ClickOk.se stämde mig i Tingsrätten för ett köp hos dem

Permalänk
Medlem

Denna varning sprider sig nu som en löpeld över hela landet. samt på fb. Har en känsla (och hoppas) att ClikOK kommer att få känna av detta rejält framöver. Ser att deras omdöme rasat på rejta.se också....

Permalänk
Medlem

Tack för infon TS.

Har aldrig och hade nog aldrig handlat från ClickOK ändå, men nu kommer jag definitivt aldrig att göra det heller.
Plus att jag kommer låta ett visst antal personer i min närhet veta vilket bluff-företag ClickOK är. (varav en är en ganska högt uppsatt medlem i SFMO, om han inte vet det redan)

Glad påsk på er!

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem

Intressant.

Jag är moderator på MHB och har därmed lite "ingångar" till Prisjakt och kommer förmedla detta internt upp i ledet.
Sist jag kollade så bestämmer Prisjakt själva vilka som får vara med och inte. Det är ingen rättighet att få vara med på Prisjakt.

Permalänk
Medlem

Hoppsan. Visst, ClickOK har väl aldrig haft särskilt bra rykte, men så här ruttna trodde jag inte att de var!

Dags att traska in på prisjakt och "ogilla" butiken (klicka på "Gilla & dela" och sedan på tumme ned), så kommer den inte att vara med i prisjämförelser per default.

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
Medlem
Skrivet av backfeed:

Hoppsan. Visst, ClickOK har väl aldrig haft särskilt bra rykte, men så här ruttna trodde jag inte att de var!

Dags att traska in på prisjakt och "ogilla" butiken (klicka på "Gilla & dela" och sedan på tumme ned), så kommer den inte att vara med i prisjämförelser per default.

Se där, man lär sig något nytt varje dag, kan va bra att veta.
DONE AND DONE!

Permalänk

Mitt antagande. Tryckfelsnisse har varit ute på ClikOk och angivet ett kraftigt fel pris, när ts såg detta låga pris gjorde ts en megastor beställning och denna gick igenom och felet upptäcktes inte att leveransen var levererad.

Där jag är nyfiken om exakt vad ts beställde för vilket pris?
Liksom skulle det ha varit 2TB hårddiskar för 50kr styck eller så är det självklart att priset är felsätt, sedan hur vårt rättsväsende tolkar detta är en annan sak.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem
Skrivet av bud_bundy:

Mitt antagande. Tryckfelsnisse har varit ute på ClikOk och angivet ett kraftigt fel pris, när ts såg detta låga pris gjorde ts en megastor beställning och denna gick igenom och felet upptäcktes inte att leveransen var levererad.

Liksom skulle det ha varit 2TB hårddiskar för 50kr styck eller så är det självklart att priset är felsätt, sedan hur vårt rättsväsende tolkar detta är en annan sak.

Tror TS har förklarat vad han köpte och till vilket pris och anledningen... om man läser

Permalänk
Medlem

Låter som du borde snacka med prisjakt och få dem att överväga att ta bort ClickOK från deras databas, för vem vill ha att göra med oprofessionella återförsäljare som inte tar ansvar. Synd att du inte kan föra ärendet vidare, hade gärna sett dem förlora igen och skämmas i media.

Konstigt dock att du inte fick någon ersättning för att de falskt anklagade dig, fyllde en falsk anmälan OCH slösade din tid. Kan bara tacka dig för denna upplysning, håller mig undan från detta företag och skall tipsa andra om det lika så.

Permalänk
Skrivet av WEBRUNNER:

Tror TS har förklarat vad han köpte och till vilket pris och anledningen... om man läser

Ok, man fick läsa igenom hela tråden.
6st 2TB hårddiskar för 400kr/st om jag uppfattade det rätt. Inte konstigt att ClickOk försökte kräva på ersätnning, men det borde aldrig ha gått längre än så. Absolut inte blandat in inkasso eller liknande och tingsrätten i detta fall var ju döfött.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem
Skrivet av bud_bundy:

Ok, man fick läsa igenom hela tråden.
6st 2TB hårddiskar för 400kr/st om jag uppfattade det rätt. Inte konstigt att ClickOk försökte kräva på ersätnning, men det borde aldrig ha gått längre än så. Absolut inte blandat in inkasso eller liknande och tingsrätten i detta fall var ju döfött.

