BF2 tråden, använd gärna denna

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dvärgen
Jag lyckas inte få någon bra bild på skuggerna just nu. Men dom ser ut som lego klossar som sitter ihop typ. Och vågerna på vapenet dycker bara upp lite då och då. Läste föresten på Bf2.se att där var ett problem med nya ati kort och bf2 så dom höll på att fixa en hot fix till det, kan det vara felet?

kan nog vara det

Visa signatur

Intel Pentium 4 3,0 GHz, MSI mått mobo, 512mb CL3, 9800Pro 128mb 64bit, Fujitsu Siemens Scaleo C772 Skärm, headset från ClasOhlson, laser mus också från ClasOhlson, Modell:A4Tech RP-1519

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lappen_87
jag säger det igen...om ni har problem med patchfel,felmedelanden,svart skärm vid uppstart osv osv osv osv osv osv osv....gå hellre in på www.bf2.se och deras forum för problem&support där finns dom flesta lösningar på problemet...

Angående Mine2 så är den BÄST ...om ni ser i eftertexterna där hittar ni mig [Tm]Fillij0kan ...+ en massa andra från min klan .. har även stått för server när Snoken prod. behövde...finns även en logga i eftertexterna ....jaja skryter lite här men va fan ;P

Det är väl självklart att man ska skryta , lite offtopic men jag har ståt mellan Systrana graff dom var faktikst ganska snygga förut.

Illfall gillade Mine 2 ganska mycket , Slutsången äger totalt.

Permalänk

Den här project reality mod låter intressant, håller på ladda hem den.. En fråga bara, den knasar inte till spelet så att spelet inte går att spela sen som orginal?
Hörde att vissa moddar krävde en ominstallation av bf2 för att få orginalet att funka igen...
Sen undrar jag om det var denna mod som gjorde att man bara kunde ta över flaggorna i en bestämd ordning, om inte, vilken mod var det??

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CyberVillain
jag får "cd key is not valid" hjälp, vad har hänt?

Välkommern till klubben, det har hänt mig minst 10ggr nu. Nöta inloggningen hundratusen ggr "löser" det tillsut...

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk

Vars kan jag lägga upp en "liten" film på 30mb?? Vill veta varför gubben ser ut som han gör...

Visa signatur

AMD 64 3000+ "Venice" # Epox EP-9NPAJ # Twinmos 4x512Mb Dualmode # Sapphire X1650Pro 512MB # 2 x Maxtor DiamondMax 10 200GB SATA

Permalänk
Testpilot
Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Hur aktiverar man rökgranater från tanksen?

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NAD
Hur aktiverar man rökgranater från tanksen?

X (default) tror jag

Visa signatur

Ryzen5 3600XT - Asus PRIME B450-plus - MSI 1080 Armor 8GB OC - Corsair Vengeance 16 GB 3000Mhz - WD Black NVMe 1TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Norbius
Välkommern till klubben, det har hänt mig minst 10ggr nu. Nöta inloggningen hundratusen ggr "löser" det tillsut...

Japp det händer mig också titt som tätt, behöver bara klicka på joina servern om och om igen så brukar det gå till slut.

satte in 1Gb ram till i datorn och jäklar vilken skillnad det blev med 2Gb ram.. fan först trodde jag att det va mitt grafikkort som laggade.. men va tydligen minnena..med 2Gb gör underverk.

Visa signatur

HP Pavillion DV9005EA
www.cannabisera.se/overgrow.html

Permalänk

hej ja undrar var man kan hitta flera banor till bf2?
och kanske några som inte är conquest?

också skule jag vilja veta hur man gör så att banorna fungerar om det går att lägga till flera banor..

Visa signatur

[TT Shark][Traktor Datorn]

Permalänk
Avstängd

nån mer än jag som får upp EA message att det ska komma ett nytt BF 2142 eller va fand det stod?

edit: det är inte ea som blivit hackad utan det ät sant. står som news på ea.com

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CyberVillain
nån mer än jag som får upp EA message att det ska komma ett nytt BF 2142 eller va fand det stod?

edit: det är inte ea som blivit hackad utan det ät sant. står som news på ea.com

Men nej, det menar du inte

Du är lite sen kompis

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Avstängd

jag är alltid sen. hehe.. kan ju inte sitta vid datorn hela dagarna

Visa signatur
Permalänk

Tjena jag har en fråga här kan man ha 2st acc på bf2 jag har ett nu och är ganska hög rank men kan jag göra en till och fortfarande ha kvar den gamla???

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Black_Mama
Tjena jag har en fråga här kan man ha 2st acc på bf2 jag har ett nu och är ganska hög rank men kan jag göra en till och fortfarande ha kvar den gamla???

japp inga problem.. du behöver bara skapa ett nytt hotmailkonto eller liknande samt nytt användarnamn.

Visa signatur

Battlefield: sscrappyy

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av toffe
japp inga problem.. du behöver bara skapa ett nytt hotmailkonto eller liknande samt nytt användarnamn.

f*n va gött :D:D:D....tack

en sak till

Jag har ett litet problem i BF2. Ofta när jag spelar så stannar spelet i ca 5 sec och sen fortsätter typ laggar men efter det har fortsatt så är det lungt men det kommer och går typ. Vet någon vad jag ska ändra i inställningar??

tack på förhand

Permalänk
Medlem

kan det vara ljus efekterna? (kommer inte på vad dom heter)

jag stängde av mina och mårkte ingen skillnad, laggar inte längre dock

EDIT: Dynamic lighting heter det

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Uibi
kan det vara ljus efekterna? (kommer inte på vad dom heter)

jag stängde av mina och mårkte ingen skillnad, laggar inte längre dock

EDIT: Dynamic lighting heter det

jag har frågat detta en gång innan detta och då sa en så här

Du har 1024 ram va? Om du nu har det så är det nog det som är problemet.
Testa köp 512/1024 ram till så ska du se på grejjer!

