Permalänk
Medlem

fallout 3

Hoho något glad blev man när man såg denna bilden:
http://www.fz.se/bildarkiv/image.php?id=25838

Visa signatur

citera om du vill få svar.

Permalänk

Orka, de gjorde samma sak förra E3!

Permalänk

Sant, favorit i repris =/

Permalänk

Jävla trams. Visa upp spelet för satan.

Permalänk
Hedersmedlem

Jag har snart blivit för gammal för att komma ihåg Fallout.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem

Underbart!

Permalänk
Medlem

Dom sa ju att det ska börjars arbeta på Fallout 3 efter Oblivion haft release. Så dom är nog på gång. och dom ska använda samma motor som oblivion.

Visa signatur

:: Hell was build for heroes ::

Permalänk
Medlem

man kan ju alltid hoppas... men det dröjer nog tills nästa e3 är jag rädd...

Permalänk
Medlem

Är det Elders scroll-tillverkarna som gjort fallout? Det visste jag inte. Iallafall så var ettan och det lilla jag spelade tvåan, otroligt roliga. Vet dock inte om det blir lika kul i 3D.

Visa signatur

Archlinux, Sway och Rust, vad mer behövs?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gräs-Mannen
Är det Elders scroll-tillverkarna som gjort fallout? Det visste jag inte. Iallafall så var ettan och det lilla jag spelade tvåan, otroligt roliga. Vet dock inte om det blir lika kul i 3D.

nej det är Interplay som har gjort Fallout 1&2 och tactics. Med dom gick i konkurs och Bethesda köpte rättigheterna till spelet...

Permalänk
Medlem

interplay?

rätt säker på att det var black isle som gjorde Fallout 1&2 .. interplay var utgivare bara

Visa signatur

sad panda

Permalänk

älskar den tecknade karaktären, min avatar. Det är något speciellt med den. den är grym:D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av banck
älskar den tecknade karaktären, min avatar. Det är något speciellt med den. den är grym:D

Håller med, älskar verkligen filmerna i fallout

Visa signatur

citera om du vill få svar.

Permalänk
Medlem

PIPboy

Visa signatur

sad panda

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bleak
interplay?

rätt säker på att det var black isle som gjorde Fallout 1&2 .. interplay var utgivare bara

Black Isle Studios var en del av Interplay. Fallout 1 är gjort av Interplay och Fallout 2 är gjort av Black Isle Studios (Interplay)

Permalänk
Medlem

Fy fan, kommer ihåg Fallout 1,2 och den där som var lite snyggare gfx...

Riktig kärlek det

Permalänk
Medlem

Bästa spel serien som finns om man inte räknar med Falout: BOS eller ska man säga POS kanske?

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av slak
Bästa spel serien som finns om man inte räknar med Falout: BOS eller ska man säga POS kanske?

Haha, såå sant Fast hmm, helt utan spelglädje är inte det spelet heller, men är inte riktigt ett Fallout-spel :/

Permalänk
Medlem

Oblivion motor? ska Fallout Bli 1a pers spel nu?
vore äss tufft, om de kan vara lika KUL som innan dvs.

Visa signatur

-- AMD Phenom2 X4 955, Gigabyte 790XTA-UD4, XFX HD 5830 1GB, X-Fi Platinum, 12GB Corsair, XMS3 HD = Samsung 1TB S-ATA 2 Mfl. Fractal Design Tesla 650W, Win7--

Permalänk
Medlem

Det bästa med Fallout var friheten, i min åsikt. Du skapade en karaktär och kunde ta denne nästan var du ville.

Kan ni nämna något spel som bygger på samma koncept?

Elder Scrolls!

Ett "Oblivion" Fallout spel... Kan ni tänka er det?

Permalänk
Medlem

Nej tack! Fallout skall vara isometriskt uppifrån, annars är det inte Fallout :/ Plus att förstaperson inte skulle fungera så bra som turbaserat

Permalänk

skulle gissa på att det kommer likna deus ex väldigt mycket. Hoppas dom inte våldtar spelet och gör som dom gjorde med oblivion och gör så att man får bara bra grejer när man är på hög level...

Permalänk
Medlem

Bethesda lär inte göra det turbaserat. Om inte så lär jag inte köpa det. Kanske ladda ner för att sedan slänga.

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk

Hellre turbaserat än realtid med manuella pauser hela tiden.