Torrents måste sparas först!

Permalänk
Medlem

Torrents måste sparas först!

Hej! sitter med windows xp 32-bit kör med utorrent och mitt problem är att jag MÅSTE spara mina torrenter när jag klickat på "ladda hem" (det går inte klicka öppna då det är en bild som säger att den är av okänt filformat)
så vad jag undrar är hur man löser detta?

Tack på förhand!!

Visa signatur

¤ CPU Intel Core 2 QUAD Q9450 CPU Kylare Zalman CNPS9700LED Ultra Quiet GPU GeForce GTX 280 1024MB Moderkort Asus Rampage Formula iX48 RAM Corsair Dominator 2GB TWIN2X2048-8500C5DF Ljudkort Creative SB X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty PSU Corsair HX Series Modular Power Supply 620W Chassi Cooler Master Stacker STC-T01 HDD WD Raptor 150GB 10000RPM ~ Maxtor 300GB ~ Samsung SpinPoint 500GB ¤

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Medlem

yepp det är gjort och vad jag måste göra är att spara filerna och öppna dem då kommer det fram något om hur jag vill öppna filen då kryssar jag i Utorrent och använd alltid det här programmet för att öppna den här filtypen med inget hjälper

Visa signatur

¤ CPU Intel Core 2 QUAD Q9450 CPU Kylare Zalman CNPS9700LED Ultra Quiet GPU GeForce GTX 280 1024MB Moderkort Asus Rampage Formula iX48 RAM Corsair Dominator 2GB TWIN2X2048-8500C5DF Ljudkort Creative SB X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty PSU Corsair HX Series Modular Power Supply 620W Chassi Cooler Master Stacker STC-T01 HDD WD Raptor 150GB 10000RPM ~ Maxtor 300GB ~ Samsung SpinPoint 500GB ¤

Permalänk
Avstängd

Jag har också detta problem med µTorrent. Så därför använder jag ett annat program så länge, men vill gärna veta hur det kan fixas. Det är ju väldigt jobbigt att spara den först och sedan öppna. Det är skumt prob.

Visa signatur

See It. Hear It. Feel It.

Permalänk
Medlem

använder ni ie7?

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Inaktiv

Firefox har egen hantering av filformat.
Byt