Dustin - Julklappstråden 2009

Permalänk
Medlem

Fortfarande inget svar angående de tomma paketen med endast brunt papper i. Har det tystats ner/lösts av ansvariga eller?

Visa signatur

Intel i5 12600KF @5.1ghz | ASUS PRIME Z690A | Fractal Design Define R4 | Noctua NH-U14S Dual | Kingston Fury DDR5 16GB | Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G | Corsair RM 650W | Crucial P3 plus 1tb M2 SSD | 2Tb M2 SSD | Windows 11 x64 | MSI GP63 8RE i7-8750H GTX1060 6G |

Permalänk
Medlem

Hej, blev erbjuden en iphone ifall jag inte skrev någonting...

Nej då... men inget svar fortfarande. Får väl ta och skita i det... tycker det är lite synd då man satt 5-6 timmar och inte fuskade för att få 1 paket. Men aja sånt händer.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Soxaz
Hej, blev erbjuden en iphone ifall jag inte skrev någonting...

Nej då... men inget svar fortfarande. Får väl ta och skita i det... tycker det är lite synd då man satt 5-6 timmar och inte fuskade för att få 1 paket. Men aja sånt händer.

Har du bevis mot att de har mutat dig med en iphone?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av david_dellblom

Läs hans inlägg igen...

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av david_dellblom

ska man skratta eller gråta?

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | ASUS RTX 4070 Super
LAPTOP Lenovo P1 | i7 13700H | RTX A1000

Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk

Min brorsa satt också och klickade hem en julklapp på korrekt vis och beställde samtidigt ett spel, fick hem paketet idag och i kartongen låg endast spelet. Julklappen finns skriven på packsedeln, men inte låg det något mer än en massa papper i paketet. Han blev riktigt besviken.

Det blir till att ringa och klaga eller nåt.

Visa signatur

Solo per far rumore.

Permalänk
Medlem

Har någon som beställt mer än ett paket fått något av högre värde? Det verkar som att de mest värda paketen gått till de som kört hederligt samt bara fixat 1 paket.

Visa signatur

Asus B550F - 5900X - TUF4080S - 32 GB DDR4 - NH-D15 - Define S - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer

Permalänk
Avstängd

Körde oärligt och fick 3 bra grejer.

Visa signatur

i7 920 - EVGA X58 3XSLI - 5850 x 2 - Intel X25 160gb - Corsair HX 850W - 12gb Corsair Dominator

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Galapagos

vad är "bra" .. en mössa kan ju vara bra i detta väder

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem
Citat:

Du skrev tidigare att du fick MP3-spelaren, laptopväskan och ett 2GB USB-minne. Visst, det är bra och användbara grejer men långt ifrån de mest värdefulla grejerna de gav ut, så jag tror fortfarande att de med enstaka paket fick det bästa, dvs. saker som kostar tusentals kronor.

Visa signatur

Asus B550F - 5900X - TUF4080S - 32 GB DDR4 - NH-D15 - Define S - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer

Permalänk
Medlem
Citat:

Hata fuskare!
När det gäller allt, så förstår jag mig inte på fuskare.
Tror man får hoppas på att det finns karma, så det tar ut sig.. hehe.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thxsen
Hata fuskare!
När det gäller allt, så förstår jag mig inte på fuskare.
Tror man får hoppas på att det finns karma, så det tar ut sig.. hehe.

Håller med, förstör julstämningen och allt..

Någon som vill byta något PS3 spel mot Wolfenstein till XBOX360 som jag lyckades få av Dustin?

Har inget Xbox men dock en PS3:a

Permalänk
Medlem

Oo skulle bli glad för ett spel men aja nu blir det dags att ringa supporten få se vad dom säger nu...

Permalänk
Avstängd

Om ni skulle knäckt extra all tid ni la ner på att klaga på dustin och eventuella "fuskare" så skulle ni nog kunnat inhandla sakerna istället.

Visa signatur

lolclockers

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av uid
Hämtat ut mitt paket som vägde 21,3kg nu. Fick en Samsung ML-4551N skrivare... TACK DUSTIN!

hehe fick den förra året... sålde dock av den sen.

Visa signatur

Core i5 750 // GA-P55M-UD2 // XFX 5770 1 GB // ocz vertex 2 // 4 gb 1600mhz // 2 TB hdd // Fractal design r2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Soxaz
Oo skulle bli glad för ett spel men aja nu blir det dags att ringa supporten få se vad dom säger nu...

