Vem kontaktar man om man hittat en som fuskar i DOD/CS?

Permalänk
Medlem

Det är rätt enkelt att summer folk som fuskar...
fega fjantar. Enklare än så blir det inte. Ok det är kul att jävlas med andra iblan. Ok det är kul att vara bäst...

men allvarligt, hur kul är det att faktiskt förstöra för andra? Inte fn går man över och häller syra på grannens bil bara för att det är kul... Och att veta att enda sättet man kan vara bäst på är genom att fuska, hur bäst är man då egentligen? För ska sanningen fram är man ju så kass att man inte har vad som krävs för att bli bäst utan fusk...

Att fuska i SP är väl upp till var och en, men i MP är det detsamma som att erkänna för världen att "jag är så värdelös att jag itne kan lira utan fusk"... och jag kan ju säga att jag inte skulle vilja vara den som får en etikett som säger att man är kass, även om det bara är online. Att man sen dessutom är så feg att man itne vågar erkänna att man inte är bäst är ju bara patetiskt.

Och att folk skulle tycka det är coolt och att dem vill va ens vän är ju bara BS rakt igenom. Jag har lirat spel online i snart 16 år och har hittills aldrig träffat en, inte en enda, som tycker cheats e nått att se upp till. Och skulle det nu vara så att det finns sånt folk, hur kul är det att ha dem som fans då? Att veta att de enda som gillar mig är fjortis-fjantarna som måste vara mer eller mindre iq-befriade? Jag skulle hellre ta en skara skrikandes, rosaklädda, bortskämda, snoriga tonårstjejer som fans än folk som tycker fusk e coolt...

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zavee
Varför skulle mina filer försvinna pga. andra whinar (gnäller)? Ditt program skulle reagera på gnäll och ta bort deras filer (dum idé men så skrev du). Understryker igen att jag aldrig gnäller i spel.

Jag förstår inte riktigt hur du lyckas missförstå det. Jag anser det vara okej att fuska så länge andra inte störs av det, om nu någon gör det så gnäller de. Då försvinner dina filer, aight?

Permalänk

Zavee om du "a3ger" lika bra i spel som i denna tråden så måste du vara riktigt bra på de, jag blir verkligen impad måste jag säga;)

Visa signatur

Jack of all trades

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av belga
Det är rätt enkelt att summer folk som fuskar...
fega fjantar. Enklare än så blir det inte. Ok det är kul att jävlas med andra iblan. Ok det är kul att vara bäst...

men allvarligt, hur kul är det att faktiskt förstöra för andra? Inte fn går man över och häller syra på grannens bil bara för att det är kul... Och att veta att enda sättet man kan vara bäst på är genom att fuska, hur bäst är man då egentligen? För ska sanningen fram är man ju så kass att man inte har vad som krävs för att bli bäst utan fusk...

Att fuska i SP är väl upp till var och en, men i MP är det detsamma som att erkänna för världen att "jag är så värdelös att jag itne kan lira utan fusk"... och jag kan ju säga att jag inte skulle vilja vara den som får en etikett som säger att man är kass, även om det bara är online. Att man sen dessutom är så feg att man itne vågar erkänna att man inte är bäst är ju bara patetiskt.

Och att folk skulle tycka det är coolt och att dem vill va ens vän är ju bara BS rakt igenom. Jag har lirat spel online i snart 16 år och har hittills aldrig träffat en, inte en enda, som tycker cheats e nått att se upp till. Och skulle det nu vara så att det finns sånt folk, hur kul är det att ha dem som fans då? Att veta att de enda som gillar mig är fjortis-fjantarna som måste vara mer eller mindre iq-befriade? Jag skulle hellre ta en skara skrikandes, rosaklädda, bortskämda, snoriga tonårstjejer som fans än folk som tycker fusk e coolt...

Började du spela online 1990? Menade du inte 6 år?

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lakanman
Började du spela online 1990? Menade du inte 6 år?

Fanns nåt som kallades BBS innan Internet var kanske det han menade:)

Visa signatur

Jack of all trades

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zavee
Amen!

Så jäkla kul att fuska järnet och höra fjortisarna nästa börja böla i mikrofonen för dem blir så "a3gda" (ja dem skriver så). Dem förstår inte att det bara är ett spel och det gör inte heller ni andra som hatar fuskare mer än allt annat.

