Permalänk
Medlem

PhysX out of date

När jag ska starta Mass Effect 3 står det PhysX out of date install latest drivers men saken är jag har dom senaste drivrutinerna . Detta problemet uppstod när jag avinstallera 310 och installera clean 306.97 är det nån som har haft detta problemet innan? Har testat att ominstallera spelet men har samma problem . Skulle uppskatta hjälp btw detta händer inte med andra spel utan bara Mass effect 3.

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk

Har inte Mass Effect eller Nvidia grafikkort, men du har inte testat att manuellt installera senaste PhysX från Nvidias hemsida?

http://www.nvidia.com/object/physx-9.12.1031-driver.html

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lexius:

När jag ska starta Mass Effect 3 står det PhysX out of date install latest drivers men saken är jag har dom senaste drivrutinerna . Detta problemet uppstod när jag avinstallera 310 och installera clean 306.97 är det nån som har haft detta problemet innan? Har testat att ominstallera spelet men har samma problem . Skulle uppskatta hjälp btw detta händer inte med andra spel utan bara Mass effect 3.

Fatal error using hardware accelerated PhysX has been requested but the drivers where out of date.

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk
Medlem

Att du avinstallerade en nyare version (310.xx) och tog dit en äldre (306.xx) säger allt.

Ta och installera senaste - 310.70 - så löser det sig nog!

Permalänk
Medlem

Ta och installera senaste - 310.70 - så löser det sig nog!
Varför tror du jag avinstallera 310? mitt grafikort sluta funka helt så fort jag starta nåt spel . 310 betan är riktigt farlig för gpun

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk
Medlem
Skrivet av fjanton:

Att du avinstallerade en nyare version (310.xx) och tog dit en äldre (306.xx) säger allt.

Ta och installera senaste - 310.70 - så löser det sig nog!

Skrivet av Dispersion:

Har inte Mass Effect eller Nvidia grafikkort, men du har inte testat att manuellt installera senaste PhysX från Nvidias hemsida?

http://www.nvidia.com/object/physx-9.12.1031-driver.html

Testar din metod då

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk
Medlem

Aha. 306.97 är till till de lite äldre korten såsom 570. Funkar det nu för dig?

Permalänk
Skrivet av Lexius:

Ta och installera senaste - 310.70 - så löser det sig nog!
Varför tror du jag avinstallera 310? mitt grafikort sluta funka helt så fort jag starta nåt spel . 310 betan är riktigt farlig för gpun

Hur är den farlig menar du? Har 310.64, funkar perfekt.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Antielefant
Skrivet av Lexius:

Ta och installera senaste - 310.70 - så löser det sig nog!
Varför tror du jag avinstallera 310? mitt grafikort sluta funka helt så fort jag starta nåt spel . 310 betan är riktigt farlig för gpun

Har inte hört någon annan klaga på 310.70, så det är nog mer troligt att något blev fel när du installerade den.

Visa signatur

i7-12700KF | 128 GB DDR4-4000 | RTX 4080 | Samsung 990 Pro | 3xAcer XB270HU G-Sync

Permalänk
Medlem

Om installera Physx men nu blev det bara värre startar jag spelet så krashar hela windows+blueschreen.

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk
Antielefant

Låter ju verkligen som att något totalt klabbat ihop sig i ditt OS. Det är nog dags att ominstallera och få en fräsch drivrutinsinstallation.

Visa signatur

i7-12700KF | 128 GB DDR4-4000 | RTX 4080 | Samsung 990 Pro | 3xAcer XB270HU G-Sync

Permalänk
Medlem

Har du testat att slänga på nytt BIOS också på moderkortet? För det kan fixa stabiliteten på systemet.

För jag hade liknande problem med mitt GTX 590, att spel kraschade ibland, dock fick jag aldrig bluescreen, men i alla fall efter att jag installerat nytt BIOS så fungerar det nu hur bra som helst, dock kör jag Intel-moderkort.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zcenicx:

Låter ju verkligen som att något totalt klabbat ihop sig i ditt OS. Det är nog dags att ominstallera och få en fräsch drivrutinsinstallation.

Det är exakt det jag gjorde och nu har jag samma problem. Allt de här är pågrund av den jävla 310 betadrive från nvidia den förstörde hela mitt system. Goodwork nvidia ........ Datorn funkade perfekt innan den drivern

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk
Hjälpsam

IOM att det var en BETA drivrutin, borde det inte finnas responsforumlär på problem man stött på medan man betatestat? Tror nVidia är glada för din input.

