Sony är officiellt levererad

Permalänk

Sony är officiellt levererad

Han var 99mm lång. Han hade blåa tänder och han vägde 86gram och var lite rödlätt. Och han har redan ett stort minne. Han ska heta Sony efter morfar och Ericssson efter mig. Det roliga är att han redan kan gå och när man skakar honom så ändrar han bara skrik. Med på bilden är också storebror Nokia.

Permalänk
Medlem

Jaha? W580i?

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁

Permalänk
Permalänk
Medlem

Old news everyone! Wiee!

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk

"Old news everyone! Wiee!"

men inte hemma hos mig !!!...

Permalänk
Medlem

Jag får min på måndag, tog en Kent edition för att jag ville ha den svarta och inte orkade vänta på en eventuell "nonKent" svart.

Visa signatur

| Gibabyte GA-P55A-UD4 | i5 750 @ 3.6 Ghz | 8GB Corsair Vengance | Asus GTX570 DCUII | | DELL 2408WFP | Logitech z-5500|
"If it bleeds, we can kill it!" Arnold Schwarzenegger, the Predator

Permalänk

tre hade inga svarta överhuvudtaget så man fick ta den pimpröda http://www.sweclockers.com/forum/images_sc/icons/icon7.gif

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Hedersmedlem

jaha

*tråd låst*

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||