Permalänk
Robot

Innovatek Konvekt-O-Matic

Innovatek Konvekt-O-Matic Maxi monterad på en midi-låda. Inget konstigt, la mest upp den ifall någon undrat hur det ser ut när den sitter i horisontellt läge.

Enda nackdelen är väl att lådan nu väger ca 15Kg pg.a . radiatorn och kylblocken till de tre hårddiskarna.

Besök albumet: Innovatek Konvekt-O-Matic av Davidodo

Permalänk

ganska så nice... en 6:a iaf
snyggt gjort med radiatorn, även om den i sig inte va särskilt snygg.

Visa signatur

Citera mig så att Jag kan hitta tillbaka!

Permalänk
Medlem

trevligt! ser riktigt bra ut.
Vad är det för system du kör?

Permalänk

Hm, du vet att själva poängen med den radiatorn är att den ska sitta verikalt?
5a nu för att den sitter åt fel håll, en 9a om du vrider den

Visa signatur

P5K SE - E6550@3045 - XMS2 PC6400@870 - 8500GT@729/1458/1058 - Random crap nätagg och chassie.

Permalänk
Avstängd

mer bilder och beskrivning på vad nu har bakom plåten tack...

Permalänk
Medlem

hmm va får du för temps`?

Permalänk

släng in lite bilder innuti datorn och lite mer info så kan man rösta sen

Visa signatur

Intel Pentium 4 3200 MHz, 1080gb hdd, BFG 8800GTS 320mb oc2 edition, Asus P5B-MX/WiFi-AP, corsair 2048 MB DDR2. chassi: specialmoddat raidmax scorpio.

Permalänk
Medlem

Tror du skulle kunna få bättre kylning om du vred kylaren 90 grader så att varmluften kan stiga uppåt och inte fastna mot chassit.

Hur blir tempen och vad kyler du?
Mycket snyggt!

Permalänk
Avstängd

ser nice ut.

Visa signatur

[ Gigabyte GA-M57SLI-S4 ][ AMD Athlon 64 X2 6000+ ][ 4096 MB ][ 160 GB seagate + 2 * 250 GB spinpoint + 250 GB mybook pro ][ 22inch wide lcd, Benq ][ Creative 2.1 ][ Sennheiser HD 270 ][ steelkeys 6G ][ Razer Copperhead / intelli 3.0 (orginal) ][ Razer eXactmat + eXactrest ][ Zalman 600W HP ]
[Lånat grafikkort XD]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nihilisten
Hm, du vet att själva poängen med den radiatorn är att den ska sitta verikalt?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av boldtaar
Tror du skulle kunna få bättre kylning om du vred kylaren 90 grader så att varmluften kan stiga uppåt och inte fastna mot chassit.

Som sagt. Jag har själv varit sugen på att införskaffa mig en sådan.

Permalänk
Medlem

Har också varit sugen på liknande eller att bygga in en sådan här http://www.vcore.dk/shop/mo-ra-2-pro-590p.html

eller hänga en sådan här http://www.watercoolingshop.com/catalog/product_info.php?cPat... bakom TV hyllan

Permalänk

mkt fint... fler bilder kanske?

Permalänk
Avstängd

Fin fint.

Visa signatur

[I]AMD 3600+ X2|2048 MB Kingston 533 MHz|Raidmax Sagitta|AsusM2NPV-VM|Nec DVD|250 GB Sata Samsung|Nvidia 8500GT 256|Saitek Slimline|Logitch|Creative 2.1|Elsa Ecomo 520 19"CRT[/I]

Jag är magic_shoot!

Permalänk

men för hälvete mer bilder bara denna bild få du en 10P

Visa signatur

[B][Corsair Crystal 570 vit] [Gigabyte z77x-up7] [Intel Core 3770K @4,6GHz 1.3v]
[Corsair 8GB CL9 1600Mhz Dominator Platinum] [SSD Samsung 860 EVO 250GB]
[PSU Corsair HX860I] [GPU GTX 1070 2012Mhz/9300Mhz] [3Dmark spy 6166P]

Permalänk

sätt den på väggen iställt för på datorn så har du ju egen vatten buren värme så kan ni stänga av rästen av elemänten

Permalänk
Medlem

Nej men fyfan va ballt

Visa signatur

Det man inte vet, det lider man inte av.

Permalänk
Medlem

Detta såg mycket intressant ut, men som sagt, mer bilder! Nu ser man ju bara en sida av härligheten!

Visa signatur

Spel/Multimediaburk: Antec P182b | Gigabyte EX58-UD5 | Core i7 920 | 3x1GB Kingston HyperX 1600mhz | Asus 9600GT Silent | 3x500gb Spinpoint | Corsair VX450 | XP Pro x86 | iPhone 3GS 16gb