Mass effect - läckert värre!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SID 6.7
Jag har kört i drygt 22 timmar nu och spelet är så köpvärt så att det knappt är sant. Bättre än KOTOR, Bättre än... Det mesta.

Spelet är bra stort om du väljer att köra alla sidoquests.

Röstskådespelarna är utan tvekan dom bästa jag någonsin hört, känns som att det är levande människor man har att göra med och inte bara NPC:s i ett spel.

Jag kör en Renegade Adept... och det är fan bra svårt att vara ond ibland, vissa scener får en att känna sig som ett riktigt jävla svin.
Nästa gång blir det Paragon, lättare för självkänslan att spela god tror jag.

Det är jäkla svårt att vara helt god också.. det är en av de fina sakerna med det här spelet Man hamnar liksom i en moralisk gråzon.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Tack för svaret JoelAstrom

Jag tycks ha ett litet problem med mitt spel, när jag spelar så säger xboxen att den inte kan läsa skivan, detta har hänt 2 ggr på olika ställen, är det någon annan som har detta problem?

Skivan är inte repig överhuvudtaget ska man gå tillbaka med spelet och be om en ny?

Visa signatur

Spelburk: Lian Li O11D XL | R9 Ryzen 5950X |
Phanteks Revolt X 1000W | EVGA RTX 3090 FTW3 Ultra | G.Skill 3600MHz 64GB RAM | Samsung 49" C49RG90
HTPC 1: Streacom F1C | AMD A-5600K | Crucial M4 64 GB | 8 GB RAM @ 1866 MHz
HTPC 2: Raspberry Pi -> Raspbmc

Permalänk
Medlem

Hatar verkligen när man kör runt med månbilen. För det mesta fungerar det fint, men när det gäller finlirande så funkar det fan inte. Fått spela om samma 20 minuters sektion 4 gånger nu för den jävla bilen råkar hamna lite snett på ett räcke.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

riktigt bra spel, årets spel till 360n tycker jag. klarade det för första gången igår men jag hade väntat att man skulle kunna köra vidare efter man klara man questen så det blev lite av en besvikelse, var dock trött på min Infiltrator så ja starta en ny Adept på hardcore difficulty och ska göra alla sidequests först tänkte jag

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

kan knappt vänta på att lira det heh tyvärr så måste jag vänta tills julen innan jag kan känna på det eftersom det är lite ont om pengar efter AC och Naruto a rise of a ninja... hehh men längtar

Mass Effect fick (ni som inte sett det) 10 av 10 av LEVEl dvs loding.se grymt

Visa signatur

xbox360 slim 250gb + ps3 Slim 100gb + wii

Permalänk

Jag vet inte vad det är som gör det men av någon konstig anledning så dras jag hela tiden till den här tråden och det här spelet... när jag vanligtvis inte tycker om RPG spel. Nu är frågan om jag ska våga satsa på att köpa spelet när jag vet att det kan gå helt fel då jag testat liknande spel såsom KOTOR och inte gillade det (kan bero på mitt mycket breda hat av Star Wars generellt men kommer det att påverka min upplevelse av Mass Effect?). Det enda RPG spelet jag fastnat för innan var Oblivion, även om det inte var min stil så fortsatte jag att spela det för att det var så stort och fanns så mycket att göra, är det likadant i Mass Effect?

Mycket av det som tilltalar mig i Mass Effect är grafiken (av det jag sett i filmer, bilder osv), den öppna spelstilen och helt klart stridssystemet som är helt olikt alla andra liknande spel (typ Kotor)... men när jag är lite tveksam mot sci-fi i övrigt så blir jag en smula osäker.

Valet i December står mellan Mass Effect och Ace Combat 6... vilket tycker ni jag ska satsa på då jag vill ha en gedigen Single Player upplevelse med mycket "replay value"... ??

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av underbird
Valet i December står mellan Mass Effect och Ace Combat 6... vilket tycker ni jag ska satsa på då jag vill ha en gedigen Single Player upplevelse med mycket "replay value"... ??