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zcenicx:

Låter ju verkligen som att något totalt klabbat ihop sig i ditt OS. Det är nog dags att ominstallera och få en fräsch drivrutinsinstallation.

Skrivet av Lexius:

Det är exakt det jag gjorde och nu har jag samma problem. Allt de här är pågrund av den jävla 310 betadrive från nvidia den förstörde hela mitt system. Goodwork nvidia ........ Datorn funkade perfekt innan den drivern

Tror han menade en riktig clean install dvs med DriverSweeper (som numera heter Driver Fusion).
1. Ladda ned Driver Fusion
2. Avinstallera hela nVidia paketet
3. Starta om datorn i felsäkert läge
4. Kör Driver Fusion och ta Clean nVidia Display
5. Starta om datorn igen och installera 310.71

Då borde det fungera.

Skrivet av Fluf:

IOM att det var en BETA drivrutin, borde det inte finnas responsforumlär på problem man stött på medan man betatestat? Tror nVidia är glada för din input.

Man kan fortfarande göra det bara att länken jag hittade är bruten.
http://www.nvidia.com/object/driverqualityassurance.html (när man klickar sig vidare)

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lexius:

Det är exakt det jag gjorde och nu har jag samma problem. Allt de här är pågrund av den jävla 310 betadrive från nvidia den förstörde hela mitt system. Goodwork nvidia ........ Datorn funkade perfekt innan den drivern

Nu när du ominstallerat och hållit på har du använt driversweeper då, så att du får bort allt så inget ligger kvar från 310.70 och om du gjort det så kan det faktiskt vara något annat som gör att drivrutinen inte fungerar som den ska, ibland kan uppstartas program och antivirus program orsaka att drivrutiner inte installeras ordentligt också, det kan vara som sagt allt möjligt som gjort att det inte fungerar som det ska, behöver inte vara drivrutinen.

Sen har du kollat loggboken i Windows vad det är för fel meddelande du får, kan vara något annat som händer samtidigt som du får dessa krascher. Så du får nog fortsätta fel söka eller dela med dig lite mer av de felmeddlanden du får osv så kan vi hjälpa dig mer.

Permalänk
Antielefant
Skrivet av Lexius:

Det är exakt det jag gjorde och nu har jag samma problem. Allt de här är pågrund av den jävla 310 betadrive från nvidia den förstörde hela mitt system. Goodwork nvidia ........ Datorn funkade perfekt innan den drivern

Jag menade snarare att ominstallera Windows än att ominstallera drivrutinen.

Då ditt problem verkar vara ganska unikt både här och på andra forum är det snarare något i din dator än en felaktighet i drivrutinen. Hade det varit knas i drivrutinen som sådan borde många andra ha upplevt samma bekymmer - däribland jag själv som kör problemfritt med 2x680 4GB och 310.70.

Bara det att den klagar på PhysX är (tyvärr) en indikation på att något är totalknas. PhysX har varit integrerat med Geforcedrivrutinerna sedan flera år tillbaka, så saknas PhysX har du inte en komplett grafikdrivrutinsinstallation i dator.

Visa signatur

i7-12700KF | 128 GB DDR4-4000 | RTX 4080 | Samsung 990 Pro | 3xAcer XB270HU G-Sync

Permalänk
Medlem

är det snarare något i din dator än en felaktighet om det är fel på datorn varför funka den perfekt innan?
Hade inte en enda bsod innan detta
Måste nog omformatera men skiter i det min hexacore går i 4ghz felfritt tror inte jag kommer lyckas med det igen. Min vattenkylning låter knappt men efter 310 låter den som fan vid start av datorn. Det är inte alla som postar om nåt har gått fel och jag såg att de va nån på sweclocekrs som varna om att inte installera betadrive från nvidia . Förutom att det stog att de inte va betadrive vilket de va.

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk
Antielefant
Skrivet av Lexius:

är det snarare något i din dator än en felaktighet om det är fel på datorn varför funka den perfekt innan?
Hade inte en enda bsod innan detta
Måste nog omformatera men skiter i det min hexacore går i 4ghz felfritt tror inte jag kommer lyckas med det igen. Min vattenkylning låter knappt men efter 310 låter den som fan vid start av datorn. Det är inte alla som postar om nåt har gått fel och jag såg att de va nån på sweclocekrs som varna om att inte installera betadrive från nvidia . Förutom att det stog att de inte va betadrive vilket de va.

Med din logik kan det aldrig bli fel på en bil heller, för den fungerade ju alltid "förut".

