Permalänk
Medlem

Mycket snyggt men samtidigt tråkigt då detta spel skall "sikta" emot trovärdig verklighet. Nåväl åter till att köra över folk med min Panzer waggon

Visa signatur

One shall not shout when there is a forum!

Permalänk
Medlem

De e fanken rätt gapigt asså

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Permalänk

Galet snyggt förvisso, men jag kan inte hjälpa undra hur fienden fick tag på tre stycken plan.

Visa signatur

En shot på det, tack

Permalänk
Skrivet av RakatKadaver:

Galet snyggt förvisso, men jag kan inte hjälpa undra hur fienden fick tag på tre stycken plan.

Körde Caspian Border med ett par polare, i slutet hade vi 3 jets och 2 helikoptrar

Permalänk

Like a bauws

Visa signatur

Oskar :)
Fractal Design Define R3 Black Pearl | Intel Core i5 2500 3.3 GHz | Asus P8P67 LE REV B3 | Asus Radeon HD6870 1GB Referens | Corsair 2x2048MB 1600MHz |1TB Samsung Spinpoint F3 |XFX Core Edition 550W | OS: Windows 7 Ultimate 64bit | Sony MDR-XB700 | Steelseries 6G v2 | Qpad 5K | http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/%5BSWE%5D%20fait/

Permalänk
Medlem

Been there, Done that Gjort i Battlefield Vietnam (Inte BC) Fick aldrig film på det iaf. :((

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Skrivet av Rillepille:

Körde Caspian Border med ett par polare, i slutet hade vi 3 jets och 2 helikoptrar

Bra fångat.
De kände sig isf jävligt kaxiga med så mycket flyg i luften. Tji fick de.

Visa signatur

En shot på det, tack

Permalänk
Skrivet av RakatKadaver:

Bra fångat.
De kände sig isf jävligt kaxiga med så mycket flyg i luften. Tji fick de.

Mjoo

Vi fick tag i helikoptern av en kille som landade med den för att reparera, och flygplanet krashade in i ett träd med sprängdes inte så den var enkel att ta den med

Permalänk
Medlem

Det som va coolt va ju inte att han hoppa ut och sköt det jagande planet det har man sett förr, det fräna va ju att han efter hoppa in i sitt fallande plan och flög vidare lol

Permalänk
Medlem

Så jävla najs! Jag suger totalt som pilot. Jag har lärt mig flyga någorlunda, men träffar inte ett skit vare sig med maskingeväret eller missilerna.

Visa signatur

Stationär: i5 2500K @ 4.3 GHz / GTX570 / 8GB @ 1600MHz / P8Z68-V Pro / 120GB SSD + 320 GB HDD / HX650 / FD Define R3 / W7 64 bit
Bärbart: 13.3" MacBook Pro / iPhone 4 / Nikon D80 + 18-135/3.5-5.6 + 50/1.8D
Hemmabio: Samsung 40" UE40D6515 / Yamaha RX-V465 + Canton GLE 490 (MW)
Kaffe: Moccamaster KB741 || Planerat: Rancilio Silvia + Gaggia MDF

Permalänk
Medlem
Skrivet av spixx^orginalet:

Mycket snyggt men samtidigt tråkigt då detta spel skall "sikta" emot trovärdig verklighet. Nåväl åter till att köra över folk med min Panzer waggon

Undrar bara vad det är i Battlefield 3 som är nära trovärdig verklighet?
Det enda är väl typ att man dör av ett headshot från snipers, annars kan jag inte hitta nåt.

Permalänk
Medlem

är det någon mod han använder då färgen på namnen är annorlunda?

Visa signatur

CPU 3930K Mobo Rampage IV BE Minnen 32gb 1600 mhz SSD Samsung 850 pro 512 gb PSU Corsair 1200AX GPU Msi 980 Gaming

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sarevok:

är det någon mod han använder då färgen på namnen är annorlunda?

Jag tycker också det!

Hans minimap är ju rund också??? Eller kanske alltid har varit så i jet?

Visa signatur

Hackintosh?
Mac OSX Tweaks/Hacks?

--> Besök nya [B]groths.org[/B]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cindori:

Jag tycker också det!

Hans minimap är ju rund också??? Eller kanske alltid har varit så i jet?