Haha

Men jag byter det gärna mot ett PC,Wii,PSP,PS3 spel ifall du eller nån annan har det.. Är desperat efter något att spela nu under januari-februari xD

Kan även tänka mig ett begagnat spel?? XD XD XD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Karate Taco
Du skrev tidigare att du fick MP3-spelaren, laptopväskan och ett 2GB USB-minne. Visst, det är bra och användbara grejer men långt ifrån de mest värdefulla grejerna de gav ut, så jag tror fortfarande att de med enstaka paket fick det bästa, dvs. saker som kostar tusentals kronor.

Stämmer nog inte, jag körde helt ärligt och tog bara ett paket och fick en bluray film - Patrioten, och jag som inte ens har en blurayspelare....

Men det är ju gratis.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Daka64
Haha

Men jag byter det gärna mot ett PC,Wii,PSP,PS3 spel ifall du eller nån annan har det.. Är desperat efter något att spela nu under januari-februari xD

Kan även tänka mig ett begagnat spel?? XD XD XD

Skulle gärna byta bort nått av mina bortglömda spel då jag har alla dom nämda konsollerna. Men har ingen chans att skicka paket eller nått då jag av någon anledning inte får det för 2 ondskefulla personer

- Edit -
Inge svar än... och kommer aldrig fram när jag ringer, nu ger jag upp...

Permalänk

Jag fick däremot ett svar.

Enligt snubben jag snackade med så blev hela grejen ett lotteri - inte bara med produkterna. En del av "paketen" var helt enkelt nitlotter. Vissa som klickat hem julklappar fick saker medan andra inte fick något alls. Allt på grund av ett fel från deras sida.

Nog kunde de ha skickat ut ett tröstpris. Till alla stackare som fick en julklapp i kundvagnen på korrekt vis och sedan nöjde sig med detta - och inte fortsatte klicka hem paket till hela släkten.

Ger upp Dustin och deras fallerande system. En sådan sida kan man ju inte lita på med sina beställningar.

Bortsett från allt detta så är det en trevlig idé med julklappar från företag till sina kunder. Fast nog kunde det ha gjorts på ett smidigare och smartare sätt.

Kram på er.

Visa signatur

Solo per far rumore.

Permalänk
Avstängd

Äckligt vad vissa är giriga.. Tröstpris? Är man med i leken får man leken tåla, det lärde man sig på dagis. Bättre tur nästa gång och lägg inte skulden på Dustin.

Bra jobbat Dustin!

Visa signatur

Acer Aspire TimelineX 3820TG - Corsair F60

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leon1
Äckligt vad vissa är giriga.. Tröstpris? Är man med i leken får man leken tåla, det lärde man sig på dagis. Bättre tur nästa gång och lägg inte skulden på Dustin.

Bra jobbat Dustin!

Men lät ju som att anledningen att det blev sånna pris var att det blev för många beställningar? Dvs fusk? ..

Det är ju riktigt "shysst" av dustin att skicka ut 8 paket till en fuskare och 1 tomt paket till en som har varit ärlig.

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leon1

Skulden? Han jag pratade med sa ju till och med att det var dom som hade trasslat till det.

Visste inte att det var girigt att önska att ens brorsa skulle fått åtminstone en liten mössa när han lyckades få tag på en julklapp - det är ju inte alla som kunde det.

Bryr mig inte om fuskarna. Dustin borde se till så att det inte går att fuska i deras "lekar" helt enkelt. Gillade det någon skrev om att man inte borde få vara med om man inte hade minst en tidigare betald order på Dustin. Är det för mycket begärt att de lagar något som är trasigt? Det skulle säkert underlätta något för de inblandade.

Visa signatur

Solo per far rumore.

Permalänk
Medlem

Jo men att också så kan jag inte bevisa att jag inte fuskade eller liknande till dustin, men att jag bara bestälde ett paket kan dom ju se. Men aja... får väll skylla sig själv att man hade för höga förväntningar (Hade trott på en idol dvd/Mössa eller nyckelbands liknande)

Fast jag kan ju inte vara helt neggig då det är jätteroligt att dom gör det här. Grattis till alla som fick paket ^.^