Något blev fel när du installerade drivrutinen, kanske till och med redan var fel innan. Kan vara så att du klockat för långt, för då kan instabilitet slå mot drivrutiner och grafikkort också. Oavsett vilket ÄR det fel nu.

Och 4 GHz på en 1090T är inte speciellt farligt högt så länge du har bra kylning.

Visa signatur

i7-12700KF | 128 GB DDR4-4000 | RTX 4080 | Samsung 990 Pro | 3xAcer XB270HU G-Sync

Permalänk
Medlem

Jag väntar på den riktiga 310.70 vilket kommer lösa problemet . Om det inte löser problemet måste jag nog omformatera . Vi kanske alla kan erkänna att nvidia inte är perfekt som sagt en drivrutin fick ju gtx 590 att börja brinna . Nu släppte dom 310.70 som dom inte testa på 500serien ...... Jag tycker att nviidia ska testa drivrutinen på alla grafikort innan dom låter folk ladda ner den. Du har GTX 600serien mr moderator så de väldigt lätt för dig att inte klaga när drivrutinen endast är optimerad för 600serien.

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lexius:

Jag väntar på den riktiga 310.70 vilket kommer lösa problemet . Om det inte löser problemet måste jag nog omformatera . Vi kanske alla kan erkänna att nvidia inte är perfekt som sagt en drivrutin fick ju gtx 590 att börja brinna . Nu släppte dom 310.70 som dom inte testa på 500serien ...... Jag tycker att nviidia ska testa drivrutinen på alla grafikort innan dom låter folk ladda ner den. Du har GTX 600serien mr moderator så de väldigt lätt för dig att inte klaga när drivrutinen endast är optimerad för 600serien.

Vadå inte testat med 500-serien mitt GTX 590 fungerar ju hur bra som helst med den här drivrutinen, så vad snackar du om?

Permalänk
Antielefant
Skrivet av Lexius:

Jag väntar på den riktiga 310.70 vilket kommer lösa problemet . Om det inte löser problemet måste jag nog omformatera . Vi kanske alla kan erkänna att nvidia inte är perfekt som sagt en drivrutin fick ju gtx 590 att börja brinna . Nu släppte dom 310.70 som dom inte testa på 500serien ...... Jag tycker att nviidia ska testa drivrutinen på alla grafikort innan dom låter folk ladda ner den. Du har GTX 600serien mr moderator så de väldigt lätt för dig att inte klaga när drivrutinen endast är optimerad för 600serien.

Fine, du gör som du vill, men jag vill ändå påstå att det är rejält att ta i att tro att det är en felaktig drivrutin med tanke på att ingen annan verkar ha dessa problem.

590-drivrutinen var ökänd, trots att den egentligen bara släpptes till reviewers. Det fanns en 192.xx-drivrutin som inte heller var bra och tusentals personer hade samma problem. Innan dess var det en tidig Forceware som strulade till sig när Vista kom.

Fel i drivrutiner märks direkt, för alla med samma grafikkort får samma fel.

Ditt fel är unikt, alltså är det inte ett drivrutinsfel utan ett datorfel.

Visa signatur

i7-12700KF | 128 GB DDR4-4000 | RTX 4080 | Samsung 990 Pro | 3xAcer XB270HU G-Sync

Permalänk
Medlem

Jag kör samma drivrutin med mitt gamla GTX480 och inga problem alls med den drivrutinen.Så felet ligger hos dig inte hos nvidia

Visa signatur

╔ Corsair 32GB DDR4 CL15 3000Mhz VENGEANCE RGB ■
╠ ASUS-ROG-MAXIMUS-X-HERO ■ ASUS-ROG-STRIX-RTX2070-OC ■ i7 8700K
╠ DeepCool Captain 280EX RGB ■ 2x Samsung 970 EVO 500GB■
╠ Deepcool NEW ARK 90 Electro Limited Edition NR58 ■ XFX PRO1000W Limited Black Edition
╚ Samsung SE790C 34" Ultrawide 3440x1440@75Hz

Permalänk
Medlem

http://www.mmo-champion.com/threads/1234004-NVidia-Driver-310...
Det är ingen annan som har detta problemet bara jag.............. Det är väldigt lätt att vara en idiot som inte har en aning bara för nåt funkar bra för en.

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk
Antielefant
Skrivet av Lexius:

http://www.mmo-champion.com/threads/1234004-NVidia-Driver-310...
Det är ingen annan som har detta problemet bara jag.............. Det är väldigt lätt att vara en idiot som inte har en aning bara för nåt funkar bra för en.

Suck. Att kalla folk för idioter och att kasta någons moderatortitel åt en som skällsord är inte direkt moget beteende, så sluta upp med det.