Jag rekommenderar Mass Effect över Ace Combat 6 direkt, och Mass Effect har mycket bra replay value. ^^

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Replay-value i Mass Effect är helt otroligt! Antagligen mest av alla spel som nånsin kommit ut.. ett och samma uppdrag kan te sig på 50 olika sätt. Ett bra exempel på detta är när man ska anfalla en bas. Det finns så mycket som påverkar slutresultatet att det är helt fantastiskt.

Absolut game of the year.. tycker jag i alla fall.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Game of the fuckin century, millenium even. The past 4000 years even..
Bästa spel jag nånsin spelat.. I början, de första 5 timmarna, va man lite skraj "är galaxen verkligen bara såhär liten?".. Men ack så fel man hade, man får massor med nya kordinater osv senare

Min Shepard.

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800H RAM: 32gb DDR4 GPU: nVidia 3070 8gb vRam

Permalänk
Medlem

"Din Shepard" ser vindögd ut på första bilden xD

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Ät bajs vetja

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800H RAM: 32gb DDR4 GPU: nVidia 3070 8gb vRam

Permalänk

Liknar ju min goda (andra) Shepard. Min ser inte vindögd ut så ofta, men hennes högra ögonlock hänger ner lite ibland... Säkert nån tidigare skada, stackarn.

Min onda (första) tog jag grundansiktet för male Shepard. Ser ju precis ut så som jag hade velat ha honom iaf.

Jag gjorde ett par stora missar första gången jag spelade igenom spelet. Jag gjorde inte så många sidoquests då jag trodde att man skulle få fortsätta efteråt, och jag hade nästan aldrig en engineer med mig, så jag kunde inte decrypta 75% av spelets gång. I gearväg var inte det nåt problem, men däremot så missade jag hur många sidoquests som helst märker jag nu. Adepts är så härligt livsfarliga vid lvl 30/40+.

Permalänk
Medlem

Är fortfarande på min första spelomgång... Ligger på ca 25-26 timmars spelande, level 35 adept och jäklar vad det flyger folk när det blir strid, throw + singularity äger hårt och ser så jäkla kul ut.

Har alltid med mig Tali'Zorah för att kunna öppna alla behållare och knäcka koder. Är fullständigt paranoid och tror att alla behållare innehåller livsviktiga prylar som man inte kan leva utan

Baleur: Fan min Sheperd ser nästan exakt ut som din, något blekare i hyn och svart läppstift bara... Evil FTW!

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk
Medlem

Ligger på runt 22 timmar med min lvl 46 Adept, och jag kan bara hålla med, throw, lift, singularity och warp, spelade igenom med en infiltratör först och jag kan bara säga att jag har aldrig haft så roligt med en gubbe förut, adepten alltså

Sen kör jag med Kadien och Garrus

Visa signatur

Spelburk: Lian Li O11D XL | R9 Ryzen 5950X |
Phanteks Revolt X 1000W | EVGA RTX 3090 FTW3 Ultra | G.Skill 3600MHz 64GB RAM | Samsung 49" C49RG90
HTPC 1: Streacom F1C | AMD A-5600K | Crucial M4 64 GB | 8 GB RAM @ 1866 MHz
HTPC 2: Raspberry Pi -> Raspbmc

Permalänk
Medlem

AH!
Utan tvekan bästa spelet jag spelat på länge, får rysningar bara efter några minuters spelande.

Helt klart värt pengarna ^^

När släpps "episode" 2 av serien?

Visa signatur

** Intel Core 2 Duo @ 3Ghz ** 4Gb DDR2 @ 800Mhz ** Geforce 8800GTX 768mb **

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pHeerB
AH!
Utan tvekan bästa spelet jag spelat på länge, får rysningar bara efter några minuters spelande.

Helt klart värt pengarna ^^

När släpps "episode" 2 av serien?

