Blir ni arga när ni spelar?

Permalänk

Några innebandy klubbor/ ett bord har rykt men nu förtiden blir jag bara väldigt irriterad:P

Visa signatur

Chass l Fractal design R4 l Gpu Msi Gtx 670 Power edition + Evga Gtx 670 l Nätaggregat Corsair HX 750w l Processor Intel core I7 3770k@5Ghz at 1.3V l Ram Corsair 16Gb l Ssd Intel 120gb l Moderkort Msi Z77 Gd 65 l Windows 7 l http://valid.x86.fr/qj1bmw

Permalänk
Avstängd

Har gjort en del dumma grejer när jag torskat på Fifa etc. Har lätt att känna ett visst avgrundsursinne om jag förlorar på såna h2h spel online.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anuzfarfarn:

Har gjort en del dumma grejer när jag torskat på Fifa etc. Har lätt att känna ett visst avgrundsursinne om jag förlorar på såna h2h spel online.

Du bumpade precis en snart ett år gammal tråd, dessutom skapade du ett konto bara för att skriva här. Du måste ha varit väldigt arg.

Visa signatur

i7 3770K @ 4,5GHz, P8Z77-V Pro, Vengeance LP 4x4GB, GTX 1650 Super, Crucial m4 128GB, Toshiba 3TB, CM Storm Enforcer, Xigmatek 600W, XL2420T 120Hz

Permalänk
Medlem

Blir arg som en aggressiv kamphund men har faktiskt aldrig lyckats ta sönder något av ilska. Håller det inom mig och får ut min ilska på mjölkpaketen på ICA.

Visa signatur

Dator: Macbook Pro 15 tum 2011 uppgraderad med 8GB RAM och 240GB Intel 520 SSD samt OS X Mavericks 10.9.2
Skärm: Dell Ultrasharp 2412M IPS Mobil: iPhone 5S Space Gray med iOS 7.1

Permalänk

Har knackat sönder knogen nästan i bordet, kunde inte ens böja ut fingrarna nästan. Men har aldrig haft sönder något. Eller jo..... Min mus som var 4 år gammal som inte vill vara med så böjde jag upp musknappen på vänster isda. xD så den var det god natt med.

Permalänk

Jag blir inte arg men därmemot kan jag bli frustrerad eller känna hopplöshet om någon fuskar eller om jag kört fast i ett spel.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

Vet inte när jag skrev här senast men...
Har fått spackla 2 väggar och tapetsera om... )) Skyller på högnivågaming och Telias DNS...

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk

Håller mig vanligtvis rätt lugn utöver några svordomar i de flesta spel. Vad jag däremot kan bli helt galen av är att spela Street Fighter mot brorsan. Det är något speciellt att få däng 1v1 mot just honom.
Däremot är det kul att han reagerar exakt likadant när jag vinner.

Visa signatur

[Cooler Master Elite 430[Intel Core i5 3570K] [Gigabyte Gtx 670 2Gb OC] [Asus P8Z77-V] [Corsair 8Gb XMS3] [Corsair 650W] [Samsung 840EVO 120Gb] [Samsung F3 500Gb HDD]

Permalänk
Medlem
Skrivet av 13ers3rk:

Har dom felsta som spelar aggressionsproblem eller vad är det frågan om? Själv säger jag med lugn ton "Fan" sen spelar jag på.

Det är väl så att många spelar med mer inlevelse än vad du gör, det gäller att man brinner för det man gör.
Tillbaka till topic, själv brukar jag sätta en välplacerad näve på numpaden. Det händer att tangenterna lossnar ibland, men det är lätt fixat

Permalänk
Medlem

En kompis slog näven i golvet så han fck en permannent handskada. Just efter 3 år yrkesskola med inriktning bygg s får han besledet att han inte får jobba som det pga handskadan. 3år studier käpprätt i röven Men jag är inte säker om det hände vid spelande eller annan aktovitet.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

både ja och nej, jag blev det förut då jag spelade lol derför tvingade jag mig själva att sluta.
blir arg ibland men iinte lika mycket som förut

Visa signatur

SÖKER: i5 3570k / 4670k och ASUS P8Z77-I DELUXE / ASUS Z87I-PRO
Command center: fx 8320 4,7ghz,SABERTOOTH 990FX R2.0, 16gb corsair vengance, GTX 760 asus DCU2, 2 WD caviar 300gb, WD Raptor 150gb, Samsung 840 evo 120gb

Permalänk
Medlem

Blir endast arg när jag kör Chivalry och skiten inte gör som jag vill...

