America's Army: Operations

Permalänk
Medlem

Boys and girls, got something for you:
http://www.tribalwar.com/forums/showthread.php?threadid=13864...

Läs detta ska testa om det funkar. I Så Fall ska jag fixa lite med en maskin. Har dock ingen vidare bandbredd....

Det funkar: Server IP: 194.237.245.100:2000
på banan Mout McKenna

EDIT2: Server is down.. Testing Console commands...

Visa signatur

Scout som är sugen på en utmaning?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Holm
Boys and girls, got something for you:
http://www.tribalwar.com/forums/showthread.php?threadid=13864...

Läs detta ska testa om det funkar. I Så Fall ska jag fixa lite med en maskin. Har dock ingen vidare bandbredd....

Det funkar: Server IP: 194.237.245.100:2000
på banan Mout McKenna

EDIT2: Server is down.. Testing Console commands...

hur joinar man ett IP då??

Visa signatur

"Jag kommer aldrig att glömma det här... öh, vänta lite..." - NalleN

Permalänk
Citat:

To connect to servers people host, pull down the console and type 'open <ip>'

det står faktiskt på sidan....

EDIT: hittade detta oxå

for all the lazy people out there.

Put the 2 files in you AA system folder and run the batch file

http://webpages.charter.net/m3xico/AA/aaserver.rar

EDIT2: hur fan får man fram consolen? jag har provat binda en knapp i user.ini men den funkar inte...

Permalänk
Medlem

Nån som satt upp en server?

Permalänk

Dhanjel: får du fram consolen? igen vits att ha en server om inte den förbannade consolen går å få fram så man kan joina

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [[GejmZ]]
Dhanjel: får du fram consolen? igen vits att ha en server om inte den förbannade consolen går å få fram så man kan joina

'Ö' brukar det vara i Unreal/UT

Visa signatur

"Jag kommer aldrig att glömma det här... öh, vänta lite..." - NalleN

Permalänk

Jag har provat, man kanske måste vara i spelet *skeptisk* kanske får prova då. Ingen som fått fram den?

EDIT: hehe, det var visst "ö" måste ha _glömt_ å trycka på den tack.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dhanjel
Nån som satt upp en server?

I have the same question...
Hmm, hur joinar man sin egen server? När jag startar min server kan jag inte starta spelet "Please shutdown all running copies"
Finns det någon väg runt, ni som är UT spelare borde väl veta, eller?

Visa signatur

Scout som är sugen på en utmaning?

Permalänk
Medlem

Ok, då kan vi alla få ner konsollen, nån som har bättre än ADSL och kan göra igång en server?

Permalänk

East Coast MOUT servers:

64.200.90.67
64.200.90.68
64.200.90.54
64.200.90.52
64.200.90.59
64.200.90.66
64.200.90.73
64.200.90.58
64.200.90.56

antar att de kör på port 7777 men jag har inte hunnit prova

fast nu får någon BBB snubbe slänga upp en server snart

Permalänk
Medlem

Ingen här som har 10mbit eller mer som kan sätta upp en server så vi kan testa iallafall

Permalänk
Medlem

Komigen var snäll och sätt upp en server ni som sitter på snabb lina

Permalänk
Medlem

Detta fåpr ajg upp när jag startar spelet. Har redan fått bort ett felmedelande men nu kom nästa:

"Assertion failed: RenDev [File:C:\fireteam\WinDrv\Src\WinViewport.cpp] [Line: 450]

History: UWindowsViewport::OpenWindow <- UGameEngine::Init <- InitEngine"

WTF Betyder de? Blev less nu för jag får aldrig nåra spel att funka...

Visa signatur

| Abit KR7A | | AMD Athlon XP 1700+ @ 1700+ | | 256 DDR | | 60gb Baracuda IV 7200 rpm | | GFTi 2 64mb Tv-Ut | | SB Live 5.1 | | Chieftec supermidi, Svart, 340w | | Win2k |

Permalänk
Medlem

Det enda jag kan komma på är att du bör ominstallera direct-x

Permalänk
Medlem

Har jag gjort.....då fick jag upp nästa fel:
Assertion failed: RenDev [File:C:\fireteam\WinDrv\Src\WinViewport.cpp] [Line: 450]

History: UWindowsViewport::OpenWindow <- UGameEngine::Init <- InitEngine

Asså de e inte meningen att jag ska få spela nå spel...

Visa signatur

| Abit KR7A | | AMD Athlon XP 1700+ @ 1700+ | | 256 DDR | | 60gb Baracuda IV 7200 rpm | | GFTi 2 64mb Tv-Ut | | SB Live 5.1 | | Chieftec supermidi, Svart, 340w | | Win2k |

Permalänk
Medlem

Försöker sätta upp en server, men problemet är att jag kan inte göra nått när jag joinat spelet... och sen krashar det lite då och då.
Vi får verkligen hoppas att dom fixar detta, annars blir det den största floppen i historien!

Visa signatur

"Anyone who puts a small gloss on a fundamental technology, calls it proprietary, and then tries to keep others from building on it, is a thief."
-Tim O'Reilly "http://iiice.net/~ice/stuff/secret_msg.wav" - who?

Permalänk
Medlem

kan sätta upp en server om någon god själ orkar skicka spelet till mig

får väl tanka skiten själv kanske men det gick så låååångsamt

Visa signatur

//anno

Permalänk

Aldeles för ostabilt för att vara ett officiellt släpp, detta känns ju mer som en beta version med en hel del buggar, sen verkar det inte så överdrivet roligt heller.

Permalänk
Medlem

Jag har då fått upp en server 3 polare sitter å lirar på den nu *fniss* Men själv har man inte fått de att funka :(:(:(:(:(:(:(

Visa signatur

| Abit KR7A | | AMD Athlon XP 1700+ @ 1700+ | | 256 DDR | | 60gb Baracuda IV 7200 rpm | | GFTi 2 64mb Tv-Ut | | SB Live 5.1 | | Chieftec supermidi, Svart, 340w | | Win2k |

Permalänk
Permalänk
Medlem

GAMESPY SUGER

Visa signatur

..varpå mamma banka på nedervåningen i taket o skrek "KNULLA TYSTARE, FARMOR ÄR HÄR!"

Permalänk
Medlem

jag har BBB ska jag fixa en eller?
om jag får veta hur man joinar sin egen server!

Visa signatur

Processor : AMD XP 1700+ @ ( 1700+) | Moderkort : ASUS A7V266 | Minne : 512Mb Samsung PC2100 | HDD : IBM 60GXP 40Gb + IBM 120GXP 120Gb | Aggregat : 300W < Grafikkort : ASUS GeForce2 PRO 200/400 @ 229/456

Permalänk
Permalänk
Medlem

Ni som tänkt slänga upp en dedikerad server kan ju kolla här http://www.tribalwar.com/forums/showthread.php?threadid=13864...

Visa signatur

| Abit KR7A | | AMD Athlon XP 1700+ @ 1700+ | | 256 DDR | | 60gb Baracuda IV 7200 rpm | | GFTi 2 64mb Tv-Ut | | SB Live 5.1 | | Chieftec supermidi, Svart, 340w | | Win2k |

Permalänk
Medlem

http://www.filemirrors.com/search.src?file=ArmyOpsRecon.exe&s...

Lots and lots of mirrors för er som inte fått hem de än, inte bara amerikanska även finska, säkert svenska också, inte kolla igenom alla

Visa signatur

| Abit KR7A | | AMD Athlon XP 1700+ @ 1700+ | | 256 DDR | | 60gb Baracuda IV 7200 rpm | | GFTi 2 64mb Tv-Ut | | SB Live 5.1 | | Chieftec supermidi, Svart, 340w | | Win2k |

Permalänk
Medlem

Hmm, Jag har ett problem när jag klarat av den första övnings vågen, gjort hinder bannan och klarat obstical curse (stavning) . Sen när jag skall börja på den nya grejen, så kommer jag inte in, det stänger bara ner till menyn där alla de här stegen är, har en regad gubbe som heter "Solo^^" någon som har en bra lösning just tell me.

Visa signatur

. Jag .
.. Hon ..
... Vi ...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av theboogieman
http://www.dailyfiles.dk/demos/ArmyOpsRecon.exe
Snabb mirror.

Tack tack! Satt och letade mirror's som gick över 150k... Man börjar bli bortskämd då man tycker att det är snigelfart. Nu får vi våra 600k som vi vill ha.

Visa signatur

C2D E6850 | 4GB Corsair XMS2-6400 TWIN | Gigabyte GA-P35-DS3 | Asus Extreme GeForce 8800GTS 640MB | WD Raptor 74GB | HP w2207 | JBL Creature II

Permalänk
Medlem

Kommer det några servrar eller?

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk

Hmm hur lång tid tar det att få ett password till epost adressen?
Tror jag skickade iväg vid 15-tiden har ej fått det än :/
Kostar det pengar föresten?

Visa signatur

I put twenty-four holes thru your metaldoor.

Permalänk
Medlem

HerculesX: Om du har en hotmail-address så skickas det inget lösen. Jag fick fixa en annan webmail-leverantör, kolla på:
www.fastmail.fm

Visa signatur

Fractal Design Define 7 Compact | AMD 7800X3D | ASUS TUF Gaming B650-Plus WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz | Palit GeForce RTX 4080 JetStream | Crucial T700 1TB | LG 27GL850 | Noctua NH-U12A | Corsair RM850e | Logitech G915 TKL | Logitech G Pro Wireless | SteelSeries Arctis Pro Wireless