Följ Black Week på SweClockers

Asus Geforce 9800GTX+ inte bra nog?

Permalänk
Medlem

Asus Geforce 9800GTX+ inte bra nog?

har precis byggt ihop min första dator själv. Men när jag ska spela Crysis så kan jag inte ha de på högsta grafiken.

ändå har jag Asus geforce 9800GTX+, Intel Core 2 duo E8400, 4 gig minne, ska inte det räcka?

tacksam för svar!

MVH EMIL

Visa signatur

Riktiga män luktar diesel

Permalänk
Medlem

Vad jag förstått så är crysis inget spel för moderna datorer utan för de datorer som kommer om ett år eller två.

Permalänk
Medlem

Crysis är ett riktigt skitspel som är dåligt optimerat, så därför räcker inte ditt grafikkort.

Visa signatur

Jag hatar folk som skriver med massa smileys och förkortningar...

Permalänk
Hedersmedlem

Man måste ha två GTX280 för att det skall rulla på hyfsat...

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Inaktiv

Crysis kommer se utdaterad om 2 år precis som Far Cry ser skit ut med dagens spel

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dj christian
Crysis kommer se utdaterad om 2 år precis som Far Cry ser skit ut med dagens spel

tycker farcry ser riktigt snyggt ut jag

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av newblood
har precis byggt ihop min första dator själv. Men när jag ska spela Crysis så kan jag inte ha de på högsta grafiken.

ändå har jag Asus geforce 9800GTX+, Intel Core 2 duo E8400, 4 gig minne, ska inte det räcka?

tacksam för svar!

MVH EMIL

Högsta grafiken ? Menar du då very high på allt i 1920x1080 med full AA & AF ? Isf. finns det inget grafikkort, inte ens någon SLI/crossfire kombo som klarar av det idag. Lär nog dessutom dröja nåt år innan det finns.

Kör igång t.ex. call of duty 4 så kommer ditt datorköp kännas betydligt bättre ska du se

Visa signatur

e6600@3.2GHz@1.35v + P5B deluxe + corsair 2gb pc6400 + HD4350 m.m.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hock
Crysis är ett riktigt skitspel som är dåligt optimerat, så därför räcker inte ditt grafikkort.

håller med crysis va kul tills utomjordingarna kom sen va det tråkigt skitspel.

precis som när doom 3 kom å slöade ner datorerna med sin plastiga grafik.