Mm, jag spelar online för att jag tycker det är kul när folk fuskar och jag förlorar, för det är roligt att förlora. Speciellt när någon fuskar och jag inte kan göra något åt det. Jag tycker också det är jättekul när folk fuskar i andra grejer som fotboll osv. För det är ju bara en sport.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CorranHorn
Fanns nåt som kallades BBS innan Internet var kanske det han menade:)

Jo jag vet. Jag var själv aktiv på BBS tiden. Men 1990 vet ifasen

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

Jag hatar folk som fuskar i multiplayerspel! Dom förstör för oss som vill lira som spelet ska liras osv. Men i singleplayer så fuskar man ju själv ibland ;D (vapenkoder etc.)

Permalänk
Inaktiv

Körde rtcw med någon som fuskade idag, det var okul som fan. Men gillar den servern eftersom många av de bästa i sverige brukar köra där

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lakanman
Började du spela online 1990? Menade du inte 6 år?

Född 83 och fick min första dator när jag var 7 så, jaa.
Fanns ju typ inte nått att göra utom MUD's fram till typ... mitten av 90 nångång, men ändå... 14 och sen 28kbps var ju så enormt mycket bandbredd så det gick ju

Är faktiskt glad för det också... tycker online-generationerna som tror internet började 2k med CS är så bortskämda

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Keeper of the Bamse

Jag var skitgrym på CS tills kanske 1.0 eller 1.3 där jag började fuska. Körde OGC som fan. Kn*llade sönder alla på servern men jag var asdiskret, började folk whina drog jag på 360graders autoaim med autofire och röjde loss allt.

Jag är väl undantaget som faktiskt var grym på CS men tröttnade, och ville förstöra för andra istället...

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

Död åt fuskare!

Visa signatur

dfi lanparty ultra-d ::: amd 3700+ ::: ocz pc4000 2x1024mb (2gb) ::: xfx geforce 7800gt @ 474/1400 ::: 2x samsung spinpont 250gb (500gb) ::: hiper type-r 580w

Permalänk

roligare är att äga upp en fuskare utan att fuska ..fn vad dom blir sura:D

Eller att alla lämnar severn ,,så kan dom fuska för sig själva.

Visa signatur

Logitech G PowerPlay Wireless Charging System med Logitech G502 X PLUS - BLACK
Headset Logitech G 935 Keyboard Logitech G910 skärm:ASUS 27" ROG SWIFT PG278Q+ LG49G95TSSRXEN Motherboard ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming WiFi CPU: Intel Core i7-13700KF GPU: Gainward GeForce RTX 4090 Phantom 24GB disk: Samsung 980 PRO 1TB M.2 NVMe x2Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 5600MHz PSU:Corsair RM1000e 1000W

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Printscreen
Jag var skitgrym på CS tills kanske 1.0 eller 1.3 där jag började fuska. Körde OGC som fan. Kn*llade sönder alla på servern men jag var asdiskret, började folk whina drog jag på 360graders autoaim med autofire och röjde loss allt.

Jag är väl undantaget som faktiskt var grym på CS men tröttnade, och ville förstöra för andra istället...

Så då tyckte du det var roligare att fördärva för andra som inte tröttnat på spelet, tror snarare att spelet blev för svårt för dig efter att det patchas och det var därför du började tröttna;). Jag tröttnade oxå på Cs men inte tusan började jag fuska, jag lade ner att spela det. Sen kom det bra mycket bättre och roligar moddar till Qauke 3 och Unreal Tournament, dessa kändes mer realistiska än Cs. Idag finns det spel som Americas Army (vet inte hur det är med fusk här dock) och detta verkar bra mycket bättre än Cs.

"roligare är att äga upp en fuskare utan att fuska ..fn vad dom blir sura

Eller att alla lämnar severn ,,så kan dom fuska för sig själva"

I ett av mina tidigare inlägg i denna tråden så skrev jag nästan samma sak fast jag hade en annan formulering. Håller helt med, snacka om att de suger då;)

Visa signatur

Jack of all trades

Permalänk
Keeper of the Bamse

Nej allvarligt talat tyckte jag inte att det blev svårare sådär över en dag Jag hittade bara ogc av en slump och började fuska istället. När 1.5 kom la jag av helt dock.

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Printscreen
Nej allvarligt talat tyckte jag inte att det blev svårare sådär över en dag Jag hittade bara ogc av en slump och började fuska istället. När 1.5 kom la jag av helt dock.

Det finns fusk och det finns fusk. Campers är av många ansedda som fuskare, själv tycker jag inte att en camper kan säga att han "äger" nån men jag anser det inte är fusk på samma sätt som nån som använder sig av auto aim och liknande.

Visa signatur

Jack of all trades

Permalänk
Hedersmedlem

Tråden spårade ut för evigheter sedan.

*tråd låst*