Back To Karkand - hur faan laddar man ner det?

Permalänk
Medlem

Back To Karkand - hur faan laddar man ner det?

Hallå!
Köpte nyss skiten och undrar hur jag får tillgång till det?

Köpte det genom länken inne på Battlelog, betalade och sen hände ingenting.
Kollade mitt bankkonto och såg att pengarna hade dragits två gånger. Har sen dess stått i 40 minuter telefonkö och lyssnat på den sämsta jävla kömusiken i världshistorien och inte en någon antydan till köplats har hörts.

När jag kollar i Origin Checkout så har jag mycket riktigt två köp liggandes där och det går givetvis inte att avbryta det ena.

Nån som vet hur fan jag kan lösa detta? Ringa verkar inte vara en idé och nån mailadress/kontaktformulär hittar jag inte. EA Live Chat är det över en timmas väntetid till också.

Permalänk

Spelet är redan nerladdat och klart, det var på 3.9gb patchen som kom för några veckor sedan. Kolla i din battlelog så står det klart och tydligt att du har access till B2K. Sen hur du skall göra föra att avbryta ena köpet måste du självklart ta med EA.

Permalänk
Medlem

har samma problem, installerade då bf3 på ssd'n men det funkade inte då heller + jag fick patchen på 3.9gb eller vad den var på...

Permalänk
Medlem

Efter 40 minuter i telefonkö och 60 minuter väntandes på live chat så fick jag veta att jag behövde höra av mig till supporten igen om några dagar för att kunna få pengarna tillbaks. Tjatade emot en stund och nu skulle jag få tillbaka pengarna inom 8-10 arbetsdagar utan att höra av mig igen (förstår inte varför jag skulle behöva höra av mig igen från första början).

Spelet funkar också efter att ha loggat ut från Battlelog och sen in igen.

Permalänk

Shit va många det var som inte fattade att man inte behöver ladda ner något. Såg en del på Battlelog forumet också å de borde nog informerat mer om det

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Medlem

Haha har lite samma fel, köpte B2K den 13e på kvällen via Origins. Står tillochmed i battlelogen att jag har access till B2K men icke.. Såfort jag ska logga in på en server så ploppar rutan upp med att jag måste köpa B2K.

EDIT: Testade att logga ut och in ur Battlelog precis som någon skrev innan. Nu funkade det... haha.

Visa signatur

Ryzen 3600 | RX6800