Permalänk
Medlem

Fläkt för montering i pci slot?

Letar efter en fläkt för montering i pci slot. Har 3 st lediga så den får gärna ta större plats en endast 1 slot. Någon som känner till dessa? Finns dem?

Behöver den för att blåsa ut all varmluft i chassit, då jag har en gammal dell dator som jag använder som server och denna inte har någon vidare chassifläkt bak som drar ur all varmluft.

Är tyvärr i behov av en innan fredag så det blir tajt att beställa på nätet.
Tack på förhand.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 2x16GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem

det du letar efter är en systemfläkt, http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=319466. Där har du en, de brukar dock låta rätt mycket, fast har du en gammal dell så lär den redan låta ändå

Visa signatur

Corsair Obsidian 550D - Gigabyte Z68X-UD3H-B3 - Intel Core i5 2500K @ 4,4 GHz - 8GB Corsair Vengeance 1600MHz LP - Asus Radeon HD7870 2GB DCUII - OCZ Agility 3 120GB SSD - Seagate Barracuda 1TB 7200rpm 64MB - Fractal Design Tesla 650W 80+ - Fujitsu SL23T-1 LED - Logitech diNovo Edge & Logitech Performance Mouse MX

Permalänk
Medlem

Tack för snabbt svar. Hittade samma fläkt även hos Webhallen, beställde en för hämtning i butik. Förhoppningsvis kan jag hämta ut den innan jag drar utomlands på lördag.