Ingen aning, men det är 100% säkert att det blir en del till i alla fall.

Själv kom jag precis genom första rundan. Jag kan ärligt säga att älskade spelet från den allra första minuten till den allra sista. Helt underbart spel. Så engagerande story, så otrolig värld, så många svåra beslut och även så bra action (för ett rpg) har jag aldrig sett förut!

Helt klart årets bästa spel, möjligtvis det bästa spel som har kommit ut denhär sidan millenieskiftet.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Klarade av det för andra gången, 1. Infiltrator 2. Adept
Tyckte jag hade gjort många sidequests, satsade på mer achievments, fick ingenting... Aaja bara på det igen nu på svåraste

Visa signatur

Spelburk: Lian Li O11D XL | R9 Ryzen 5950X |
Phanteks Revolt X 1000W | EVGA RTX 3090 FTW3 Ultra | G.Skill 3600MHz 64GB RAM | Samsung 49" C49RG90
HTPC 1: Streacom F1C | AMD A-5600K | Crucial M4 64 GB | 8 GB RAM @ 1866 MHz
HTPC 2: Raspberry Pi -> Raspbmc

Permalänk
Medlem

Fick spelet idag ^^ tog lite mer än en vecka att importera men aja 410 kr för spelet var inte för fel ^^.

I alla fall, jo spelet ser ut att inträffa en bit efter boken, ser ut att ha gått ett par år imellan dock men aja ganska rak uppföljare. Så rekomenderas start att läsa den för alla som är intreserad av att veta mer.

Har bara hunnit spela ca 2 timmar dock, hyffast bra spel, måste själv påstå att striderna är riktigt trevliga, första 'third person shotter' jag spelat som värkligen utnytjar strategi, inte någon mindless shoter alls ^^.

Vill dock inte påstå att det nya 'dialog' systemet är något specielt, enda skillnaden från äldre lir är att det finns lite fler 'svar' som ändrar dialogen något lite, ganska standard i äventyrs spel nästan

Buggar har jag dock stött på en hel del av, T.ex. Codex vill inte fungera som den ska ganska ofta, ibland får man inga röster, ibland taggas den att det finns oläst matreal även dock det inte finns det o.s.v.
Andra jobbiga buggar är hur lätt man kan fastna i en vägg... och tar ett tag att ta sig loss...

Edit: Listade ut angånde Codex meyn ^^ aja känner sig en aning dum.

Samt spelet utspelar sig 20 år efter boken ^^ fick man redat på med.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av underbird
Jag vet inte vad det är som gör det men av någon konstig anledning så dras jag hela tiden till den här tråden och det här spelet... när jag vanligtvis inte tycker om RPG spel. Nu är frågan om jag ska våga satsa på att köpa spelet när jag vet att det kan gå helt fel då jag testat liknande spel såsom KOTOR och inte gillade det (kan bero på mitt mycket breda hat av Star Wars generellt men kommer det att påverka min upplevelse av Mass Effect?). Det enda RPG spelet jag fastnat för innan var Oblivion, även om det inte var min stil så fortsatte jag att spela det för att det var så stort och fanns så mycket att göra, är det likadant i Mass Effect?

Mycket av det som tilltalar mig i Mass Effect är grafiken (av det jag sett i filmer, bilder osv), den öppna spelstilen och helt klart stridssystemet som är helt olikt alla andra liknande spel (typ Kotor)... men när jag är lite tveksam mot sci-fi i övrigt så blir jag en smula osäker.

Valet i December står mellan Mass Effect och Ace Combat 6... vilket tycker ni jag ska satsa på då jag vill ha en gedigen Single Player upplevelse med mycket "replay value"... ??