Ibland flyger musen upp i luften men som tur är fångar jag den

Aldrig haft sönder något dock.

Visa signatur

Chassi: Be Quiet! Silent Glass 802 | Moderkort: ROG STRIX X670E-E Gaming | CPU: AMD Ryzen 9 7950X3D | CPU Kylning: Arctic Liquid Freezer II 420 | GPU: MSI RTX 4090 SUPRIM X | PSU: MSI MEG AI1300P 1300W | RAM: G.Skill 32GB 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo | Lagring: Kingston FURY Renegade Gen4 2TB | Skärm: Dell 32" G3223Q 4K IPS 144hz| Headset: Philips Fidelio X2 HR + Sennheiser GSX 1200 PRO AMP | Tangentbord: Corsair K95 RGB Platinum Speed | Mus: Razer Deathadder Elite V3

Permalänk
Medlem

Klart man bli sne ibland när man inte får det resultatet man vill ha. Kan klappa till musen ibland bara med eftertanken om att den kan gå sönder. Men jag "misshandlar" inte mina grejjer.

Värsta jag gjort mot teknik är att spränga en CRT skärm en gång i tiden.. och direkt efter så tyckte jag synd om den.

Permalänk
Medlem

Jag blir arg ibland svär några ord, stänger sedan ner spelet för att 2 minuter senare starta det igen och fortsätta... Har aldrig pajjat nått om jag skulle vilja slå till nåt skulle det var skrivbordet i första hand!

Permalänk
Medlem

Så länge ingen fuskar, är rasistiska eller campar "onödigt" mycket så är jag inte arg. Så ja, jag är arg nästan hela tiden.

CS:GO. Jag gillar spelet. Men spelarna är outhärdliga.

Permalänk
Medlem

Blir förbannad bara man träffar en ryss eller polack i ett spel. Fyfan för dessa! Finns det seriöst ingen vettig ryss/polack? Dom vägrar snacka engelska men ändå ska dom in på engelska servrar! Det är som om dom har helt tvärtom tänkande mot vårt tänkande.

Det bästa exemplet jag har är i LoL/DoTA. En match på DoTA 2 körde ja med 1 kompis och han frågade till och med om det fanns någon ryss i vårt lag. Givetvis fanns det en. Han vägrade kommunicera och vägrade samarbeta med laget. Alla, inklusive motståndarlaget, var förbannad på honom. Hallå? Om till och med motståndarna reagerar! Nu är ju såklart inte alla såhär men de flesta är något åt det hållet. Tror inte jag behöver säga hur det gick efter ~15 min.

Visa signatur

AMD R5 1600 3.2 GHz | Gigabyte AX370 Gaming K3 | Corsair Vengeance LP 2x8GB 3200MHz CL16 | Sapphire RX580 Nitro+ 8GB | Phanteks Eclipse P400S | 1x Samsung 970 EVO 500GB 1x WD 500GB | Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem

Inte lika förbannad som förr då jag kunde slå sönder mina datordelar av ilska. Numera ger jag mig straffet att börja om spelet från start oavsett om det tagit evigheter att komma till den level jag var senast.

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk

Jag kan bli arg när jag spelar FIFA 14 online och motspelaren verkar helt omöjligt att slå. Då skriker jag och säger ett och annat som troligen skulle censureras. Har aldrig tagit sönder något pga ilska men kan ha varit på gränsen nån gång.