Eller har du kanske du måste ändra i bios så du har 256 AGP (tror det heter så)

och jag har satt i ett 512mb ram och det funkar fortfarande inte och jag hittar ingen i bios. Men jags ka testa att ändra det du sa. tack för hjälpen

Permalänk
Medlem

grejen med mitt 6600 är att den stödjer det men orkar inte dra runt det. så så fort folk skuter och speciellt med raketgevären så började det lagga

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk

Dynamic lighting det var avstängt för mig så det kan ej ha varit det. varför laggar det??? Asså jag måste fixa detta snabbt jag kan inte flyga eller nått om det ska lagga såhär!

Permalänk
Medlem

Ny patch borde släppas snarast, finns ju miljarder buggar fortfarande. Fortfarande den där buggen när rockets går igenom tank/apc. Sen så ser man enkelt om folk ligger i bunkrar/hus, man ser benen igenom betongen och man kan t.o.m döda folk genom att skjuta genom. Sen är red-tag buggen kvar. Jobbar de överhuvudtaget på att få bort dessa solklara buggar eller ska de istället fortsätta göra nya expansioner?

Visa signatur

Sys 1 AMD Phenom II x4 965 BE @ 4.1 Ghz | Asus M4A89GTD PRO | XFX Radeon HD 6870 x 2 Crossfire | Corsair XMS3 8 GB | Intel 520 SSD 120GB | Fractal Design R2 Titanium | Logitech X-530 5.1
Sys 2 Intel Quad Core Q8300 @ 3,1 Ghz | ASUS P5QL PRO | Gainward 275 GTX | Corsair Dominator CM2X 8500 4GB | WD Raptor 150 GB |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Black_Mama
Dynamic lighting det var avstängt för mig så det kan ej ha varit det. varför laggar det??? Asså jag måste fixa detta snabbt jag kan inte flyga eller nått om det ska lagga såhär!

testa och stäng av Dynamic Shadows det drar en hel del har stängt av mina och man märker att det blir mycker bättre...

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _tekken_
testa och stäng av Dynamic Shadows det drar en hel del har stängt av mina och man märker att det blir mycker bättre...

Efterssom jag kör på Low så är nästan allt sånt avstängt redan.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Clowiser
Ny patch borde släppas snarast, finns ju miljarder buggar fortfarande. Fortfarande den där buggen när rockets går igenom tank/apc. Sen så ser man enkelt om folk ligger i bunkrar/hus, man ser benen igenom betongen och man kan t.o.m döda folk genom att skjuta genom. Sen är red-tag buggen kvar. Jobbar de överhuvudtaget på att få bort dessa solklara buggar eller ska de istället fortsätta göra nya expansioner?

Att benen sticker ut är väl ingen bugg?Enda sättet är väl att göra tjockare väggar då, så att benen får plats utan att sticka ut.

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Clowiser
Ny patch borde släppas snarast, finns ju miljarder buggar fortfarande. Fortfarande den där buggen när rockets går igenom tank/apc. Sen så ser man enkelt om folk ligger i bunkrar/hus, man ser benen igenom betongen och man kan t.o.m döda folk genom att skjuta genom. Sen är red-tag buggen kvar. Jobbar de överhuvudtaget på att få bort dessa solklara buggar eller ska de istället fortsätta göra nya expansioner?

Dice Canada som jobbar med nästa patch, så hoppas inte på för mycket...

Permalänk

Är så jävla less på Red-tag buggen, fan gick rent åt helvet för mig igår när jag spela, alla i mitt lag hadde nästan rött namn, LESS!

Visa signatur

AMD 64 3000+ "Venice" # Epox EP-9NPAJ # Twinmos 4x512Mb Dualmode # Sapphire X1650Pro 512MB # 2 x Maxtor DiamondMax 10 200GB SATA

Permalänk

Red-tag buggen har jag också fått massa skit för. Har blivit kickad och bannad från minst 10 servrar =(

Permalänk
Medlem

Inga buggar(som spelar roll i vart fall) blir lösta, ist följer det med ett tiotal nya buggar vid varje patch, gogo Dice

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Medlem

Vilka maps brukar ni oftast hänga på?

Själv har jag fastnat för Karkand.

Visa signatur

Sys 1 AMD Phenom II x4 965 BE @ 4.1 Ghz | Asus M4A89GTD PRO | XFX Radeon HD 6870 x 2 Crossfire | Corsair XMS3 8 GB | Intel 520 SSD 120GB | Fractal Design R2 Titanium | Logitech X-530 5.1
Sys 2 Intel Quad Core Q8300 @ 3,1 Ghz | ASUS P5QL PRO | Gainward 275 GTX | Corsair Dominator CM2X 8500 4GB | WD Raptor 150 GB |

Permalänk

[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av Clowiser
Vilka maps brukar ni oftast hänga på?

Själv har jag fastnat för Karkand.

[bild]http://files.upl.silentwhisper.net/upload0/Hanger.JPG[/bild]

/Quote]

för att det är lätt att få hög score?