Patchen
Ursprungligen inskrivet av kniffarn_
tyckte dom inte chronos var nog bra som han va?!
nä nu ha dom buffa han ännu mer!!
och buffen på zeph är rätt nice med.
Jo fy satan vad dem har buffat honom.
Nja, det beror på hur man ser det, han var kul att kolla på. Det var illa hur duktiga dem var med honom på HoN Check Six League Tournament. Man får ju lite gåshud när man kollar på de nya matcherna efter patcher. Har dock inte spelat med Zeph, inte alls på länge. Han är ingen hjälte som man väljer i högre ranking, tror inte folk valde Chronos så mycket heller i högre rankade matcher heller, några andra combos går väl före. Men nu, med hans ulti och stun samt spell combo är ju helt sjuk. Skulle verkligen gilla den biten med treant eller deadwood combo till den ultimaten, pudge skulle sitta fint inne i Chronosphere.
Chronos har blivit bannad eller pickad i varje runda nu efter patchen och det är illa. Bästa ensamma hjälten enligt mig.
Några fler jätteroliga combos till Chronos nu: Magmus+key, Torturer-mock+key, treant-mock+key, Hellbringer(dock så har han alltid varit kul med Chronos) & Glacius.
Det roliga med om man har treant, magmus, hellbringer eller Glacius så kan man fortsätta med stunnen. Det är mycket fint.
Om man inte vill fortsätta så kan man skada fienderna väldigt mycket under en kort tid, 2 aoe ultimates på samma ställe kan orsaka mycket skada, om man har arachna eller pudge(någon slow) så kan man troligtvis ta någon som slipper undan också.
Mycket roligt de kommer att testa på innan releasen släpps, ni kan ju förstå att det kommer att ta ett tag också.
En fågel viskade i mitt öra att de hade skissat upp ett tiotal hjältar som dem höll på att jobba med, endel var det bara finputsning på och endel var det mycket kvar på. Ett tips är att ni kollar in http://www.Honcast.com/ där finns det flertal videos som Nigma har gjort om gameplay, cpk har gjort om ligan & nuvarande turneringen som snart är slut. Det finns 1700, 1800, 1850,1900+ matcher som dem sänder live samt upp streamat på hemsidan.
Kom ihåg att dem streamar från EST, -5 då. Så de kommer troligtvis att sändas livestream från 01 - 07, fredag - lördag, kväll-morgon.
Lycka till med allt annars, själv så spelar jag någon gång per vecka nu eftersom jag har flyttat & tänker inte skaffa internet i nya lägenheten.
Do It Ingame
/Buddy add Dontis
/w Dontis