Permalänk
Medlem

Steelseries Siberia V2 [splash of pink]

Yepp, har påbörjat mitt projekt att lacka om all min datorutrustning, började med mitt headset så tänkte lägga ut det här tills vidare.

Steelseries Siberia V2 [splash of pink]

Visa signatur

ASUS Z97-A | i7 4790K + Kraken X61 | Corsair RM750x | ASUS GeForce GTX 1080 STRIX 8GB | Corsair Vengeance 32GB DDR3 1600MHz

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av Gulbanan:

sexigt as hell ;D

Haha tack :b

Visa signatur

ASUS Z97-A | i7 4790K + Kraken X61 | Corsair RM750x | ASUS GeForce GTX 1080 STRIX 8GB | Corsair Vengeance 32GB DDR3 1600MHz

Permalänk
Medlem

That is some nasty eyecandy man

Permalänk
Medlem
Skrivet av Miidaz:

Haha tack :b

lugnt ^^

det var fintgjort på ditt tagenbord också

hmm du sa att färgen inte var så bra, du skulle kunna lägga sprayburken i varmvatten(kranvatten) i ca 10min och sen skakar du i ca 1 min sen så lackar du, lovar dej bättre resultat ^^ du sparar på färg t.o.m.

Permalänk
Medlem

Väldigt najs!, Du kan inte göra en guide på hur man plockar isär headsetet? Har försökt i ett par dagar utan att lyckats.

Gulbanan: ska jag testa nästa gång!

Visa signatur

Kör bara köör

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gulbanan:

lugnt ^^

det var fintgjort på ditt tagenbord också

hmm du sa att färgen inte var så bra, du skulle kunna lägga sprayburken i varmvatten(kranvatten) i ca 10min och sen skakar du i ca 1 min sen så lackar du, lovar dej bättre resultat ^^ du sparar på färg t.o.m.

Haha tack för tipset, ska komma ihåg det!

Skrivet av nnke:

Väldigt najs!, Du kan inte göra en guide på hur man plockar isär headsetet? Har försökt i ett par dagar utan att lyckats.

Gulbanan: ska jag testa nästa gång!

Jo det kan jag, någon dag.. Var otroligt pilligt imo haha.

Visa signatur

ASUS Z97-A | i7 4790K + Kraken X61 | Corsair RM750x | ASUS GeForce GTX 1080 STRIX 8GB | Corsair Vengeance 32GB DDR3 1600MHz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Miidaz:

Jo det kan jag, någon dag.. Var otroligt pilligt imo haha.

Ser också fram emot detta då min mic slutat fungera ^^
Kanske kan löda ihop det om det nu är en kabel som lossnat.

Annars snyggt resultat

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hr31m:

Ser också fram emot detta då min mic slutat fungera ^^
Kanske kan löda ihop det om det nu är en kabel som lossnat.

Annars snyggt resultat

Sorry att jag inte lagt upp något än! Har inte orkat.. Men micen är ju lätt att komma åt om det skulle vara så, skruvarna sitter under kudden i kanterna. Plockar du loss innerkåpan så kommer du åt micen direkt haha.

Visa signatur

ASUS Z97-A | i7 4790K + Kraken X61 | Corsair RM750x | ASUS GeForce GTX 1080 STRIX 8GB | Corsair Vengeance 32GB DDR3 1600MHz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Miidaz:

Sorry att jag inte lagt upp något än! Har inte orkat.. Men micen är ju lätt att komma åt om det skulle vara så, skruvarna sitter under kudden i kanterna. Plockar du loss innerkåpan så kommer du åt micen direkt haha.

Det är lugnt. Lyckades komma på hur man skulle göra innan jag såg detta inlägg. För övrigt så hade hela MIC-kabeln gått av och kunde inte lösas med lödning även att jag försökte flera gånger + skala om varje gång =/

Antingen gjorde jag grova fel eller finns det fler fel som jag inte lyckades hitta ^^

Blev iaf ett nytt headset iställt Tacksam för svar ändå!