Permalänk
Medlem

Jag vill tro att FIFA 14 i onlineläge (Seasons/Ulltimate Team) tar fram de sämsta sidorna hos en gamer. Det hör nästan ihop med att kasta kontrollen i väggen.

Visa signatur

: MSI Z690 A-PRO, i7 12700K@snabb, EKWB 280mm, 32GB RAM, RTX2070S
: Asus Prime Z270, i7 7700K@5.0GHz, Corsair H115i, 16GB RAM, 1070Ti
: Asus Sabertooth Z77, i5 3570K@4,9, Corsair H70, 16GB RAM, 660 Ti x2
: Debian Linux@AMD X2 2,6GHz, 4GB RAM, Asus G210, 10TB WD Green(RAID1)
: Xp-m 2400@4100+, Duron 600@1GHz, K6-2 300@375MHz, P75MHz, sHg 8000, Acer 5930G (all R.I.P).

Permalänk

Min kompis kastade sin handkontroll på tven så att både tven och handkontrollen gick sönder... När han förlorade en match i bo2 och det värsta e att han typ gör sådant dagligen.

Det värsta jag har gjort va att dunka näven i bordet.

Visa signatur

Main: R9 390 Nitro, 4690K @ 4 GHZ, NH-U12P SE2, Corsair 8GB 1600MHz, Gigabyte Z97X Gaming 3, Fractal Design Define S, 1 TB, Fractal Design 650W, samsung 840 evo 120gb, windows 10
Equipment: Benq xl2411t Tesoro durandal ultimate G1NL, steelseries rival, Qpad qh 90.

Permalänk
Skrivet av Xorcist:

Jag vill tro att FIFA 14 i onlineläge (Seasons/Ulltimate Team) tar fram de sämsta sidorna hos en gamer. Det hör nästan ihop med att kasta kontrollen i väggen.

Lyckligtvis spelar jag med keyboard och inte med spelkontroll

Permalänk
Medlem

Har inte reagerat mer än att ha blivit trött på folk och bara tagit en paus på en timme eller så.

Oftast folk som är lite allmänt jobbiga i TF2.

T ex Medics som ignorerar en trots att man står där med kanske 17 hp. Går vidare med en heavy trots att man stått brevid och spammat medic som T ex demo medans en sentry eller liknande stått i närheten och kan förstöras utav mig om man får uber eller tillbaks en del hp så man kan köra stickiejump upp på en kant och lobba ner några på sentryn och då förstöra den istället för att använda uber på en heavy som troligen kommer ignorera sentryn tills han tar skada utav den...

Nope han tar heavy som en sniper på motståndar laget längre bort nu skjuter ihjäl för 2:e gången då han bara går rakt och inte försöker undvika att bli skjuten när han inte ser någon...
Det är full rulle till cap för den heavy'n eller för att ta sig till vagnen i payload. och medic kör uber på närmaste kamrat eller springer tillbaks hoppande tills han kommer igen eller någon annan som kan spela heavy eller följer efter någon som visar tydligt att han är w+m1 pyro som blir airblastad av annan pyro av kanten på banan och då dör inom 10 sekunder när han fått uber för att han inte har koll på sidorna utan tror att vagnen kan flytta på sig eller det går och vänta ut uber och börja med cap... Medans han har uber så är det bara vandrande bort till cap trots att nu halva motståndarlaget står vid cap och de nu backar lite och väntar ut ubern. Eller någon som går soldier som blir drabbad av liknande och direkt efter ubern medans han spammat några rockets åt hållet ignorerat alla stickies en demo lagt på backen och blir dödad ganska snabbt tillsammans med medic.

Sedan klagar på andra som inte kan försvara när det är den personen som har uber och ska försöka rensa bort folk därifrån eller agera tank och reflektera raketer och stickies så andra som inte har medic som kör uber på en tar vagnen eller cappen beroende på bana och gamemode.