Färgerna kan jag inte kommentera, för jag har ingen aning.
Rund karta = Air radar. Finns att låsa upp.

Visa signatur

/ Uttifanten

Permalänk
Medlem
Skrivet av isbjoern:

Kolla hela den långa videon som finns. Grisjäveln landar till och med för att reparera planet då och då. Riktig sjuk jävel.

?
Det brukar jag också göra?

Jag har varit med om en halvsjuk sak.

Min jet blev disablad så jag hoppa, av någon anledning så förstördes inte mitt plan när det nådde marken och jag landa rakt på det. Bara å plocka fram repair toolen å sen lyfta igen

Visa signatur

MCP and CCNA

Permalänk
Medlem

Nu när endgame expansionen släpps så behövs ett nytt sjukt kill klipp. så här har ni! (inte jag som har gjort den)

Visa signatur

<Dator 1> CPU: Intel I9 9900K@5Ghz | CPU Kylare: Noctua NH15 | MB: Asus Maximus XI Gene | RAM: G.Skill 32GB DDR4 3200MHz CL14 Trident | HDD: Samsung M.2 970 1tb | GPU: Asus RTX 3080TI Strix
<Dator 2> CPU: Intel I7 8700K@4.8Ghz | CPU Kylare: Be Quite Dark Rock Pro 4 | MB: Asus Z370-H | RAM: G.Skill 16GB DDR4 3600MHz CL16 Ripjaws V | HDD: Samsung M.2 970 500gb | GPU: Asus 2080 Dual

Permalänk
Medlem

Tycker nog ändå att detta fortfarande är den mest imponerade av dem alla (även om den verkar lite för bra för att vara äkta)

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zienx:

Nu när endgame expansionen släpps så behövs ett nytt sjukt kill klipp. så här har ni! (inte jag som har gjort den)
http://www.youtube.com/watch?v=sBrOnqsU_eE

Hahah, jäklar!

Tänk hur många sådana sjuka kills som aldrig får se dagens ljus tack vare avsaknaden av en battlerecorder.

Lite OT men kul att se ännu en EYE-medlem här. Om en BF3-turnering blir av få ni inte deltag

Permalänk
Medlem
Skrivet av milo_:

Hahah, jäklar!

Tänk hur många sådana sjuka kills som aldrig får se dagens ljus tack vare avsaknaden av en battlerecorder.

Lite OT men kul att se ännu en EYE-medlem här. Om en BF3-turnering blir av få ni inte deltag

Vadå inte får vara med :(? Jag lovar att inte vara elak

Mjo det är nog ett par klipps som ingen för se, hade nöjt mig med om dom lagt in en dålig HLTV typ.

Visa signatur

<Dator 1> CPU: Intel I9 9900K@5Ghz | CPU Kylare: Noctua NH15 | MB: Asus Maximus XI Gene | RAM: G.Skill 32GB DDR4 3200MHz CL14 Trident | HDD: Samsung M.2 970 1tb | GPU: Asus RTX 3080TI Strix
<Dator 2> CPU: Intel I7 8700K@4.8Ghz | CPU Kylare: Be Quite Dark Rock Pro 4 | MB: Asus Z370-H | RAM: G.Skill 16GB DDR4 3600MHz CL16 Ripjaws V | HDD: Samsung M.2 970 500gb | GPU: Asus 2080 Dual

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

Denna är även den ganska okej tycker jag.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zienx:

Vadå inte får vara med :(? Jag lovar att inte vara elak

Mjo det är nog ett par klipps som ingen för se, hade nöjt mig med om dom lagt in en dålig HLTV typ.

Okej, men på ett villkor. Att du använder din M16 i single fire mode? Det kan jag gå med på.

Permalänk
Medlem

Bättre version av Rendezook

Permalänk
Medlem

Ett tips för alla som gillar sånt här, kolla på http://www.youtube.com/user/AmazingFilms247?feature=chclk
Massor av liknande klipp

Visa signatur

CPU : 12900KS GPU : 3090 Strix OC RAM : G.Skill 32GB 6600MHz 34-40-40-105SSD : 2st SN850 1TB Bildskärm 1: Strix PG279Q 1440p@165Hz G-SYNC Bildskärm 2: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Bildskärm 3: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Vattenkylning CPU,GPU och RAM, 3*360 rad