Permalänk
Robot

3.0 white

Blev less på min 3.0 och bestämde mig för att måla om den. Det bar då av till Biltema och köpa en burk med sprayfärg, sedan hem och skruva. Njoy!

EDIT: Tack för alla kommentarer! Jag är ingen mästare på att måla om saker, många sa att jag skulle använda klarlack vilket jag inte gjorde. Får väl ev. måla om den någon dag. Men men... blev nöjd med resultatet iafl.

Besök albumet: 3.0 white av Hfe

Permalänk
Medlem

Nu kommer den ju se ut som en 1.1'a ^^

Permalänk
Medlem

dra på lite stripes eller tagga musen med någon snygg dekal
sen klarlack över det. skulle bli riktigt nice;)

Visa signatur

intel Dualcore 3.4Ghz, 2048mb ddr2 800mhz, inno3d GF 8800 GT 512mb, 1040gb hdd.

Permalänk
Medlem

tror den färgen kommer att försvinna med tiden men fint annars

Visa signatur

13900K - RTX 4080 GAMING X TRIO - ROG Strix Z690-F - 32GB Kingston Fury 6000MHz CL36 - Seagate Firecuda 530 2TB - ASUS ROG Thor II 1200W - Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Vit - be quiet! Pure Loop 2 FX 360mm

Permalänk
Avstängd

som någon annan sa; klarlacka annars kommer du slita ner färglagret (plus att resultatet blir bättre med klarlack). Ett tips kan vara att maskera av och lägga stripes i någon metallickolör, det blir najs.

1 poäng för att du inte kunde vänta med att posta tills du var FÄRDIG med skiten.

Visa signatur

signatur?..

Permalänk
Medlem

Du får 10p av mig enbart för att du är den första i Sweclockers historia som stavat 'original' rätt.

Visa signatur

[ Adopt, Adapt and Apply ]

Permalänk
Medlem

du skulle slipat ner den gamla färgen och grundat, som ovanstående sa så kommer nog färgen att lossna efter ett tag

Visa signatur

[EVGA P55 FTW] [i5 750 @ 4.2GHZ] [HyperX @1680 16GB 9-9-9-24] [HD6970 Xfire 1010/1475] [AX1200] [Samsung 830 256GB] [Lian-Li A71FB] [XSPC RX480, Cooltek Maxistream 360, Laing D5, Dtek Fuzion V1, Maze4 + Maze5]
Projektlogg Prestanda HTPC

Permalänk

Kan bli riktigt nice!

Permalänk

1. Slipa ner originalfärgen
2. Grundfärg!
3. Lacka, många tunna, tunna lager
4. Klarlack!

= Fett najs

Visa signatur

Vän av ordning.

Permalänk
Medlem

Intellimouse explorer 3.0 är helt klart den bästa spel musen som finns... och kommer så vara ett bra tag framöver.

helt klart en 10a av mig.. bara för att du har en sådan mus..

har själv haft 3 - 5 st tror jag..
6de med den jag har nu.. d:

Visa signatur

Zalman GT900 - Corsair 850W - ASUS H97-PLUS - Intel Core i5 4590 - Ballistix sport 1600MHz 16GB - Nvidia 970GTX OC -Crucial ssd256GB - x2 WD 1000GB

Permalänk
Medlem

mjae gillar inte vikten eller dom lösa sid knapparna på den- har en själv men funderar att byta

Visa signatur

Jag hatar Ånge.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zewmah
som någon annan sa; klarlacka annars kommer du slita ner färglagret (plus att resultatet blir bättre med klarlack). Ett tips kan vara att maskera av och lägga stripes i någon metallickolör, det blir najs.

1 poäng för att du inte kunde vänta med att posta tills du var FÄRDIG med skiten.

Är inte poängen med byggloggar att man ska logga bygget?, lägga in bilder vartefter man gör det?

Ot: Kan nog bli snyggt, se bara till att du inte lackar i skarverna mellan knappar osv, kan bli tjockt så att det inte får plats då..

Musen är den bästa jag har haft förövrigt, knapparna på sidan är dock ett minus eftersom dom inte sitter fast ordentligt..

Visa signatur

Asus Zenbook UX32VD-R4002V.

Permalänk
Medlem

säger en hel del när dom slutade tillverka den..

men efter ett tag så var det så många som skickade klago brev till Mircrosoft,,,

alla krävde att dom skulle börja tillverkningen igen.. och Ms gjorde det med!

