Svenskt brons i Gigabytes överklockningstävling

Permalänk
Melding Plague

Svenskt brons i Gigabytes överklockningstävling

Gigabyte Open Overclocking Championship är i full gång. Två svenska överklockare kammade hem tredje platsen i Europafinalen.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Heja heja blågult!

Visa signatur

Theres no place like 127.0.0.1

Permalänk

Roligt att Sverige ligger så långt fram som de gör även om det bara är nmågra fåtal personer som ligger på toppnivå

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Bra kämpat, självklart satt man och kollade på resultaten medan de rullade in.

Trodde Hipro hade några äss i rockärmen då han är så förbannat bra, läste senare att många hade dåliga cpuer, kan ju förklara det.
Gigabyte borde göra en snabb koll på cpuerna så alla klockar hyfsat bra. =/

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Kolla noggrant på det där diagrammet.. riktigt synd att de fick 0 poäng på "overall points" i 3dmark!!! Skiljde bara på ett hundratal poäng, fastän svenskarna nästan var bäst på de andra delarna.

Konstigt :S

Permalänk
Medlem

Haha, redaktionen valde bilden på min rigg med min hemmagjorda LGA1366-fästning

Visa signatur

MacBook Pro 15" i5 520M 8GB GT330M 750GB

Permalänk
Medlem

Grattis till dom iallafall

Permalänk
Medlem

Grattis då antar jag.

Visa signatur

Your COMMODORE 64 computer is equipped with one of the most sophisticated electronic music synthesizers available on any computer.
This chapter is an introduction to using your computer's sound chip, the SID chip.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av joeghurt
Haha, redaktionen valde bilden på min rigg med min hemmagjorda LGA1366-fästning
http://data.fuskbugg.se/skalman01/-1366%20ek.jpg

haha den var ju snygg xD

Permalänk
Medlem

Grattis till 3'dje !

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Avstängd

Fan va roligt om någon glider dit med ett P182 och 4 Noctua-fläktar, och inte har en aning varför han inte vinner

Visa signatur

Intel E8400@3,15 Ghz (AMAZING?)| XfX 9800 GTX+ @ 800/1988/1165 | Corsair Dominator PC2-8500 | Aerocool Extremengine <3t | Gigabyte EP35-DS3 | 900 GB...
Hp NC8000 Intel Pentium 1,6 Ghz | 1 GB ram | Amd Mobility 9600 64mb | Slutkört batteri...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Weyzer
Kolla noggrant på det där diagrammet.. riktigt synd att de fick 0 poäng på "overall points" i 3dmark!!! Skiljde bara på ett hundratal poäng, fastän svenskarna nästan var bäst på de andra delarna.

Konstigt :S

Jaa fattar inte heller detta. Belgien hade de ju inte slagit men de var "klart" bättre än Polen!

Grattis BTW:D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TsunamiCoZ
Fan va roligt om någon glider dit med ett P182 och 4 Noctua-fläktar, och inte har en aning varför han inte vinner

Vid en sådan här tävling vet man inte vad chassi är för något. Och noctua är absolut inte någon prestanda-fläkt - här är det Delta som gäller.

Visa signatur

MacBook Pro 15" i5 520M 8GB GT330M 750GB