Permalänk
Robot

gravering + ljuddämpningsmattor

blev trött på att min dator lät så himla mkt så jag köpte ett par ljuddämpninsmattor och satte in i burken sänkte även hastigheten på nåra fläktar och nu hörs den knappt tyckte också att den såg lite tråkig ut och plockade fram min dremel och graverade för första gången motivet var självklart eftersom zelda är bäst.

Besök albumet: gravering + ljuddämpningsmattor av al0

Permalänk
Medlem

Ska jag vara ärlig så tror jag inte att det dära Kromade plasten eller vad det är är ljuddämpning, man använder sånt dära till bla.. motorrumm osv för att skydda mot värmen, vad jag vet sen kan dom ha en liten gnutta ljuddämpning.

Visa signatur

Intel i5 "3.30ghz @ 1.184 v-core" Gigabyte UD2 A-DATA 1333mhz 640gig WD black
550W - Corsair

Permalänk
Medlem

ganska najs! fixa kablarna så får du en 7 nu bara 5...

Permalänk

fin gravering kalblarna i burken såg ut som bakom pappas dator inge vidare asså fixa dem så blire mera point

Visa signatur

Go for it.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hogberg90
fin gravering kalblarna i burken såg ut som bakom pappas dator inge vidare asså fixa dem så blire mera point

går inte o fixa kablarna så mkt bättre sämsta chassit ja haft typ (i kabeldragningssynpunkt

Visa signatur

går det inte med våld, så går de med ännu mer våld!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av al0
går inte o fixa kablarna så mkt bättre sämsta chassit ja haft typ (i kabeldragningssynpunkt

jävligt synd i så fall men allt går med modding finns oftast måga vägar än framför allt

Visa signatur

Go for it.

Permalänk

Ser ut som spindelnät i datorn.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bfN
Ska jag vara ärlig så tror jag inte att det dära Kromade plasten eller vad det är är ljuddämpning, man använder sånt dära till bla.. motorrumm osv för att skydda mot värmen, vad jag vet sen kan dom ha en liten gnutta ljuddämpning.

ska jag också vara ärlig så är det faktist precis det du säger, sen så fungerar dom faktist riktigt bra. målet var att göra så jag kunde sova med datorn på och de lyckades för nu hör jag den inte ens måste ner under skrivbordet och böka för att man ska höra den surra.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hogberg90
jävligt synd i så fall men allt går med modding finns oftast måga vägar än framför allt

ja de är väl klart att allting går o göra men orkar inte lägga ner tid på det just nu kanske om ett tag inga sladdar ivägen för nån fläkt lr så iaf o luften strömmar bra genom lådan

Visa signatur

går det inte med våld, så går de med ännu mer våld!

Permalänk

inget i min smak.. kameran manipulerar ju ljuset lite där..

Permalänk
Medlem

väntar till den dagen då det kommer trådlös el.. ;D inga kablar mera!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av valg3
väntar till den dagen då det kommer trådlös el.. ;D inga kablar mera!

underbara tanke!

Visa signatur

går det inte med våld, så går de med ännu mer våld!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av valg3
väntar till den dagen då det kommer trådlös el.. ;D inga kablar mera!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av al0
underbara tanke!

Som ELare måste jag säga att jag räds den tanken lite, för ju mer teknik du börjar lägga till på sådana fundamentala prylar destå mer kan gå fel, tänk dig bara om du skulle råka få fel frekvenser och mata tex Prollen eller Minnet Med 12 volt (och effektivt göra dom lika användbara som ROSTAT BRÖD)...

Visa signatur

Någon som vet något bra att skriva här?

Permalänk
Medlem

Snyggt graverat!

Fimpa julbelysningen i lådan oxå så får du en 10 av mig!

Visa signatur

magisk 486'a, 3dfx 2mb i sli, 38" crt med överliggande lysrör, 2 floppy, 100 mb hdd ide.