Samsung Galaxy S3 Bluetooth-problem, A2DP

Permalänk
Lego Master

Samsung Galaxy S3 Bluetooth-problem, A2DP

Har en Bluetooth-handsfree-sats i bilen, som dessutom är AUX-kopplad till stereon eftersom den stöder A2DP.
Problemet är att ljudet från min S3a distar väldigt när det "händer mycket" i låten (det mesta av Sabaton, som exempel - inget gnäll om musiksmak, tack ^^). Det blir ett jäkligt störande brus, även vid rätt låga volymer (och då måste jag ju höja bilstereon helt tokigt för att få vettigt ljud).
Först trodde jag det var BT-satsen i bilen (en Nokia CK-300 för övrigt, inte purfärsk direkt), men ljudet blir perfekt från både min iPad 2 och iPhone 4 (som jag ersatte med S3an) när de kopplas med BT till Ck-300an.

Är det nån som har provat nåt liknande med S3an och upplevt samma problem? Eller ska det funka bra? Borde jag reklamera den?

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield