Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
han menar nog "Move up, Ladies".

http://www.gametrailers.com/player/28634.html

Jojo, det förstod jag med.
Men jag tänkte bara rent överlag.

//Gorian

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Fan vad grymt GTA 4 kommer att vara LOL
Längtar, jag tror att det spelet kommer man ägna många goa timmar med.
Undra hur de kommer att strukturera achivments i det spelet?
Kommer nog vara svårt att få 1000p på det spelet heheh

Visa signatur

xbox360 slim 250gb + ps3 Slim 100gb + wii

Permalänk
Sötast

Tror det kommer vara som alla andra GTAspelen i serien, totalt asdåligt på konsoll.....

Möjligt att det blir skoj på PC om något år, med mer än 13 fps

Permalänk
Medlem

Man får la hoppas att det blir det. Dock blir det nog testspelande på PC först om det är bra köpt till PC.

Gillade aldrig de andra till konsollerna

Visa signatur

Gaming/workstation | i5-4690K | Corsair VX 550W | ASUS STRIX GTX1060 6GB | ASUS Z97 | Corsair Vengence DDR3 1600MHz 2x8GB | NXZT H630W
Xbox One - Xanser

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Tror det kommer vara som alla andra GTAspelen i serien, totalt asdåligt på konsoll.....

Möjligt att det blir skoj på PC om något år, med mer än 13 fps

Gta spelen är under bara på konsoll. Pc versionerna har alltid haft styrnig = 0.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz

Kan inte hålla med dig , GTA skall spelas på konsoll den är mycket bättre där anser jag.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Det har generellt varit bättre på konsoll. Förutom vissa vapen, men man kan ju hoppas att Rockstar har tagit bort auto-aim nu när man faktiskt kan sikta i ett konsoll-f/tps.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
Det har generellt varit bättre på konsoll. Förutom vissa vapen, men man kan ju hoppas att Rockstar har tagit bort auto-aim nu när man faktiskt kan sikta i ett konsoll-f/tps.

Autoaimen kommer bara när du trycker att den ska komma så varför ska dom ta bort den?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av drjens
Fan vad grymt GTA 4 kommer att vara LOL
Länktar , jag tror att det spelet kommer man ägna många goa timmar med.
Undra hur de kommer att strukturera achivments i det spelet?
Kommer nog vara svårt att få 1000p på det spelet heheh

Länktar? Gör om gör rätt. Gå ut grundskolan också.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dvärgen
Gta spelen är under bara på konsoll. Pc versionerna har alltid haft styrnig = 0.

under bara? Gör om gör rätt. Särskrivning inte ftw!

Permalänk
Medlem

Xbox är värt att köpa nästan enbart för mass effect, resten är bara plus i kanten

Visa signatur

Vem orkar uppdatera den här signaturen egentligen? Kommer ju ny teknik hela tiden :(

Permalänk
Medlem

dx.: Anatar att han tycker spelet lämpar sig mer på konsoll.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NoCc
Xbox är värt att köpa nästan enbart för mass effect, resten är bara plus i kanten

Har haft 360 i ett år och kan inte annat än hålla med. Mass Effect ÄR verkligen så bra. Sen har det ju kommit många trevliga titlar i år...

Ett litet exempel: Table Tennis med polarna över några öl = win. Det är hur kul som helst!

Visa signatur

Stulen slö sked

Permalänk
Medlem

[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av dx.
[B]Länktar? Gör om gör rätt. Gå ut grundskolan också.

Hehehehhh nu är det ändrat tack så mycket mr stavningspolis vet inte
hur livet skulle gå ifall det inte fanns sådana som du som ordnar upp stavning o så. HAHAHHAHAHAHHAHAHHAHA

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dx.

Du har ju århundradets jobbigaste kommentarer. Har du precis gjort lumpen?

"Särskrivning inte ftw!" är ju bara ett korkat sätt att blanda svenska med engelska och det låter urdumt.

Och sluta rätta folk!

Visa signatur

Rediscover Communication

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dx.

