nu är det "AKUT"! [Behöver idéer till gravyr]

Permalänk

nu är det "AKUT"! [Behöver idéer till gravyr]

nu har jag suttigt och tänkt i flera dagar men jag kan bara itne komma på vad jag ska gravera!!!!! nån som har något tips? skulle bli mkt tacksam...

[SIZE="-2"]Rubriken har redigerats av xphaze. Sätt alltid en rubrik som utförligt beskriver vad tråden du skapat handlar om.[/SIZE]

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem

Ja vet!!! Gravera Homer

Visa signatur

*->AleX<-*

Permalänk

med risk för att man tröttnar på den efter en vecka? den ska vara åp mitt chassi btw..

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem

Vad gillar du ?? är du nybörjare inom gravyr delen

Visa signatur

*->AleX<-*

Permalänk
Medlem

Sägs som å gravera Ingemansson på japanska?

Visa signatur

AMD Athlon X2 4200+ GeForce 7600GS, Kingston DDR2 1gb 750mhz, 250gb Seagate + 250gb Samsung.

Permalänk

Finns det inte nån sida där man kan printa ut lite motiv som man kan gravera?

Permalänk

jag kan en hel del om gravyrer...hehe ingemansson på japanska låter ju lite lockande:P inga fler tips? bra länk tips?

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk

Här e en kung sida.. www.deviantart.com sök på tribal så hittar du mkt snyggt..
Mvh / Daniel

Permalänk

www.deviantart.com var en grym sida, tackar

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Visa signatur

(\ /)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ex3CuToR
http://images.google.se/images?svnum=10&hl=sv&q=Celtic&spell=... Kanske någon sådan?

EDIT: Såg att erik redan lagt upp den, men wtf

Visa signatur

Silvertejp, silvertejp!

Permalänk

hehe Ekner det är nog en jäkla skotte eller något

Visa signatur

(\ /)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Permalänk
Hjälpsam
Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem

haha kanske inte riktigt den, men iallafall något sådant kan vara snyggt. Kanske någon ram ..

Permalänk

jag har en ide men den kommer att ta dig sjukt lång tid . varför inte gravera in tunga kända citat ! . över hela chassit . i mkt liten stil . kommer nog ta dig ngr veckor men fan vad snyggt , du kommer att äga helst i skrivstil

Visa signatur
Permalänk

ALL YOUR BASE ARE BELONG TO US ligger högt på listan! tror det får bli deras loggo:D vad säger ni?!:P

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem
Permalänk

min bas tillhör inte usa

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ditt namn på kinesiska

Denna var roligare, dock måste man skriva sitt riktiga namn annars finns det inte med, testade med trådskaparens sign, som inte funkade. Men testade med mitt namn och fick samma tecken som jag fick på den stämpeln med mitt namn ingraverat i, som min syster köpte åt mig när hon var i kina.

Visa signatur

Min hemsida med galleri
[Tell me, and I forget. Show me, and I remember. But let me do, and I understand]
Hur hittar man saker på internet? Jo klicka på länken!

Permalänk

all your base var riktigt fet

Permalänk

har börjat gravera all your base nu ni får ursäckta den riktigt dåliga kvallen på bilden men det ska bli som på den lilla bilden...

ni får förhoppningsvis se resultat efter denna helg men jag lovar inget för det måste ju festas lite oxo...:P

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem

om du gillar Coca Cola skulle du kört denna ->
http://www.brandsoftheworld.com/search/?action=search&text=be...

Visa signatur

no.. im not suffering from retardedness.. im enjoying every second of it..

Permalänk
Hjälpsam
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ingemansson
har börjat gravera all your base nu ni får ursäckta den riktigt dåliga kvallen på bilden men det ska bli som på den lilla bilden...

ni får förhoppningsvis se resultat efter denna helg men jag lovar inget för det måste ju festas lite oxo...:P

http://img149.imageshack.us/img149/2858/allyourbase5wi.jpg

Glad att du gillar idén. Funderat på det själv, fast jag hade tänkt mig denna scenen istället graverad på en spegel.

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk

mm Cats bilden är ju oxo väldigt fin men nu har jag satt igång så får se hur det färdiga resultatet blir... men det tar nog lite längre tid än beräknat för det är en hel del att fylla i och jag vet inte hur länge min CO/TECH klarar sig:(...måste spara ihop till en riktig Dremel snart...

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.