Jag äger Kotor och har testat det lite (ska helt klart köra det så fort jag har tid till det) och av det jag spelat så tilltalar det iaf mig men jag är något av ett Biowarefan samt ett rätt så stort Star Wars fan. Mass Effect ska tydligen ha en hel del rpg moment men även en hel del valfrihet i hur man vill spela spelet (till skillnad från Kotor där man inte kunde styra själva karaktärerna). Gillar du dom bilder du sett eller filmer så kommer du nog garanterat att gilla Mass Effect, jag anser att spelet i stort sett lika gärna kunnat heta nåt med Star Wars eftersom jag ser tydliga likheter med filmerna (samt spelen och böckerna) när det kommer till själva världen.
Men bortser man från själva miljön så slutar nog också likheterna där för Mass Effect verkar kunna leverera mer trovärdiga karaktärer och ännu bättre story än spelen som baseras i Star Wars har. Biowares styrka ligger i att dom aldrig gör något halvhjärtat som vissa andra bolag ibland gör. Gillar du scifi i någon form så tvivlar jag på att du kommer att bli besviken på Mass Effect.
Jag har inte testat eller sett någon spela Mass Effect "live" än men jag vet helt klart vilket spel jag skulle valt av detta och Ace Combat 6 (jag älskar även flygspel alá Ace Combat) och det hade tveklöst varit Mass Effect. Om du inte redan sett recensionen på gametrailers så är mitt råd att göra det, jag blev ännu mer sugen efter att ha sett den=).

Visa signatur

Jack of all trades

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MugiMugi
Fick spelet idag ^^ tog lite mer än en vecka att importera men aja 410 kr för spelet var inte för fel ^^.

I alla fall, jo spelet ser ut att inträffa en bit efter boken, ser ut att ha gått ett par år imellan dock men aja ganska rak uppföljare. Så rekomenderas start att läsa den för alla som är intreserad av att veta mer.

Har bara hunnit spela ca 2 timmar dock, hyffast bra spel, måste själv påstå att striderna är riktigt trevliga, första 'third person shotter' jag spelat som värkligen utnytjar strategi, inte någon mindless shoter alls ^^.

Vill dock inte påstå att det nya 'dialog' systemet är något specielt, enda skillnaden från äldre lir är att det finns lite fler 'svar' som ändrar dialogen något lite, ganska standard i äventyrs spel nästan

Buggar har jag dock stött på en hel del av, T.ex. Codex vill inte fungera som den ska ganska ofta, ibland får man inga röster, ibland taggas den att det finns oläst matreal även dock det inte finns det o.s.v.
Andra jobbiga buggar är hur lätt man kan fastna i en vägg... och tar ett tag att ta sig loss...

Edit: Listade ut angånde Codex meyn ^^ aja känner sig en aning dum.

Samt spelet utspelar sig 20 år efter boken ^^ fick man redat på med.

Har du nån regionsfri version? Beställd från Japan eller nåt?

För jag har inte haft några problem som helst med den europeiska versionen. På nästan 50 timmar har jag aldrig fastnat i en vägg, haft problem med codexen eller liknande.

Har du förresten märkt att man avbryter den andra parten i en dialog genom att välja svar med "x"? Tog en tid innan jag märkte det.

Om du har spelat 2 timmar är du nog kvar i Citadel än, skulle jag gissa. Eller möjligtvis på din första planet. Det tar en tid innan det som verkligen påverkar kommer upp i storyn.. men sen, sen påverkar dina dialogval en massa. Liv och död på en massa folk faktiskt. Folk som är rätt så viktiga för storyn.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

NTSC syftast på USA ver, har en NTSC konsoll inte en PAL Xbox 360, Är förvisso runt 6-7 timmar in i spelet just nu och dialogen har inte precis ändrat något förutom ger good/ond status mer eller mindre.

Förövrigt måste jag hålla med, styra 'bilen' vad den nu heter kunde ha varit sååå mycket bättre.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MugiMugi
Förövrigt måste jag hålla med, styra 'bilen' vad den nu heter kunde ha varit sååå mycket bättre.