Dold text

Och såklart Fuskare

(senaste jag mötte var en 10 åring som först ville att medic skulle köra uber på han trots att han var demo med ett svärd oftast eller granatkaster och sköt alltid för kort så de rullar efter backen oftast och kanske tog ut enstaka person när han lyckats fått lite hjälp av medic som ignorerar allt och alla 80% av tiden och står nu nästan vid deras spawn och tar ut en eller två personer till slut pga melee eller all spam av granatkastaren mot en sniper som har en sköld mot backstab och vanlig kniv och machina (sniper som du behöver zooma in för att kunna skjuta med)

Sedan tröttnade han på att han inte fick som han ville och gick sniper med aimbot mot oss efter att ha blivit autobalanced till andra laget och inte fått den hjälp han kräver ifrån folk trots att det kan vara en väldigt kass taktik på payload eller banan med caps att tre stycken i laget på 11 pers går engineer och bygger sentries på det hörnet för att försvara cap...
(dock slutade hans fuskande kort då admin man har på friendslist hoppade in på server ca 15 sekunder efter och gick in på spectator inom kort ( han ligger på friendslist då man är regular på den servern) och har hjälpt en hel del med just fuskare och folk som bryter reglerna.
nåja han bad honom och stänga av aimbot och han lyssnade inte såklart... trots att de har plugin som visar grön text i chatt tydligare än allt annat som står där *namn turn of your cheats or you will be banned*
Efter att ungen nu sagt F***ERS DIEEEE i mic och skrattat för att han nu ägde några som gick runt hörnet i försök att döda honom.
och poff så var han bannad från servern då han nu bröt två regler på servern Inget svärande eller skrikande mot andra i mic och att han nu satt igång aimbot) (tog säkert 10 kills inom loppet av 25 sekunder som ensam sniper liksom med headshot varje gång...
(admin hade nu sett honom fuska i 10 sekunder) och såg ganska tydligt hur han snurrade till och tog ut spies som var cloaked fortfarande och försökte ta sig dolt dit och andra som gjorde stickiejumps från bakom en vägg och flög nästan så snabbt man kan i spelet med denna taktik och fortfarande blev skjutna hs på två tre sekunder kanske... (alla spies han knäppte helt osynliga i 90% av fallen de blev skjutna också hs såklart.)

Dold text

Folk som inte läser reglerna som servrarna har

(En utav servrarna jag sitter på har plugin som läser upp reglerna i det språket servern upptäcker att han ansluter ifrån, Så det visas oftast i det språket som personen kommer ifrån om han inte kör proxy av någon anledning i ca 10 till 15 sekunder beroende på uppkoppling och så.)

(Text som då är nästan lika stor som swelockers.com ovanför med.
Ingen trade spam
Engelska i mic och chatt
inget fuskande ingen
rasism eller svärande mot andra i mic) som visas i 10 15 sekunder innan man kommer in på Team select och personen nu snackar på annat språk än det servern har som regel och blir påvisade det ett antal gånger i minst 5 minuter tills han blir mutad då ingen annan på servern som försökt säga till om att de inte förstår personen på engelska och en del andra språk som låter som den personen i mic som försöker prata med alla andra på sitt språk...

Sen efter 10 minuter så skriver han efter att blivit mutad 'no good english' Varför joina en server som det står tydligt och klart som regel på språket du talar ?
Sedan går som sniper utan att vara till hjälp åt laget utan knäpper en enstaka person lite då och då.
Ignorerar fientlig spy som huggigt han i ryggen bara någon minut tidigare. och som nu förstör buildings 2 meter bakom som en engineer byggt upp (innan så blev spy ganska kort dödad av lvl 3 sentry som stod där när snipern blev dödad förra vändan...)
medans han står där väntande efter fiender framför honom trots att man hör engineer i närheten.
(spy sappin mah dispenser och inte försöker döda spy som står uncloakad och upptagen bakom och skjuter på både engineer och byggnaderna som nu blivit spammade med sappers och skott...) medans engineer försöker få bort spy ensam från sina byggnader och laga dem samtidigt så de inte förstörs.