Personen du länkar till har problem i WoW, vilket är fullt normalt då det som många gamla spel inte gillar nya drivrutiner. Visst, han har problem, det går jag med på - men WoW har ofta problem med nya drivrutiner och det är specifikt för WoW - inte för drivrutinerna i sig.

Men, för att återgå; dina bekymmer har förstås ingenting med något av dina andra datorproblem att göra heller?

#12979900

Citat:

När jag stänger av datorn på windows stängs bara tangentbordet+musen+skärmen av men datorn är fotvarande på . Va kan detta bero på?
Jag gissar på nätagget men vet inte hur man fixar det nån som har ett tips?

Tvivlar starkt på att en grafikdrivrutin gör så att datorn inte kan stängas av. Taskigt nätagg, moderkort eller möjligtvis problem med OS. Eventuellt för hög klockning av bussar eller minnen vilket kan ge fel i skrivningar mot disk (vilket datorn gör i både avstängning- och vila).

#12964956

Citat:

vågar man ladda ner den? kan ju inte va värre än det är nu har 1-2fps

1-2 FPS är inte normalt, och det hade du alltså innan du installerade 310.70.

http://www.sweclockers.com/forum/76-shooters/1167195-farcry-3...
Återigen.

Eller är alla dessa också samma drivrutins fel? Självklart kan något ha kraschat fullständigt när du installerade 310.70 - det ifrågasätter jag inte, och heller inte att det hände exakt då - men det var knappast grafikdrivrutinen i sig som orsakade problemet.

A ger B ger C ger D.

  • A: Något händer i din dator. Datorn kanske är för högt klockad och en systemfil blir korrupt, eller så får du in något skräp i den. Vad vet jag - finns tusentals möjligheter. Gissningsvis är din klockning för hög vilket gjort datorn ostabil, alternativt håller på och eldar upp nätagg eller moderkort.

  • B: Du installerar en ny grafikdrivrutin, installationen blir korrupt alternativt förvärrar skadan, på grund av A.

  • C: Datorn beter sig konstigt, du avinstallerar och trycker in en ny drivrutin, men får exempelvis inte med PhysX. Skadan förvärras ytterligare.

  • D: Skadan förvärras ytterligare, nu kan du inte ens stänga av den korrekt.

Ursäkta om jag totalt ignorerar din briljanta slutledning att drivrutinen skulle vara bekymret, men då skulle vi se fler än bara dig på Swec som har bekymmer med samma drivrutin. Och nej, mina tolv års erfarenhet som datortekniker håller inte heller med dig.

Det är mer troligt att felet beror på något av följande tre;
- Korrupta Windowsfiler
- För hög överklockning (av CPU eller RAM, främst bussdelen av CPU)
- Defekt hårdvara (hårddisk, grafikkort, nätagg eller moderkort)

Och att kalla mig för okunnig idiot är bara dumt - speciellt i den här forumdelen.

Visa signatur

i7-12700KF | 128 GB DDR4-4000 | RTX 4080 | Samsung 990 Pro | 3xAcer XB270HU G-Sync

Permalänk
Medlem

Tvivlar starkt på att en grafikdrivrutin gör så att datorn inte kan stängas av. Taskigt nätagg, moderkort eller möjligtvis problem med OS. Eventuellt för hög klockning av bussar eller minnen vilket kan ge fel i skrivningar mot disk (vilket datorn gör i både avstängning- och vila).
Varför funkade allt som det ska innan denna drivrutinen???
Varför faila inte datorn innan detta?
Svara på den frågan......slår vad om att du byter samtalsämne från den frågan för du är knäckt.
Detta går på garantin och jag kommer få grafikortet fixat som tur va . De va dumt av mig att skriva inlägg i sweclockers forum som är fullt av amatören de kanske dag att vända sig till techspot.
Om du redan inte är knäckt nog har jag överklockat mitt grafikort 0 mhz den är fabriköverklockad.
Jag säger inte att alla från sweclockers är amatörer men ni som skriver här verkar vara det.

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Trådskaparen har fått all rimlig hjälp som finns att få, vad jag kan se. Väljer han hellre att ägna sig åt brott mot §1 i våra forumregler än att ta emot hjälpen så ser jag igen anledning till att låta tråden fortsätta.

Med vänlig hälsning
MichaSWE

Visa signatur

Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på min moderering.
Glöm inte att tala om vilken tråd ditt ärende gäller.
Kontaktvägar: via PM eller via E-post: michaswe@sweclockers.com
Mina System: HePC och Gaming