Permalänk
Robot

Externhårddisk3

JAg skall bygga ett extern HDD-chassi, med tre diskar i. Inget direkt ovanligt men ganska kul.
Det är roligare att bygga själv än att köpa färdigt eller hur?

Besök albumet: Externhårddisk3 av Smurfz0r

Permalänk

kan du inte /elda upp/spränga den trasiga hdd:n? typ kopla ett 230V uttag på den?

Visa signatur

varför krascha dyrt med SAS, när man kan krascha gratis med windows?

Permalänk
Medlem

kanske inte så snyggt men avändbart! jag ska lungt också göra en sån ;D
9

Permalänk

tjena!
funderar ockso att bygga liknande... användbart som tusan ju
skulle vara tacksam om du kunde svara på vart du fick tag i ide till usb omvandlare nånstans
tack på förhnad

Permalänk

vad bra att kasta elektronik i en PAPPERSkorg

Visa signatur

Intel® Core i7-12700 @ 4.6GHz | ASUS ProArt Z690 Creator WiFi | Kingston Fury Beast DDR5 4800MHz 32GB | WD Black SN850X 4TB SSD M.2 PCIe 4.0 | Nvidia GeForce GTX 1070 | RMi Series™ RM750i — 750 Watt 80 PLUS® Gold Certified Fully Modular PSU | Alienware 27 Gaming Monitor - AW2723DF | Noctua NH-D15S Chromax | CoolerMaster Cosmos II | Windows 11 x64 Professional

Permalänk

EY SÄLJER DU DEN DÄR FLÄKTKONTROLLEN JAG SKULLE BEHÖVE JUST EN SÅDAN OCH KOMMER ALLA SAKER MED I SA FALL HÄR HAR DU MIN EMAIL

cs_master_2@hotmail.com

Permalänk

Borde man inte kunna seriekoppla dem så att man inte behöver så många usbkontakter?

Visa signatur

/j
http://jonk.pirateboy.net
there is no place like 127.0.0.1

Permalänk
Medlem

Tycker detta var riktigt coolt och intresant. Vad gick det på? Kanske bara jag som är ny, eller är detta ngt nytt?:P Funkade det bra sen? Hur gjore du med störmförsörjning? Och på bilden där du visade typ sladdar du behövde, vad var den röd-svarta för?

Visa signatur

roflcopter

Permalänk
Medlem

Fräkt och bra initiativ! Man har alltid en hög halvgamla diskar hemma som man inte använder till något, perfekt ide faktiskt.

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Medlem

Sätt krympslang runt USB-kablarna sen när du är klar så slipper du risken att flätan går upp.

Permalänk
Medlem

Hur gjorde du med strömförsöjning?

Visa signatur

roflcopter

Permalänk

Beställt en 160 gigs disk från en polare nu, kommer på måndag

Sen ska det byggas! Btw hur fan haru gjort med strömförsörjningen ?

Visa signatur

Calle säger:
Skulle inte spela GTA förän efter desserten
Haha :D

Permalänk

går det inte att använda en ide sladd och koppla ihop två st hårddiskar på en sån usb sladd ?

Permalänk

Hejsan , skulle vara grymt tacksam om du sa vart du hade köpt de dära kablarna som man kopplar till hårdiskarna till datorn ? Mkt mkt tacksam för svaar

Visa signatur

Acer Aspire 5930 G