Vet inte vart jag ska starta denna tråd, vilken jobb har bäst lön? Jag går i nian

Permalänk
Avstängd

Vet inte vart jag ska starta denna tråd, vilken jobb har bäst lön? Jag går i nian

Hej,

Jag har två frågor, en fråga om överklockning och en off-topic.
ontopic:
Vet nån hur mycket man kan överklocka en Intel Celeron 2,2 ghz?

offtopic:
Sweclockers forumet är stort och hittar ingen forum för att ställa denna fråga,
och eftersom alla är äldre och mogna och för att moderatorerna och administratörerna här är schyssta så tänkte jag fråga det här.
Jag måste välja gymnasie inom runt en vecka och undrar vilken yrke man tjänar bäst pengar på eftersom jag har inget specielt intresse, allt skulle vara roligt.

skulle bli hemskt tacksam

Permalänk

hahahaha helt rätt att posta i kylning överklockning när det gäller jobb;) men angående processorn så är det mycket svårt att säga utan att veta kylning minnen och speciellt moderkort

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Ställ frågan i ÖÄ istället.

Nej, hur bra något överklockar är individuellt.

Visa signatur

His gemstones, they fruity pebbles,
just like Flinstones.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mittens
Ställ frågan i ÖÄ istället.

Nej, hur bra något överklockar är individuellt.

Kan inte, man måste vara registrerad i 3 månader.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Då får du vänta ett par månader till

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||