det?

När du vinner över personer på "the blacklist" så får du två markers av den personen. Med varje marker kan du välja en sak från den personen, en unik trimdel, styling mm eller någon av tre bonus markers. Bonusmarkers slumpar fram olika saker, get out of jail mm. Men den kan även slumpa fram en pink slip åt dig. Den berättigar dig av ta motståndarens bil, vilket har funkat för mig mot de senaste fyra motståndarna

Permalänk
Medlem

Får börja göra det på nästa Blacklist gubbe då. Tycker du jag ska köra på Evon och sälja min gammal Cobolt. Btw kan man ta bort delarna ifrån sin gammal bil?

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

Jo jag skulle ta Evon framför Cobolten, Försök skaffa pink slip på den i vilket fall och skulle du inte gilla är det bara att sälja den... Om du kan sälja delar beror lite på vad du ska sälja, jag fick en "trade in" summa på typ 50% av fullpriset när jag bytte huv på bilen men att nergradera motorn får du inte mycket för (inget när jag testade ) Men om du bara Cobolten nu så skulle jag tipsa dig om att behålla den och använda den när du ska fixa milestones, och hålla heaten nere på racebilen...

Permalänk
Medlem

Hmm tar båda mina markers för att försöka få en pinkslip nästa gång. Hmm vet men får väl köpa EVO och upg den eftersom då

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

Jag har klarat spelet, hade min mustang GT ända fram itll blacklist 3an blev klarad, sen införskaffade jag min en vacker porsche.

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KlosterKatten
Jag har klarat spelet, hade min mustang GT ända fram itll blacklist 3an blev klarad, sen införskaffade jag min en vacker porsche.

Körde du med pinkslips då lr? Kanske ska ta och sammla ihop pengar till min dröm bil ändo. Fast jag tror någ kan köpa Evon och dessutom ha råd till en Ford GT senare, hoppas då isf!

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

Näe, eftersom jag körde samma bil och uppgradera så lite som möjligt så hade jag råd med min baby, en limegrön ferrari

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KlosterKatten
Näe, eftersom jag körde samma bil och uppgradera så lite som möjligt så hade jag råd med min baby, en limegrön ferrari

hehe En bild på skönheten? va kosta den?

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haziza
hehe En bild på skönheten? va kosta den?

Den kosta 250.000 inkl. trimmdelar.

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem

Riktigt het, sista bilen om jag inte tar fel?

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

Jo, efter bmwn man får tbx det vill säga Fullt i handling och acceleration.

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KlosterKatten
Jo, efter bmwn man får tbx det vill säga Fullt i handling och acceleration.

Grr Nu blir sugen på ny bil

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

Ja har kvar min cobolt o kör nånna race ibland med (är på blacklist nr.3) o de går rätt bra.. Är helt nerkärad i den bilen :p.. Annars tycker ja du ska köpa subarun har den själv o den är riktigt skön o köra den med..

Visa signatur

|Pentium 4 3.06|Maxtor 320 gig|512 mb|Geforce fx 5600 ultra 256 ddr|Chieftec DA-01 Full-tower|
Övriga Ämnen
RIP 2005-05-10

Permalänk
Medlem

Har 6 st kvar från Blacklist och jag har kört pink slip på nästan alla jag har mött, tror det är ett mönster i bonus-markerna, om pink slipen finns i högra av de 3 bonus-markerna så är nästa i mitten och sen nästa till vänster osv..

Permalänk
Medlem

Fick min pinkslip förut blev en Porsche Cayman lite bättre än min Cobolt som jag sparar för dra snuten lite ibland

@ norado Min var längst ut till höger sist, är nästa i mitten isf?

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

Hehe tyckte inte alls om caymanen :/.. Men nu kör ja med Porsche 911 turbo S Fyrhjulsdriften äger totalt

Visa signatur

|Pentium 4 3.06|Maxtor 320 gig|512 mb|Geforce fx 5600 ultra 256 ddr|Chieftec DA-01 Full-tower|
Övriga Ämnen
RIP 2005-05-10

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haziza
Fick min pinkslip förut blev en Porsche Cayman lite bättre än min Cobolt som jag sparar för dra snuten lite ibland

@ norado Min var längst ut till höger sist, är nästa i mitten isf?

ja det är det tror jag. annars så har du ändå 2/3 chans att få pink slip

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wiggge
Ja har kvar min cobolt o kör nånna race ibland med (är på blacklist nr.3) o de går rätt bra.. Är helt nerkärad i den bilen :p.. Annars tycker ja du ska köpa subarun har den själv o den är riktigt skön o köra den med..

Mönster och mönster.. Det är alltid samma i varje save.. Finns i Faq's/walktrougs var pinkslips och sånt ligger.. lite tråkigt.. borde slumpas fram..

Visa signatur

Xbox Live Gamertag - decaar
Zepto Mythos !

Permalänk
Medlem

Ligger Pinkslipen i samma varje gång? Snart pågång med nästa Backlist snubbe. Bara dessa jobbig Polis uppdragen kvar!

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

Själv körde man sin Fiat Punto (stor ful bil) enda tills man slog #6 Ming och fick en topptrimmad Lamborgini
Den körde man då tills någon av de första nissarna och då köpte man den dyraste bilen och trimmade loss

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower

Permalänk
Medlem

Va gör markern impound strike? Dom här uniq uppgarderingarna går de att få efter spelet slut eller går de bara få igenom att ta på Uniq markers?

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE