Vad är det äckligaste du har gjort?

Permalänk
Medlem

Har jobbat med att serva på en av Sveriges största hund- och kattmatsfabriker nu i veckan (kanske den största). Dock har de produktionsstopp nu som tur är och har "rengjort" fabriken. Men när man lyfter på större saker hittar man ändock ruttnande kött täckt av vita larver som mumsar. Tänk då hur det ser ut när det är produktion, har hört att det är riktigt vidrigt

Visa signatur

"Åh, kära nån, vilken dag. Jag är så full av intryck." /Ernst Kirchsteiger

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cyme
Det fixar jag

underbart:P

Permalänk
Medlem

äta samtidigt som jag läser denna tråden

Permalänk
Medlem

En polare blev så full så att han bajsade ner sig.
Så jag fick dra av honom brallorna och försökra ta bort det mesta med en sked.
Det var otroligt stimulerande.

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aka_The_Barf
dog kon då eller? taskigt att kniv hugga kon bara sådär?

på min cross gick vevstaks lagret, några av pinnarna roade sig lite i cylindern innan den skar/nöp. lagom kul att laga sen ca6k gick kalaset på.

Jag vet inte hur det gick för ko-stackarn, men man måste få ut gasen på något vis och det måste gå fort, så det var en "räddande handling" om du missförstår mig rätt. Ja det är lite svidigt med motorer och allt vad det innebär. Jag minns så väl när jag satt krökt som en ostbåge på min Crescent Compact och justerade munstycket efter jag köpt trimcylinder. När man får den att gå som allra bäst, då nyper den eftersom blandningen var såpass snål att oljan inte räckte till. Vilka tider

Visa signatur

Vän av ordning.

Permalänk
Medlem

Att tömma portabla toaletter är inte roligt.
Tömde en i toaletten när syrran renoverade sitt badrum.
De hade alltså en toalett i en stor garderob som de använde under tiden.
Man var tvungen att vinkla hela toaletten för att det skulle komma ut.
Ibland blev det stopp och då fick man skaka till toaletten.
Vad hände då? Jo, det kom ut MASSOR på en gång och vad händer när det träffar vattnet i toaletten? Det STÄNKER. Knöt en handduk runt ansiktet och försökte att inte andas genom näsan. Det var nog det äckligaste jag gjort någonsin. Har aldrig varit med om den så kallade kräkreflexen men i det fallet så kom reflexen ett tiotal gånger men jag lyckades hålla mig.

Har även varit med om två förlossningar och det är långt ifrån äckligt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lurihaxxx
Jag vet inte hur det gick för ko-stackarn, men man måste få ut gasen på något vis och det måste gå fort, så det var en "räddande handling" om du missförstår mig rätt.

Tell me about it, min farfar fick ta två rejäla vedträn o slå allt vad han kunde på halsen på en ko när den hade satt en råpära på tvären i halsen Kon skrek men den överlevde. Desperata situationer kräver desperata åtgärder

Visa signatur

"Vi har vattenklosetten här som ju nu för tiden är en given del i det svenska folkhemmet. Förr så gjorde man det utomhus men nu i dessa dagar med våra verandor och campingbord så vill vi gärna äta ute och bajsa inne." - Bertil Svensson

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Inte undra på att man mår bätre av livsmedel från LIDL

kan tala om för dig att vi just packade kött åt LIDL

Visa signatur

Studio Artcore Tattoo
[i7 9700k@5.3ghz - MSI OC 2080ti - Vive Pro - SRD rig - NLv3 - Fanatec CSW2.5]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Akira
Angående livsmedel, jag jobbar på ett bageri och helt oväntat så är det INTE jättevidrigt. Om ni ska äta nånting efter att ha läst den här tråden, ät bröd..

Och jag kan hålla med eftersom vi jobbar på samma ställe

Annars vet jag inte vad som är det vidrigaste. Skitit på mig kanske? eller när jag spydde ner en hel toalett, och nej inte bara sitsen...

Visa signatur

This place it's driving me insane.
Napalm it's burning us all.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av logoz
Tell me about it, min farfar fick ta två rejäla vedträn o slå allt vad han kunde på halsen på en ko när den hade satt en råpära på tvären i halsen Kon skrek men den överlevde. Desperata situationer kräver desperata åtgärder

Haha, det lät ju bara roligt

Visa signatur

Vän av ordning.

Permalänk
Medlem

Kanske när man dissekerade en gris, sätta en skalpell på en nyss upp tinad gris kulting som luktar värre än ett rådjurslik med fluglarver som tuggar,

värsta var när man cuttade runt hjärnan för att försöka få den intakt, att hålla i ett grishjärta utan handskar när man är helt oerfaren var kanske värre...

edit: En sak som varit äckligare var när jag vaknade utan känsel i min arm, och när jag reste mig upp så föll huvudet på golvet, jag kunde inte ha huvudet högre än 1 dm från marken, sjukt äcklig känsla, om nu detta räknas i denna forumtråd..

Permalänk
Medlem

Började mitt jobb idag, städa på sjukhus. Fick börja med att städa en toalett DIREKT, så jag tog en sådär toalettskrapare som man alltid har i sidan och stoppade in den i vattnet för att försöka rensa därinne, tog ut skitet och fullt med bajs kom ut. Kräkreflex 2k7.

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem

Satan vilka historier man får höra, hoppas man lyckas äta middag ikväll nu

Har nog inget alster värdig denna tråden än så länge

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aka_The_Barf
dog kon då eller? taskigt att kniv hugga kon bara sådär?

på min cross gick vevstaks lagret, några av pinnarna roade sig lite i cylindern innan den skar/nöp. lagom kul att laga sen ca6k gick kalaset på.

Hade han inte punkterat den så hade den bara blivit mer sjuk. Vet inte riktigt varför det blir så men jag har hört talas om det innan. Hela magen blir full med gas,rena balongen, enklaste sättet är att lösa det på är att sticka den med en kniv så att det pyser ut.

Visa signatur

Scenery och flygplansutvecklare till X-plane 11 och FS2020
Besök gärna Flightsim Sweden på: https://discord.gg/QcWHZ2Q

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Battlefield
Låter ju helt sjukt. Lär ju finnas lag på att ni skall få heltäckande skyddsklädsel.

Nja, man vänjer sig efter ett par veckor.:D Sen är där typ ett slaktar förkläde men det är riktigt vidirigt bara och har hängt på samma ställe sen jag börja där för ca 1 ½ år sedan.

Permalänk

lagade ett litet hål i bilen idag och så ska man täta med asfalt eller vad det heter och det är redigt vidrigt att få på händerna och sedan tvätta bort det

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
lagade ett litet hål i bilen idag och så ska man täta med asfalt eller vad det heter och det är redigt vidrigt att få på händerna och sedan tvätta bort det

Underredsmassa? Det är ju inte så farligt, beror ju på tjockleken.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Jag har varit i Franchistown i Botswana. Kackerlackor, kackerlackor, mer kackerlackor, kentucky fried chicken, mer kackerlackor och lite kackerlackor.

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Medlem

Jag blev reält mulad med hundskit av 4 äldre killar Annars var det en kompis som blåste upp ett fårs lungor (med munnen) som en annan kompis försökte sticka hål på, hmmm... mysigt :/

Visa signatur

Vattenkylt SilverStone FT02B, i7 2600k, Asus P8Z68 Deluxe, Corsair AX 850W, Corsair 16GB VENGEANCE BLUE, Asus GTX 570 SLI, Asus Xonar Essence STX, OCZ Vertex2 60GB, WD Black 1TB, 2x WD Green 2TB, 2x Seagate 500GB.

Permalänk

Appropå bajs och dylikt...

Någon som vet vad de gör med "bajamajorna" på typ festivaler för att det inte ska lukta så mycket bajs som det borde göra ur dem?

Visa signatur

Senast redigerad av HomeBurneR, 1945-04-30 klockan 16:50

Permalänk
Medlem

Två av mina kompisar sprängde en drunknad älgko en gång, ungefär 15 år sedan. Jag var med och hittade älgen men missade tyvärr slutklämmen. Enligt kompisarna så var det mindre trevligt när det började regna ruttet älgkött, dom hade inte tagit skydd nog långt borta och kläderna fick kastas bort efteråt.

Visa signatur

On my lap: DELL Studio XPS 16 (Numera stendöd efter utspilld burk med oliver. R.I.P).

Efter 2 år utan stationär är nu Sandy + Sapphire 6950 beställd. :)

Permalänk

Hm, låt se. Det måste nog vara efter krogen för nått år sen.
Det började med att någon bjöd på en drink och gick, antar att han lagt något i den?.
Iallafall så spydde jag ner hela uteserveringen efter att jag svept den, för att 1 minut senare bli utkastad.
Kort därpå skiter jag på mig utanför en korvkiosk Mitt på torget med runt 10-15 personer i kön.
Full som jag är slänger jag av mig brallerna och kastar kallsongerna på nått ungdomsgäng, springer till en rabatt och torkar med mig såna här taggetes blommor.
Ringer sedan en taxi, och dumfan till chafför släpper in min i bilen, trots att 50% av kroppen är täckt av avföring och blommor.

Hursomhelst, jag kommer hem till lägenheten och där har ju min flickvän självklart en fest, så jag tar en snabb dusch, slänger på mig ett par trosor jag hittade på golvet och springer in till festen i trosor där kulerna hänger ut på varsinsida.

Ingen man glömmer.

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡

Permalänk
Medlem

Min pappa såg en räv som skrek då den blev överkörd på vägen (blodigt). Han hoppade ut från bilen och tog hammare från bakage (har alltid verktyg om med sig ifall något skulle hända tex med bilen) och gick fram till räven och slog den i skallen så att den dog.

Visa signatur

Stationär: Ubuntu GB DQ6 P35 | Q6600 | 4GB ram Corsair 2*2gb 800mhz (3.5gb) |1tb SATA + 500gb SATA + 250gb SATA | Sparkle 9800gt Passiv
Laptop: Lenovo 3000 v200 | Ubuntu |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HomeBurneR
Appropå bajs och dylikt...

Någon som vet vad de gör med "bajamajorna" på typ festivaler för att det inte ska lukta så mycket bajs som det borde göra ur dem?

Dom häller nått medel i vattnet, kommer inte p åvad det heter.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pull
Hm, låt se. Det måste nog vara efter krogen för nått år sen.
Det började med att någon bjöd på en drink och gick, antar att han lagt något i den?.
Iallafall så spydde jag ner hela uteserveringen efter att jag svept den, för att 1 minut senare bli utkastad.
Kort därpå skiter jag på mig utanför en korvkiosk Mitt på torget med runt 10-15 personer i kön.
Full som jag är slänger jag av mig brallerna och kastar kallsongerna på nått ungdomsgäng, springer till en rabatt och torkar med mig såna här taggetes blommor.
Ringer sedan en taxi, och dumfan till chafför släpper in min i bilen, trots att 50% av kroppen är täckt av avföring och blommor.

Hursomhelst, jag kommer hem till lägenheten och där har ju min flickvän självklart en fest, så jag tar en snabb dusch, slänger på mig ett par trosor jag hittade på golvet och springer in till festen i trosor där kulerna hänger ut på varsinsida.

Ingen man glömmer.

Hahah det där kan ju bara inte vara sant!?

EDIT:
Dvärgen:
Menar du att ni gräver i blodigt bajs med bara armar utan skydd?
Fy fan, det skulle jag aldrig göra. Kan ju för fan vara HIV-virus eller vad fan som helst i bajset ju..

Visa signatur

WS: Mac Studio M1 Max | 32 GB | 1TB | Mac OS
WS: Intel i5 12600K | 64 GB DDR4 @3600 Mhz | 2x1TB nvme 2x1TB SSD SATA | Windows 11 & Manjaro Linux
Bärbar: Macbook Pro 14" | M1 Pro | 16GB RAM | 512GB SSD | Mac OS
Servrar: Intel i7 10700K | 64 GB DDR4 @3600Mhz | 3 TB SSD + 22TB HDD | Unraid |
4x Raspberry pi 4b 8Gb | Dietpi |

Permalänk
Medlem

Träffade min kusin sebastian .. det är INTE kul.

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

För några veckor sedan var jag och en av mina vänner ute på en fotorunda för att plåta lite coola äldre industrimaskiner och dylikt nere i koppardalen här i Avesta där det gamla järverket låg förr i tiden.

Iaf när vi går där efter daläven så påträffar vi en fiskmås som sitter med utpickade ögon och blodpölare lite här och där runt sig.

Eftersom den inte har en chans att överleva så tar jag och letar efter en större sten, som jag snart hittar. När jag slungar stener på fågeln så spricker hela buken upp och den ger ifrån sig ett kort och konstigt ljud. sen så låg den med ryck i vingarna och antagligen "stendöd"

Det var rätt äkligt tyckte jag =/

Visa signatur

Järn 9:an

Permalänk
Medlem

Började lukta grymt oskönt i ex-tjejens badrum för nåt år sedan, typ som nåt klump me skit hade fastnat i ett rör eller så, så jag och polarn får för oss att lokalisera orsaken mitt på natten, lite halvt på fylla givetvis..

Slutar med att badkaret ligger upp och ner mitt på klinkergolvet, hela rörsystemet är isärplockat och det kikar ut massa blöta, stinkande hårklumpar ur alla rörändor, mitt på golvet ligger en pöl av svart, klumpig sörja som runnit ur rören, och så jag och polarn krälandes mitt i allting, båda nära på att spy hela tiden..

Nä usch

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tuffING
Min pappa såg en räv som skrek då den blev överkörd på vägen (blodigt). Han hoppade ut från bilen och tog hammare från bakage (har alltid verktyg om med sig ifall något skulle hända tex med bilen) och gick fram till räven och slog den i skallen så att den dog.

Fick jag också göra när jag råkade köra över en rävunge, men jag hade ingen hammare så jag fick ta fälgkorset. Det var lite otrevligt faktist.

Visa signatur

En sån där datamaskin är det jag har.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aka_The_Barf
dog kon då eller? taskigt att kniv hugga kon bara sådär?

på min cross gick vevstaks lagret, några av pinnarna roade sig lite i cylindern innan den skar/nöp. lagom kul att laga sen ca6k gick kalaset på.

Har varit med om att grannbonden på landet stött på detta problem på dess kor. Då använde han en grov kanyl och punkterade dem. Luktar inte speciellt gott, nej ;P

Visa signatur

[Q6600 @ 3 ghz] [HD4870 X2 2GB] [Asus P45 P5Q SE] [4096MB DDR2 Corsair XMS2-6400] [Corsair HX 620W] [Antec P182] [Thermalright Ultra-120 eXtreme] [Windows Vista 64bit] [LG L245WP-BN] [WD 150GB VelociRaptor 10,000 rpm]