10p till dom!

alla stora gamers "proS" including me" har den musen.. d: så den måste ju vara den bästa utav dom alla.. d:

Visa signatur

Zalman GT900 - Corsair 850W - ASUS H97-PLUS - Intel Core i5 4590 - Ballistix sport 1600MHz 16GB - Nvidia 970GTX OC -Crucial ssd256GB - x2 WD 1000GB

Permalänk
Avstängd

vetefan hur snyggt det blir, och den blir nog inte världens goaste att ha i handen heller....

Visa signatur

[ Gigabyte GA-M57SLI-S4 ][ AMD Athlon 64 X2 6000+ ][ 4096 MB ][ 160 GB seagate + 2 * 250 GB spinpoint + 250 GB mybook pro ][ 22inch wide lcd, Benq ][ Creative 2.1 ][ Sennheiser HD 270 ][ steelkeys 6G ][ Razer Copperhead / intelli 3.0 (orginal) ][ Razer eXactmat + eXactrest ][ Zalman 600W HP ]
[Lånat grafikkort XD]

Permalänk

har du klar lackat den efter du sprayat på det vita? vart ganska snyttga annars men som sagt lär nog inte kännas så skön i handen.. kanske med klar lack på.

Permalänk
Medlem

tycker du borde lacka neder delen också,
just nu ser det inge vidare ut.

Permalänk
Medlem

Den blev la helt ok. Fast du kanske skulle ta å göra nått motiv på så den blev lite mer "speciell". 6a får du :]

Visa signatur

"spank you, spank you very much"

Permalänk
Medlem

Äsch, alla snackar i nattmössan. Trevlig modd och musen blev mkt finare. (:

Visa signatur

Ångra inget, lev och lär istället.

Permalänk
Medlem

du får en 10:a av mig den blev snyggt och oavsett vad alla säger så var stolt det blev en ricktigt fin kombination mellan vitt och svart. Som sagt en 10:a från mig

Visa signatur

Datorkomponenter |Amd Athlon 64 X2 4600+ @ 2,8Ghz | Corsair XMS2 2048mb (2*1gb) | 8600 GTS 256mb @ 675/2000mhz | 400GB Samsung | 400watt |
Kringutrustning |Samsung 206bw | G5 | Icemat Siberia |

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Morales
du får en 10:a av mig den blev snyggt och oavsett vad alla säger så var stolt det blev en ricktigt fin kombination mellan vitt och svart. Som sagt en 10:a från mig

Fint blev det^^ bättre än man trott innan han la upp de sista bilderna(:

Visa signatur

[ Gigabyte GA-M57SLI-S4 ][ AMD Athlon 64 X2 6000+ ][ 4096 MB ][ 160 GB seagate + 2 * 250 GB spinpoint + 250 GB mybook pro ][ 22inch wide lcd, Benq ][ Creative 2.1 ][ Sennheiser HD 270 ][ steelkeys 6G ][ Razer Copperhead / intelli 3.0 (orginal) ][ Razer eXactmat + eXactrest ][ Zalman 600W HP ]
[Lånat grafikkort XD]

Permalänk

snyggt

Visa signatur

..counting all the assholes in the room, well I'm defenitly not alone..

Permalänk

Snygg mus, påminner om microsofts vita variant av den..:)

Visa signatur

Cpu: E6750 @ 2,67 GHz @ 3,0GHz (Max 3,2GHz) Mobo: Gigabyte p35-ds3 GFX: 1900xt RAM: 2gb Corsair HDD0: Seagate 250gb HDD1: Samsung 250gb Nätagg: be quiet! 650w Chassi: Rebel9 Value Edt. Skärm: HP w2207h
3D mark 06: 6439p

Permalänk
Medlem

MS har inte gjort en vit sådan.. d;

Visa signatur

Zalman GT900 - Corsair 850W - ASUS H97-PLUS - Intel Core i5 4590 - Ballistix sport 1600MHz 16GB - Nvidia 970GTX OC -Crucial ssd256GB - x2 WD 1000GB

Permalänk
Medlem

Den blev ju skjukt stilren och vacker. Lackningen såg ut att blivit riktigt bra också.
_________

10p

Visa signatur

Hoppas jag tillförde något vettigt till diskussionen =D

Permalänk

Fräsig måste nu ta en titt på min mus har nämligen en likadan

Permalänk

skitsnygg sitter själv på 3.0 Så jävla go mus

Nörjade med att jag skaffade den sen hängde polarna på så nu är vi väl 4 pers som har den ^^

10 p

ska fna göra något liknande

Visa signatur

Calle säger:
Skulle inte spela GTA förän efter desserten
Haha :D

Permalänk

Blev riktigt snyggt Brukar inte gilla vitt, men det blev grymt läckert.