Dold text

wall of text så man satte det i spoilers.

Visa signatur

Ryzen 5 5600, MSI B450 Tomahawk Max, 2x16 gb kingston reaper rgb 3600 mhz Gigabyte rtx 4060 ti Eagle OC och nätagg be quiet 700w SSD: 120 gb pny cs 900, Kingston Fury 1 tb, wd blue ssd 500gb

Permalänk

Nästan aldrig. Jag kan bli lite arg när det händer något riktigt irriterande som att man blir dödad av samma person 5 gånger i rad i spawn utan att ens hinna röra sig med då blir jag mest arg inombords. Det känns bättre att tänka att det är jag själv (eller oturen) som är anledningen till att jag misslyckas i ett spel och det är mer värt att försöka lära sig av sina misstag än att bara bli arg. Jag har aldrig tänkt tanken att slå/kasta någonting och eftersom jag är en icke-svärande person så får jag aldrig ur mig svärord heller, jag kanske säger till de jag pratar med hur irriterande någonting är.

Ironiskt nog kan jag ibland bli mer arg på personer som blir arga på spel. Jag vet inte varför och försöker därför lunga ner mig själv

Visa signatur

Dator: FD Define S | i7 5820k | Noctua NH-D15 | 16GB DDR4 | AMD Fury X | MSI X99A GAMING 9 | CM V1000 | Samsung 850PRO 256GB | 3TB WDRED
NAS: FD Node 304 | Pentium G3220 | 2X WD RED 2TB + 2X HGST 4TB | 16GB 1600MHz | FreeNAS

Permalänk
Medlem

Folk som bara är ute för att förstöra för andra i bilspel (Grid 2), när man kört riktigt bra varv, tagit varje kurva perfekt, slåss om 1a platsen för hela säsongen, så kommer en 12 åring och kör in i en. <3

När man måste göra om samma sak bra många gånger i singleplayer.

Då blir jag riktigt irriterad. Dock, galet nog, aldrig slagit sönder något. Men det har att göra med att jag inte har råd att ersätta det.

Visa signatur

MSI B450 | Ryzen 7 5800X3D, Hyper 212 EVO | 16GB 3600MHz | GTX 1070 | Seasonic 750w | Asus MG279Q | Sony MDR-1A

Permalänk
Medlem

Blir riktigt arg, oftast inte om jag vet att jag är riktigt dålig. Annars har endel saker gått sönder, men inte överdrivet mycket.
Har grova aggressionsproblem också, brukar känna hur det verkligen bubblar till i hela kroppen, vad det än är, behöver inte vara spel.

Visa signatur

|| i5 4690k/Noctua DH-15/x2 Corsair AF140mm || Asus Z97-A || HyperX 16GB 2400Mhz || Nvidia GTX 780ti Referens || Kingston v300 120gb, Crucial m550 256gb, Crucial mx200 500gb || FD Integra M 650w || Corsair 750d/x3 Corsair AF140mm || Corsair K65 RGB || Qpad 5k || Corsair MM200 Extended || Corsair H2100 ||

Permalänk
Avstängd

Underhållande tråd att läsa när man är hemma och ligger sjuk.

Ligger nog någonstans mittemellan själv tror jag, ibland blir man impulsförbannad och kastar mindre värdefulla saker i väggen, men har ännu ej haft sönder någonting av egentligt värde mer seriöst än att det gått relativt lätt att laga (i allafall inte i vredesmod...)

Dock sällan när man är med kompisar, mest när man är väldigt trött i skallen tror jag.

Däremot har jag nog misshandlat gammeldatorn en heldel pga att mukvaran strulat men den är ändå skrot snart i vilket fall och att frontluckan gick sönder blev bara en förbättring eftersom man nu ser kortaktivitet mycket bättre så jag har låtit den vara så med flit.

Däremot har jag haft sönder två headset för brorsan pga min enorma klantighet, men det var för att jag glömde kontakterna i när jag skulle resa mig och lyckades sparka av kabeln, två gånger i rad med olika headset dessutom (bägge brorsans givetvis... *sukk* Men han fick en sprillans letherman i julklapp förut för att lätta mitt samvete... Han blev dock inte alls arg när jag försökte förklara. Däremot så tycker han ofta att jag över reagerar i spel av någon anledning... he he...)

Men jag brukar sällan låta det gå ut över andra spelare i sådana lägen, om de inte gjort uppenbart dåliga saker.

Så länge någonting inte är personligt menat eller så brukar man ju skratta åt saken sedan menar jag.

Vet en polare som haft sönder fyra Tv-spel konsoler på raken när han förlorat...
(mizztänker starkt att han också har ADHD, men jag KAN ju ha fel... )

Jobbar på att försöka vårda språket litet mer nu när man bor i stan när det går dåligt, med varierande framgång dock tror jag...

De gånger jag skrivit mer seriöst elaka kommentarer i PM och liknande till andra spelare har dock inte varit i vredesmod utan av andra skäl och drypande ironiskt och knappast vidare seriöst utformat, mest junkspel som travian mm när man kallt räknat med att bli bannad och ändå tänkt sluta spela i vilket fall av andra, mer uppenbara skäl.... men det är kanske en annan femma...

Enda gånger jag blivit mer seriöst förbannad är väl på forum, communitys och liknande, men är väl ok så länge man kan hålla isär sådant från den riktiga välden anser jag.

Tar nog saker och ting litet för seriöst för att kunna trolla i egentlig mening antar jag. Ger mig ingenting att trolla, känns bara simpelt och tråkigt.

Tyverr ger det mig absolut ingenting att avreagera mig på fysiska föremål IRL heller när det gäller saker IRL av mer allvarlig karaktär, är tyverr exakt lika arg även efteråt och känns bara som meningslös förstörelse utan nytta eller mening, men händer väl om man blir impuls irriterad att det åker verktyg och sådant i väggen men sedan är sådana saker ur världen, klarar inte särskillt bra att gå och hålla på en massa undertryckta aggressioner, men samtidigt bör man ju heller inte överdriva åt andra håller då det ju ger ett ganska oseriöst intryck och folk inte längre tar på allvar om man ständigt går och gormar över allt och alla så snart någonting inte går exakt som man tänkt menar jag.

Saker jag däremot blir verkligt heligt förebannad över är när det är personligt riktat och liknande, jag har alltid undrat varför folk ihåller på med sådant, skapar ju bara en massa osämja i onödan. Sådant är ju bara så djäkla onödigt tycker jag.

.

Visa signatur

Daisy, Daisy...
Three is a magic number
Yes it is, it's a magic number

Permalänk
Medlem

Visserligen inte i spel denna gång, men lyckades på nåt sätt bli så förbannsd så ja sparka hål i dörren. Suck.. Får lära mig behärska mig. Kan stå och låta nån kasta skir på mig bokstavligen utan att bli speciellt arg (inte prövat men vet det skulle va så) men såfort nån förolämpsr mig på minsta sätt går jag igång riktigt ordentligt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

En av mina polare har slagit sönder två skärmar nu...

Permalänk
Medlem

Ja, jag känner mig väldigt träffad... haha. Min kompis ägnade sig ett tag åt att i hemligthet skriva ned allt jag sa när jag satt hos honom, spelade bf bc2 och drack öl. Myntade några odödliga klassiker som för en utomstående hade varit något obegripliga. Minns inte exakt men har för mig att någon att satte stickies någonstans och dödade mig, jag trodde jag hade koll. Vrålade något i stil med "vem fan är det som har fittat med den här jävla horkuken?!" högst oklart, högst ologiskt

Har väl även strukit med lite hårdvara, badrumsdörrar och annat genom åren.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

Hahaha och mina kompisar tycker jag är helt galen för att jag är högljudd...... Har dock alldrig haft sönder någonting överhuvudtaget