Permalänk
Medlem

Gör detsamma, känns lite småtråkigt, finns en massa grejer som man skulle köpa men det är svårt att motivera köpen då man redan har shit som duger ett tag framöver, dagens ilandsproblem.

Visa signatur

| avgå alla | iPad air |

Permalänk
Medlem

Till en macbook och en lcd-tv.

Permalänk

Till ett företag jag snart ska starta.

Permalänk
Medlem

3-4 månader i Thailand i vinter.

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Medlem

Sparar till en bra buffert inför min flytt från föräldrarhemmet i slutet av augusti, plus att då ska jag till mig själv som inflyttningspresent fixa ett xbox360 och en tatuering för 1500kr

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

1.lcd tv (klar)
2.körkortspengar till mc (påbörjat) ca 10000 kr
3.pengar till fallskärmskola (påbörjat)ca 10000 kr

sparas i kontot inget speciellt med det.

Visa signatur

Gammal

Permalänk
Medlem

Spara? jag är glad om jag ens har råd med mat varje månad.

Permalänk

bara jag som sparar till ett eget Jas plan?

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Medlem

Sparar val till en flygbiljett sa jag kan ta mig hem till Sverige igen, tyvarr spenderar jag ju mer pengar an jag far in, sa det har kommer ju ga at helvete...

Permalänk
Medlem

Sugen på nya datorkomponenter. Sedan är en armani-kostym väldigt lockande, får se vad det blir, ekonomin är inte överdrivet bra atm =/

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ampariii
Sugen på nya datorkomponenter. Sedan är en armani-kostym väldigt lockande, får se vad det blir, ekonomin är inte överdrivet bra atm =/

Helt offtopic, men vad kostar en genomsnitts armani kostym?

Visa signatur

Macbook Vit | Macbook Unibody | D80 | iPod Touch | iPhone 3GS

Permalänk
Medlem

Ska spara till en tatuering till, en stor sak över ryggen så den kommer nog gå på en hel del...

Permalänk
Medlem

Sparar till en Audi RS2, alternativt till större
bromsar
turbo
intercooler
spridare
bränslepump
kamaxlar
till min nuvarande bil. Delarna kostar ungefär lika mycket som det kostar att lägga i mellan till en RS2. Får se vad som händer

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

Mja, främst sparar jag ihop till en lägenhet. Vill ogärna ta lån.
Dock kanske det inte blir något i Stockholms innerstad, eftersom det är lite dyrt. I någon förort blir bra för mig.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem

jag sparar till fler ps3 spel och ett wacom ritbord

Visa signatur

Q6600/4GB/8800GT | Macbook Pro | iPhone 3G | D3100

Permalänk
Medlem

Sparar så jag kan leva ett rikare studentliv även om jag redan nu är studen, iof med lön men ändå

Visa signatur

Blank

Permalänk

Till ett bättre liv...

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Sparar? Jag fick just en rejäl snabbhetspremie för att ha fått nytt jobb efter att ha varit övertalig på Posten.

Det blir nog en Porsche...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Sparar till en resa till Japan någon gång till Våren

Permalänk
Medlem

har sparat ihop till ett DX10 kort nu. sen ska jag spara till moped!

Permalänk
Medlem

Spenderar hela lönen på kärran och krök!

Permalänk

Körkort, utlandsresa, pengar till att kladda klart de sista hudfärgade områdena på vänsterarmen, reservpengar till oförutsedda utgifter...

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk

ska resa till USA ett år å plugga.. lär behöva lite $ då