Förstår att du måste vara mäkta stolt över att kunna stava till dessa två ord, kanske fick beröm av läraren? Var stolt över dina egna språkkunskaper utan att försöka trycka ner andra så blir alla lite gladare i längden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av silvr
Förstår att du måste vara mäkta stolt över att kunna stava till dessa två ord, kanske fick beröm av läraren? Var stolt över dina egna språkkunskaper utan att försöka trycka ner andra så blir alla lite gladare i längden.

*J*vligt off topic*

Word!

Visa signatur

Gaming/workstation | i5-4690K | Corsair VX 550W | ASUS STRIX GTX1060 6GB | ASUS Z97 | Corsair Vengence DDR3 1600MHz 2x8GB | NXZT H630W
Xbox One - Xanser

Permalänk
Medlem

Förresten, viljet j*vla namn Xbox 360 är...just "360". Vad blir nästa? Xbox 720?

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leeloo
Förresten, viljet j*vla namn Xbox 360 är...just "360". Vad blir nästa? Xbox 720?

Ok, vet inte vart du vill komma men skulle det vart bättre med Xbox XXX eller liknande då eller..

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

Xbox 2 skulle ju inte låta bättre.. och de kan inte byta namnet helt, eftersom de måste skapa ett varumärke av Xbox.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Fast Play Station funkar bra som Play Station 3 tycker jag.
Då borde ju Xbox kunnat heta Xbox2.

Visa signatur

Intel Core i5-6600 Skylake, ASUS B150M-A Socket-1151, MSI GeForce GTX 960 2GB TIGER 2X, HyperX Fury DDR4 2133MHz 8GB kit, In Win 503 Midi Tower, Corsair CX 500W PSU, Samsung 850 EVO 500GB SSD , G402, Win10 64-bitHome, Creative T5900 5.1 , Logitech G15 , Sony DVD/RW , bredband , Netgear N300

Permalänk
Sötast

Jo, men troligtvis har dom döpt den till 360 just för att det låter lika med eller mer än 3.

Playstation3 vs Xbox2, 3 låter bättre än 2 alltså hade folk kanske valt ps3an istället.

360 låter "mer" än 2 jämsides med 3. Troligtvis så enkelt.

Permalänk
Medlem

Jag skulle föredra något med "icke-siffriga" namn.

Jag hör folk säga "Xbox trehundrasextio" medans endel säger "Xbox tresextio".

Visa signatur

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag hör folk säga "Xbox trehundrasextio" medans endel säger "Xbox tresextio".

Vad säger du (och ni andra) då?

Jag säger bara 3-60, sällan Xbox överhuvudtaget. Eller så säger jag "keXboxen" när jag pratar om den.

//Gorian

Visa signatur

---

Permalänk
Geeks
SweClockers

Lägg ner tramset nu och återgå till topic.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xphaze
Lägg ner tramset nu och återgå till topic.

Får jag fråga vad vi gjort, eller ska vi ta det över PM?

//Gorian

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem
Citat:

Nästa blir ett bokstaverat namn, precis som med Windows och alla andra "stora" grejer man kan tänka sig.
Först kör dom med siffror, sen när dom tröttnar på det eller det låter löjligt då lägger dom bara till ett ord istället.
Typ "Xbox Evolution" eller "Xbox Cube". Sanna mina ord ^_^

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800H RAM: 32gb DDR4 GPU: nVidia 3070 8gb vRam

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Baleur
Nästa blir ett bokstaverat namn

Om MS ens planerar att släppa en ny generation av Xbox...

Visa signatur

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Citat:

Om MS ens planerar att släppa en ny generation av Xbox...

Varför skulle dom inte göra det?
Dom har plöjt ner miljarder på att ta sig in på marknaden, dom drar sig knappast ur precis när dom blivit marknadsledande och för första gången tjänar pengar.

Permalänk
Medlem

360 valde de väl just av den anledningen av att Playstation släppte playstation 3, och om xbox hade släppt xbox 2 så hade ju 2'an varit sämre än 3'an.

Permalänk
Medlem

Kommer jag märka stor skillnad på fredag när jag kopplar upp min Xbox360 på en 32" LCD-tv med 8000:1 emot min gamla bildrörs tv 28" widescreen?

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow