Rocketdock på bästa sätt?

Permalänk
Medlem

Rocketdock på bästa sätt?

Älskar Rocketdock...

men det krockar för mycket med startmenyn tycker jag i W7.

Era tips och råd om hur man bäst ställer in allt vore uppskattat!

Gömma startmenyn? vart? Stör mig på den lilla kanten som blir och att vissa saker ploppar upp där varesig jag vill eller ej :-/

Kort och gott... hur har ni löst det, ni som använder den som primär del i W7?

Visa signatur

Mjölk är livet!

Permalänk
Medlem

Jag tog bort Rocketdock, fanns ingen mening att ha det programmet med den nya taskbaren.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact - Corsair RM850 850W - EK-AIO Basic 240 - Intel Core i9 12900K 3.2 GHz 30MB - Kingston Fury 64GB (2x32GB) DDR4 3200MHz CL - MSI MAG Z690 TOMAHAWK WIFI DDR4 - ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix - Samsung 980 M.2 NVMe SSD 1TB

Permalänk
Medlem

No offence... men frågade de som faktiskt använder den.
Den nya taskbaren är bra i all ära, men vi alla föredrar olika saker...

Så igen, ni som faktiskt använder den, skulle uppskatta svar ^^

Visa signatur

Mjölk är livet!

Permalänk
Medlem

Rocketdock är väldigt onödigt, då den fyller samma funktion som superbaren.

Det finns ingen anledning att köra rocketdock längre. Så avinstallera och kör med superbaren.

Visa signatur

| E6420 @ 3.55 Ghz | Asus P5B DLX wifi/ap (Vdop MOD) | 4 GB GEiL PC 6400 @ Mhz 887Mhz 4-4-4-12 | 8800GTS | 250GB SATA2 Maxtor | Corsair 520W |
Bärbar: MSI WIND

Permalänk
Medlem

men herre gud förstår ni inte killens fråga??

han frågar inte er som inte vill ha Rocketdock
utan han frågar dom som vill ha det och hur dom gjort diverse inställningar
jag tror inte han bryr sig om att ni inte gillar programmet

det är ju helt onödiga uppgifter for honom att veta vad ni tycker om det

han skriver ju att han älskar programmet!!!!!

jag kunde bara inte låta bli att kommentera era onödiga kommentarer
men även min kommentar är onödig i själva ämnet som tråd skaparen ber om

hej svejs och lycka till med Rocketdock

Visa signatur

GA-MA790FXT-UD5P / AMD Phenom™ II X6 1100T BE 4.118GHz 1.45v / Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP SVART / Radeon HD7950 X 2 / Fractal Design Define XL / Be quiet dark power 10 850W

Permalänk
Medlem

Jag förstår hur du kan missa vad vi menar, men märk väl att han frågar hur VI har löst rocketdock och windows 7. Jag och Lektroo har löst det genom att inte använda rocketdock alls, då vi känner att superbaren fyller samma funktion.

Att han älskar programmet är ett påstående som vi inte kan varesig debbatera eller argumentera om.

Men som sagt tidigare, han frågade hur vi har löst det, vi svarade således endast på hans fråga.

Visa signatur

| E6420 @ 3.55 Ghz | Asus P5B DLX wifi/ap (Vdop MOD) | 4 GB GEiL PC 6400 @ Mhz 887Mhz 4-4-4-12 | 8800GTS | 250GB SATA2 Maxtor | Corsair 520W |
Bärbar: MSI WIND

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ViXoN
Jag förstår hur du kan missa vad vi menar, men märk väl att han frågar hur VI har löst rocketdock och windows 7. Jag och Lektroo har löst det genom att inte använda rocketdock alls, då vi känner att superbaren fyller samma funktion.

Att han älskar programmet är ett påstående som vi inte kan varesig debbatera eller argumentera om.

Men som sagt tidigare, han frågade hur vi har löst det, vi svarade således endast på hans fråga.

ok ni vann
ni hjälpte han med inställningarna genom att berätta att ni inte använde rocketdock .
tänk så obildad jag var som inte förstod det från början hehe

men men det är ju en lösning på det hela det med
hmm undrar bara vad han lärde sig om rocketdock med det tippset

att han inte ska använda programmet, hmm ja jo så är det nog

men han vill ju ha det !

undrar vad han kommer att göra med rocketdock
ska bli spännande och höra av trådskaparen vad han tycker om svaren
jag ser fram emot fortsättningen i nästa veckas avsnitt på denna såpa.

tjoo flöjt

hoppas ni inte ser för allvarligt på mitt inlägg som flicka sa

Visa signatur

GA-MA790FXT-UD5P / AMD Phenom™ II X6 1100T BE 4.118GHz 1.45v / Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP SVART / Radeon HD7950 X 2 / Fractal Design Define XL / Be quiet dark power 10 850W

Permalänk
Medlem

Rocketdock är underbart! Utseendemässigt så knäcker den ju superbar med hästlängder.
Jag kan bidra med att rekommendera pluginet Stacks som finns på samma sida.

Smaken är som baken!

Visa signatur

HP G7031EO, Razer DA, My Book 500GB, BenQ E2400HD, Logitech Z-5500

Permalänk
Hedersmedlem

Man får ha lite översikt med att en del ser lösningen som att inte använda programmet.

*Tråd rensad*

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM