Visa signatur
Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär
hej jag har en samsung galaxy s som jag köpte för ett år sen. jag har haft lite problem med den och jag lämna in den till butiken jag köpte den. (hos elgiganten) och efter att ha lämnat in den på service för den andra gånger så har jag märk att min android version ligger på 2.3.3 och jag vet att det finns 2.3.5
så finns det någon som har en samsung galaxy s som har 2.3.5 för att jag vill veta om elgiganten har bytt ut min android mot en äldre. och jag har försökt att uppgradera den. men varken mobilen eller samsung kies hittar ingen ny android version.
och andra delen är att jag har haft problem med samma mobil ett par gånger då skärmen har slutat fungera. mobilen är fortfarande på. men skärmen är helt svart och den vill inte fungera. dom touch knapparna som sitter jämte mitten knappen vill inte lysa och on/off knappen fungerar inte heller. jag har skickat in mobilen två gånger bara för det felet. ena gången var i början av sommarlovet och andra gången för några veckor sen och det har varit samma fel. jag lyckats fixa det genom att ta ut batteriet och stoppa tillbaka in och starta mobilen. men det kan hända ner som helt. andra gången jag har lämnat in den så hade jag filmat med min brorsas mobil vad som hände. och igår hände det igen och jag har filmat igen vad som hände. så jag undrar om någon annan har haft samma problem?
kan tillägga att jag ska lämna in den imorgon också för att skärmen slutar fungera.....
Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär
Spelnyheter från FZ
Copyright © 1999–2025 Geeks AB. Allt innehåll tillhör Geeks AB.
Citering är tillåten om källan anges.