Permalänk
Medlem

S500i??

Den gula eller den svarta spelar ingen roll vilken färg man tar
utan dom måste väl ha samma innehåll va?

Permalänk
Medlem

Det ska vara samma innehåll, dock KAN de medföljande teman skilja lite åt mellan skalfärgerna. Med min brittisksålda S500i (svart) saknades vissa teman som svensksålda gröna hadde. Dock köpte jag min i basfirmware halvåret innan den började säljas i sverige.

Visa signatur

(\_/)
(='.') • warpdrive - svenska citatdatabasen
(")-(")

Permalänk
Medlem

Ok vad bra att veta.
Min syster han den i guld så
blev så kär i hennes tele men
mer sugen på den svartgröna.

Fast det svarta verkar dra tills sig
fett på skallet men få se...

Har din varit bra med batteri och så>?

Permalänk
Medlem

knapparna på s500i spricker hela tiden 2 av mina kompisar har sådanna mobiler och knapparna har spruckit 2 gånger för den ena och 1 gång för den andra . sen har min tjej ochså en sådan 1an och 4an har spruckigt nu : /

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ok vad bra att veta.
Min syster har den i guld så
blev så kär i hennes tele men
mer sugen på den svartgröna.

Fast det svarta verkar dra tills sig
fett på skallet men få se...

Har din varit bra med batteri och så>?

Permalänk
Medlem

varför spricker knapparna på den?? :S
är den bra annars?

Permalänk

En god vän till mig var tvungen att få ut ett nytt batteri på garantin eftersom orginalet laddade ur fortare än kvick, telefonen var bara nån månad gammal. Nu fungerar den däremot strålande...

Permalänk
Medlem

Min funkar hur bra som helst. Nu kör jag inte något specielt tema som ligger å drar batteri heller. Batteri tiden är hur grym som helst. Dock billigaste mobilen jag köpt så ja gillar inte dom sega menyerna bara. Annars e jag nöjd.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Korsposting.

Visa signatur

Är du lycklig nu?

Frågor och funderingar angående modereringen tas med mail, inte genom forumet. dennizpop@sweclockers.com