Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av olol
ThermalRight Ultra 120 Cooler hittar jag inte ngn stans.. eller inte på komplett o gtek iaf..

kylning.com har den.

Permalänk
Medlem

ThermalRight Ultra 120
NH-U12

står det mellan nu.. svårt val IGEN under denna tråds liv..

Visa signatur

Citera så hittar jag tillbaks och kan ge svar.

Permalänk
Medlem

Zalman FATAL1TY Fläkten kör jag på. den rekomenderar jag verkligen! jag ligger på runt 25 idel. 32-35 full load

Visa signatur

E4300,2gb 6400 ,P5N-E SLi,400gb, 8800gts.

Permalänk
Medlem

Hmm, Tack för alla tips. Tror jag kommer satsa på NH-U12 i alla fall. Den värkar vara riktigt tyst och kyla riktigt bra. Men, Vilken Kylpasta skall man ha för att få bästa möjliga kontakt/kylning?

Visa signatur

Citera så hittar jag tillbaks och kan ge svar.

Permalänk
Medlem

arctic silver 5

Visa signatur

Intel Core 2 Duo E8400 @ 4005 | True 120 Extreme | 2*2048 Corsair Xms2 6400 5-5-5-18 @ 891 | Asus P5Q Deluxe | HD 4850 @ 700/1100 accelero S1 Rev 2 | P180B | corsair HX 520w

Permalänk
Medlem

AS5 är den vanligaste pastan som är riktigt bra. Det finns ett par till som är riktigt bra, men som är klart svårare att få tag i. (tänker främst på Thermax Tech XTFlux-GA)

B!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Medlem

Noctua NH-U12 utan tvekan! Ska själv ha en. Var inne på Ninjan tills jag hittade Noctuas. Ska sätta Noctua 12cm 8db fläktar i hela chassit också. Har en Zalman 9500LED nu som funkar utmärkt men kyler aningen under vad jag hade velat på lägsta varv. Dock håller den min CPU i sign förhållandevis sval.

Nej en Noctua får det bli.

Visa signatur

Joined the dark side in 2024. (PC till Mac)

Permalänk
Medlem

ta en Thermalright Ultra 120, har en själv...;)

Permalänk
Medlem

Tror jag kör på NH-U12. Den ser Ganska bra ut, och Sägs kyla riktigt bra även på låga varvtal, så den blir även tyst. Men hur får man ned varvtalet? är det med fanspeed eller kommer det med kontroll??

Visa signatur

Citera så hittar jag tillbaks och kan ge svar.