Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eas@tetris
Skrev ju webbplats^^ Jag uppfattade det som att Tmi typ ville hitta en webbsida som man skrev in sitt personnummer på, och så dyker alla betygen upp. Så lätt är det nog inte...

Nej, men ett samtal till sin gamla skola eller liknande, så svårt är det väl inte? Och känns som om man borde komma ihåg vad man gick ut med, på ett ungefär i alla fall även om man är gammal. Känner folk som är ca 30 som vet exakt vad dem gick ut med.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem

Studera.nu hittar man väl sina betyg på?
Mina finns där iaf.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Det jag tänkte på var just betyg från t.ex. åttan. Mina utgångsbetyg har jag nog på papper någonstans, men åttans betyg har jag nog tyvärr kastat för länge sedan. Vore kul att se dem igen och se vad man egentligen fick då

Ska nog kolla med min gamla högstadieskola någon gång och se om man kan få dem utskriva så här tio år senare.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ah läste inte längre bak i tråden.
Tror allt din gamla skola arkiverat betygen.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

95 = 14 år? Och du ska börja i 9:an ? Wonderboy

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av access
95 = 14 år? Och du ska börja i 9:an ? Wonderboy

Eh? Brukar man inte börja i 9:an när man är 14?

Permalänk
Medlem

Hur gammal var du när du började 9:an egentligen om 14 år är wonderboy för dig? Man är 14 eller 15 år gammal beroende på födelsedag.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem

Asså, killen fyllde 14 i år. INTE 15, vilket är det normala när man börjar i 9:an.
Han var 13 år tidigare detta år, så ni vet

Axne: 13:37

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - RTX 3070 - 16 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av access
95 = 14 år? Och du ska börja i 9:an ? Wonderboy

Föräldrarna får välja om barnen ska börja skolan vid 6 eller 7 års ålder numera.

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

samma sak som att min engelska lärare vägrade ge mig MVG tills slutbetyget i nian, det retade mig något...

Visa signatur

"Fidelis Ad Mortem"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eas@tetris
Asså, killen fyllde 14 i år. INTE 15, vilket är det normala när man börjar i 9:an.
Han var 13 år tidigare detta år, så ni vet

Axne: 13:37

Precis som någon sagt, man kan vara 6 eller 7 när man börjar. Hade många som var ett år yngre och det var ju ett tag sen jag slutade nian.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem

Jag hoppade upp en klass. Då var det klart.

Sen så var vi grupper som fick svetsa, så endast 3 pers hann börja med det innan våran skola fick en tillsägelse om att man inte fick svetsa förrän man har gått ut nian.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RagNy
samma sak som att min engelska lärare vägrade ge mig MVG tills slutbetyget i nian, det retade mig något...

Jaha, en engelsk lärare, i vilket ämne?
Jag har mest haft svenska lärare.

Permalänk
Medlem

Orkade inte läsa alla svar men 8:ans betyg är väl bara för att man ska veta på ett ungefär vilken nivå man ligger på samt bli mer peppad för att få högre betyg.

Pelmazo: Känns jävla nödvändigt att ens dra ett svar va?