Permalänk
Medlem

Posten..

Tjena,beställde ett grafikkort i söndags från komplett och det skickades samma dag,nu (tisdag) går det äntligen att spåra paketet,men till min förvåning är loggen : TollPost A/S Norge, Posten har mottagit elektronisk förhandsinformation från avsändaren.
Har det tagit hela måndagen för att registera att paketet lämnats in?
Jag är alldeles för kräsen osv,det vet jag..men borde inte paketet vara framme tills imorgon (onsdag) om dom skickat det i söndags?

Ganska onödig tråd men är posten ej igång på måndagar heller?,eftersom det verkar inte hänt något just då.

Permalänk

Kan det inte vara så att Komplett inte skickat det förrens då?

Visa signatur

Elektriska komponenter placerade i en stållåda.

Permalänk
Medlem

Det står att Komplett meddelat posten att paketet KOMMER ATT lämnas in.

Permalänk
Avstängd

Vän,

Det är fullt möjligt att måndagen var röd dag i Norge. Googla på det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av N!klas
Det står att Komplett meddelat posten att paketet KOMMER ATT lämnas in.

Så även idag har inte paketet lämnats in,bara meddelats att det skall lämnas in inom kort..eftersom det stod det den "29 maj kl 14:50"..får vara glad om paketet kommer denna vecka överhuvudtaget.

EDIT: Var visst röd dag i måndags i Norge.

Permalänk
Medlem

mm dom där komplett, beställde data delar för 15 tusen från komplett, eftersom min dator gick sönder. den 28:e alltså i måndags, då tröttna jag. För då hade den varit i norge i 6 dagar Ringde dom på måndagen och fråga hur man kan vara så sega på att skicka saker, Då sa dom att mitt paket hade kommit bort i norge... Bra att inte säga nånting Beställde samma grejjer och fick det idag så 2 dagar tog det annars för att få hit grejjerna

Permalänk

jag har också beställt grejer från komplett.se

står så här nu när man kollar på internet:

6 jun kl 14:50
TollPost A/S Norge, Posten har mottagit elektronisk förhandsinformation från avsändaren

När kan jag beräkna och ha min dator här hemma då?

Mvh

Visa signatur

|-Dell xps m1710 17", core 2 duo 2,16 ghz, 2048 MB 667MHz, 160 GB 5400 rpm, 512MB nVidia GeForce 7950 GTX-||-Asus eee-| |-Sony Ericsson C902, 5mpx -||-Ipod Nano 4GB-|

Permalänk
Medlem

Paketet kanske hämtas upp imorgon, så fredag eller i början av nästa vecka skulle jag gissa på.

Permalänk

det e ju ingen röd dag i norge i dag så det borde la vara inne i sverige i natt?
och då borde jag la ha det på eftermiddagen ??? i morrn då asså

Visa signatur

|-Dell xps m1710 17", core 2 duo 2,16 ghz, 2048 MB 667MHz, 160 GB 5400 rpm, 512MB nVidia GeForce 7950 GTX-||-Asus eee-| |-Sony Ericsson C902, 5mpx -||-Ipod Nano 4GB-|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av exxoritas
det e ju ingen röd dag i norge i dag så det borde la vara inne i sverige i natt?
och då borde jag la ha det på eftermiddagen ??? i morrn då asså

Det är mycket möjligt ja... i vanliga fall ska det inte ta någon lång tid alls. Beror ju iofs på vart man bor.

Permalänk

Jag beställde en bok på amazon.com förra veckan, varför har jag inte fått den? Kuggfråga....

Visa signatur

MIN DATA! P200MMX | 64MB | vet ej HDD | fett graffe | modekort: inbyggt | 600W agg | Grymma temps

Permalänk

så här står de nu!

7 jun kl 15:36
Örebro, Försändelsen har sorterats

Borde vara framme i morrn då lr ?
tänkte bruka ju ta en dag o skicka inom sverige!

Visa signatur

|-Dell xps m1710 17", core 2 duo 2,16 ghz, 2048 MB 667MHz, 160 GB 5400 rpm, 512MB nVidia GeForce 7950 GTX-||-Asus eee-| |-Sony Ericsson C902, 5mpx -||-Ipod Nano 4GB-|