Det krävs lite inlärning hehe.. första missionet med Makon tog mig flera timmar. Jag dog och dog och dog och dog.. sen lärde jag mig lite trick och mitt sista Mako uppdrag rickroll'ade jag

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk

Aldrig tyckt att basmanövrering av Mako varit svårt. Men fanskapet går inte att styra effektivt ens efter att man spelat spelet i över 40h. Däremot så var det väl aldrig särskilt svårt att akta sig i tid för raketer och andra projektiler... det knepiga blir då man ska röra sig och hålla siktet stilla. Att slåss mot Thresher Maws då de dyker upp under en och dödar en ögonblickligen är också en favorit (hände mig 3 gånger på rad, trots att jag konstant rörde mig).

Otroligt bra spel förövrigt, men de få svagheterna måste ju poängteras!

Permalänk
Medlem

det som suger mest med mako:n är ju att kanonen inte går att dra upp eller ner så man måste stå i backar etc i vissa situationer

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
det som suger mest med mako:n är ju att kanonen inte går att dra upp eller ner så man måste stå i backar etc i vissa situationer

Upp går det, men inte ner. Fast det gäller bara att hålla avståndet till det man skjuter på.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Så finns många planeter som har t.ex. Lv1/2 Hazard av något slag, hur bemästrar man de planeterna?

Samt hur fasiken får man ihop pengar, har spelat runt 10 timmar nu och sitter fortfarande på runt 10k, gjort en del sid quests men nejdå, inte ger de pengar heller och tja hitils inte haft råd att köpa något hitils....

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MugiMugi
Så finns många planeter som har t.ex. Lv1/2 Hazard av något slag, hur bemästrar man de planeterna?

Samt hur fasiken får man ihop pengar, har spelat runt 10 timmar nu och sitter fortfarande på runt 10k, gjort en del sid quests men nejdå, inte ger de pengar heller och tja hitils inte haft råd att köpa något hitils....

Jag hade aldrig problem med pengar. Jag fick achievementen "Rich" efter 14 timmar.. man behöver 1 miljon credits för det. Och jag gjorde aldrig nåt speciellt.. fast, jag köpte aldrig saker. Använde bara det jag hittade.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MugiMugi
Så finns många planeter som har t.ex. Lv1/2 Hazard av något slag, hur bemästrar man de planeterna?

Samt hur fasiken får man ihop pengar, har spelat runt 10 timmar nu och sitter fortfarande på runt 10k, gjort en del sid quests men nejdå, inte ger de pengar heller och tja hitils inte haft råd att köpa något hitils....

Hazard level innebär bara att du inte kan vara utanför Mako'n särskilt länge. Ju högre hazard level, desto kortare tid kan du vara utomhus innan du tar skada.

För pengar... eh, du kommer få ihop en del senare. Min lvl 42 adept har för tillfället 2 miljoner credits, och då har jag köpt den bästa gearen som är möjlig till min char samt mina 2 följeslagare (använder samma 2 genom hela spelet denna gång).

Det hela är levelberoende då det rör sig om inkomst. Men sälj en massa items som har hög level (t.ex. Thunder V är värd mer än Thunder IV), och se till att göra en Survey på mineraler du hittar på planeter. Jag får runt 16k per mineral på planeter såvitt jag minns.

Om det är något du vill spara pengar till så är det helt klart "Master Spectre" vapen. De är ruskigt bra. Kan köpas i C-Sec efter att du gjort en viss quest involverande en Asari.

Permalänk
Medlem

Tja får hoppas det, har redan samlat ihop en massa saker från planeter men inte fått några pengar för det. Aja får hoppas man får ihop något snart. Börjar bli lite jobbigt att använda sig av de flästa menyerna då det finns så mycket att köpa men så lite som man har råd med... 0 saker hitils.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

sälj all skrot gear du inte använder så får du massa credits, har typ 2 milj credits på min 22 adept och har bästa gearet i alla slots typ

min shepard

(tagen med mobil därför så dålig kvalite)

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc