Jag min hjärndöa slampa tog bort torrent

Permalänk
Medlem

Jag min hjärndöa slampa tog bort torrent

tog bort en torrent ur Azerus som inte var klar tänkte starta upp den igen men den läggs som ny fil så den vill ladda om allt igen jag som hade 50%! efter 2 dagar.

Alldrig gjort ett sånt misstag fattar inte hur jag gör så den tankar på det som redan finns så den blir fullständig.

Visa signatur

Det är inte sant.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Tack för infon, frågan är ?

Kör en återkontroll av torrenten om du undrar hur du inte behöver ladda ner allt igen ?

Permalänk
Medlem

Säg åt programmet att ladda ner till samma mapp som du redan har allt i, då borde den hitta det som redan är nedladdat.

Permalänk

Till trådskaparen, Jag vet inte hur det är med Azeurus men i µTorrent så kör den en check på det man laddat ner när den känner att man laddar ner en likadan torrent till samma plats. Det kanske behövs göras manuellt i ditt program, typ recheck eller kontroll kan det heta.

MVH

Visa signatur

---Under uppbyggnad----

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lillpeparoni
Till trådskaparen, Jag vet inte hur det är med Azeurus men i µTorrent så kör den en check på det man laddat ner när den känner att man laddar ner en likadan torrent till samma plats. Det kanske behövs göras manuellt i ditt program, typ recheck eller kontroll kan det heta.

MVH

precis, använd utorrent istället.

Visa signatur

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Välj att ladda hem till samma ställe som du valde att ladda hem den förra så kör den en force recheck automatiskt.

Har du hacking program kommer det inte att fungerar för då lägger den bara till namnet+1.
Då måste du starta en ny med namn+1 och kopiera in allt innehåll i samma mapp och sedan köra en "force recheck".

Jag vet inte vad knapparna heter på svenska.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd rensad*

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=8...

Innehållet i denna tråd berörs ej av §7

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||

Permalänk
Medlem

Du behöver inte utorrent... Du behöver inte vara otrevlig heller. Ladda bara hem den på nytt.

Visa signatur

Chewbacca <3

Permalänk
Medlem

jag ladda ner en grej och råka ta bort torrenten från listan
hade 50% filerna är kvar men inte kompletterade
vill starta igen men gör jag det lägger den sig som ny folder
tog du bort torrent datan så har du tagit bort all information som programmet hade
är grejen du tankar uppdelad dock?
då kan du ju välja vilka delar du ska tanka
ja asså det var 18 albums vissa kanske var 50% 49% klar
måste väll gå att starta upp den igen på nått sätt
du kan ju bocka av dem du redan har då
nej
du har ju tagit bort torrent datan
är det för hårfint för att den ska veta vilken data som fattas för filerna -,- ?
nej men du har ju tagit bort den datan
så d7u får kolla
vilka du har 100% av
test öppna musiken
dom som inte funkar får du tanka igen
nej asså det har jag inte tagit bort jag tob bara bort torrent från listan så den sluta ladda ner alla filer finns men inte kompletterade
men det är samma grej menar du?
ja
det är ju den som håller koll på vilka filer du tankade
så en låt som man kan lyssna första 2 minuterna och rästen borta måste man ladda om =I
jepp
kuk neger om jag hade ca hälften av filerna halvklara + dom som redan var klara är det jättemycket som är borta omg ><
mm lol

Visa signatur

Det är inte sant.

Permalänk

Detta funkar fan inte, du får kalla det vad du vill men jag fattar inte vad du skriver Damp, ADHD och allt annat, nej nej. Dyslexi känns mer troligt.

Men nu är det mer troligt att bryter emot §7 så lås tråden.

Visa signatur

Asus M5 A97 R2.0| Corsair Vengance DDR3 16GB| AMD FX 8350| Gigabyte HD 7950 3072Mb *2| Nätagg Corsair AX1200| Logitech Z4 samt QPAD QH-90 vid spelande eller lyssnade på film/musik| Det styrs av Windows 10.
Jösses vad gamla prylar man har :)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lulbin
jag ladda ner en grej och råka ta bort torrenten från listan
hade 50% filerna är kvar men inte kompletterade
vill starta igen men gör jag det lägger den sig som ny folder
tog du bort torrent datan så har du tagit bort all information som programmet hade
är grejen du tankar uppdelad dock?
då kan du ju välja vilka delar du ska tanka
ja asså det var 18 albums vissa kanske var 50% 49% klar
måste väll gå att starta upp den igen på nått sätt
du kan ju bocka av dem du redan har då
nej
du har ju tagit bort torrent datan
är det för hårfint för att den ska veta vilken data som fattas för filerna -,- ?
nej men du har ju tagit bort den datan
så d7u får kolla
vilka du har 100% av
test öppna musiken
dom som inte funkar får du tanka igen
nej asså det har jag inte tagit bort jag tob bara bort torrent från listan så den sluta ladda ner alla filer finns men inte kompletterade
men det är samma grej menar du?
ja
det är ju den som håller koll på vilka filer du tankade
så en låt som man kan lyssna första 2 minuterna och rästen borta måste man ladda om =I
jepp
kuk neger om jag hade ca hälften av filerna halvklara + dom som redan var klara är det jättemycket som är borta omg ><
mm lol

WHAT HAHA

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lulbin
jag ladda ner en grej och råka ta bort torrenten från listan
hade 50% filerna är kvar men inte kompletterade
vill starta igen men gör jag det lägger den sig som ny folder
tog du bort torrent datan så har du tagit bort all information som programmet hade
är grejen du tankar uppdelad dock?
då kan du ju välja vilka delar du ska tanka
ja asså det var 18 albums vissa kanske var 50% 49% klar
måste väll gå att starta upp den igen på nått sätt
du kan ju bocka av dem du redan har då
nej
du har ju tagit bort torrent datan
är det för hårfint för att den ska veta vilken data som fattas för filerna -,- ?
nej men du har ju tagit bort den datan
så d7u får kolla
vilka du har 100% av
test öppna musiken
dom som inte funkar får du tanka igen
nej asså det har jag inte tagit bort jag tob bara bort torrent från listan så den sluta ladda ner alla filer finns men inte kompletterade
men det är samma grej menar du?
ja
det är ju den som håller koll på vilka filer du tankade
så en låt som man kan lyssna första 2 minuterna och rästen borta måste man ladda om =I
jepp
kuk neger om jag hade ca hälften av filerna halvklara + dom som redan var klara är det jättemycket som är borta omg ><
mm lol

Hur j*vla dum i huvudet kan man vara!?

Permalänk
Medlem

asså... roflcopter... vad i h*****e

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

det ändrade sig visst...

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||