bra motorcross spel?

Permalänk

bra motorcross spel?

Tjena , jag har lite tråkigt nu över sommarlovet. jag tycker det är extremt roligt med cross o undrar om det finns några bra cross spel till pc? har redan mx vs atv reflex, några andra förslag vore underbart

Visa signatur

Fractal Design Define S, Corsair RM750X, MSI Z270-A Pro, Intel Core i7 7700k @ 4.2Ghz, 16GB DDR4 Crucial Ballistix Sport 2400Mhz, MSI GTX 1080 GAMING X, Samsung 840 EVO 120GB, 1TB Seagate barracuda

Permalänk
Medlem

FUEL tror jag innehåller en del sådant om jag minns rätt.

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

AMD R7 1700X | Gigabyte Aorus AX370 Gaming K7 | Zotac 1070Ti Mini 8GB | 16GB Corsair Vengeance DDR4 @ 3000MHz | Seasonic Prime 650W Platinum | NZXT Elite S340

Permalänk

jag ska ta en titt på det , tack för svaret!

Visa signatur

Fractal Design Define S, Corsair RM750X, MSI Z270-A Pro, Intel Core i7 7700k @ 4.2Ghz, 16GB DDR4 Crucial Ballistix Sport 2400Mhz, MSI GTX 1080 GAMING X, Samsung 840 EVO 120GB, 1TB Seagate barracuda

Permalänk
Medlem
Skrivet av Drumspwns:

Tjena , jag har lite tråkigt nu över sommarlovet. jag tycker det är extremt roligt med cross o undrar om det finns några bra cross spel till pc? har redan mx vs atv reflex, några andra förslag vore underbart

Tjenare.

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Medlem

Mx vs ATV reflex

Roligaste crossspelet jag har spelat !:D

Visa signatur

Chassi*fractal design define C* *Nätaggregat*EVGA Supernova G2 750W* *Grafikort*EVGA 1070 * *moderkort*MSI Z170A KRAIT GAMING 3X* *Ramminne*Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance LPX Svart* *Processor*Intel Core i7 6700K * *SSD*Samsung 850-Series EVO 500GB**SSD*WD 240GB ssd[B]

Permalänk
Medlem

Såg PC men bästa cross spelet ever måste vara Trials Evolution på x360.. Trials HD ligger högt det med..

Nu va det ju pc du frågade efter och det enda jag kmr på är FUEL..
Finns ju äldre spel men dom ser väll ut som skräå tyvärr.

Visa signatur

PC: Den funkar

Permalänk

Svårt att hitta något cross spel som slår Reflex. Visst det har sina buggar och problem. Men det är det spel som jag iallafall tycker är skönast då man som spelare har stor kontroll över både hoj och gubbe.

Mud The Game - Är det senaste motorcross spelet. Släpptes för några veckor sedan. Tycker inte det var särskilt bra. Gillar inte att man får boost av wips och massa annat tjafs. Har man inte spelat Reflex kan man säkert tycka det är bra. Men är man van vid Reflex så kommer man nog bli besviken.

MX Simulator - Inte testat detta. Verkar fokusera på att vara så verkligt som möjligt. Verkar svårt men är säkert roligt då man kommer igång och hittar "känslan"

MX vs ATV Unleashed - Har du säkert redan spelat.

Men ska du spela det igen så kan dessa sidor vara värda att ta en titt på. Finns nya banor och div mods att ladda hem. Finns något de kallar "REV" som boostar grafiken lite.
MX Maniacs
MCM Factory

Några mindre bra ATV spel.
Mad RIders
Pure

Visa signatur

Chassi: Define XL, PSU: Seasonic X-460FL, MB: Asus P8Z77-V, CPU Intel Core i7-3770, CPU Kylare: Silver Arrow SB-E, RAM: 16GB CL9 1600Mhz Corsair Vengeance LP, GPU Sapphire HD 7850, GPU Kylare Arctic Accelero S1, SSD 256GB Samsung 830, HDD 2TB Seagate Barracuda Green,

Permalänk
Medlem

Action SuperCross!!!!!1111

Permalänk

tack alla för era svar , väldigt hjälpsamt

Visa signatur

Permalänk

Elma

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slaktardej:

Across > Elma

Permalänk
Skrivet av KoloN:

Across > Elma

Elma=Nostalgi