Mer... 10 st 1TB diskar. Problemet är inte att ClickOk ville ha mer eller mindre utan att de genom att godkänna och skicka varan genomgått avtalet som till slut var det som avgjorde vem som hade "rätt", goodwill out the window!

En sak jag upptäckt och undrar över är hur detta funkar i normala fall: "Då meddelar ClickOk mig att deras leverantör höjt priset samma dag som jag hämtar ut mina varor."

Är detta RENT strunt av ClickOk eller innebär detta att "I Lager" för de flesta försäljare inte innebär att de måste ha betalat produkten de har i lager/inte är skyddade mot prishöjnnigar/sänkningar från leverantören? Vet att tillverkare på nått sätt måste kompensera när de själva drar ner sina rekommenderade priser (grafikkort som funnits mer än 1 månad anyone?) för att inte alla ska gå i konkurs... Även om detta fallet nu kanske är strunt, hur brukar mellanskillnader leverantör-försäljare-kund hanteras?

Visa signatur

i7 960 TRUE(2*120mm ScytheGT) @ 3.85GHz|ROG Rampage III Formula x58|FD Define R4 Titanium(5*140mm)|XFX CE850W|6x4GB DDR3|RTX3060|Intel X25-M 160GB+Crucial m4 512GB+PNY 1TB+HDD 500GB+HDD 1,5TB+2TB|Externa: 2*WD 2TB|Fåner: Fairphone 5|Mi Mix 2S|Galaxy S22|Moto G5|Galaxy S5|Galaxy S4Lurar på huvudet: Shokz OpenRun

Permalänk
Medlem

Fy fan vilket skit företag! Tänker dock aldrig handla där! Inet/komplett/Webhallen har mig som kund for life

Visa signatur

AMD RYZEN 7 7700X / B650 AX-Y1 / 32GB RAM DDR5 / RX 9070 XT Reaper 16GB

Permalänk
Medlem

Att skriva falska kommentarer på Prisjakt är oseriöst och endast kontraproduktivt. Och även trådskaparen själv håller med om detta.

För att ge fallet en större genomslagskraft kan ni istället uppmärksamma detta fall på andra stora forum så som Flashback och Familjeliv. Och givetvis informera era datorintresserade bekanta om trådskaparens erfarenheter, så får de själva göra en bedömning om de vill handla av butiken eller inte.

Trådskaparen: Du får gärna skapa en tråd på Flashback ( http://www.flashback.org/ ) också, så att fler människor kan få ta del av dina erfarenheter. Flashback är ett väldigt stort och välbesökt forum som i skrivande stund har över 30,000 medlemmar inloggade. Du kan också höra av dig till Anders på http://knyt.se/ , det är möjligt att det finns intresse att skriva om fallet där också.

Visa signatur

Stationär: HP Phoenix | 12 GB RAM | 120 GB SSD | 1 TB HDD
Laptop 1: Sony Vaio | 4 GB RAM | 80 GB SSD
Laptop 2: Dell Inspiron | 1 GB RAM
Telefon: Apple iPhone 4S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Iliyena:

Är detta RENT strunt av ClickOk eller innebär detta att "I Lager" för de flesta försäljare inte innebär att de måste ha betalat produkten de har i lager/inte är skyddade mot prishöjnnigar/sänkningar från leverantören? Vet att tillverkare på nått sätt måste kompensera när de själva drar ner sina rekommenderade priser (grafikkort som funnits mer än 1 månad anyone?) för att inte alla ska gå i konkurs... Även om detta fallet nu kanske är strunt, hur brukar mellanskillnader leverantör-försäljare-kund hanteras?

I lager innebär hos de flesta webbutiker i datorbranschen att deras leverantör har i lager, eller hade i lager när senaste uppdateringen skedde vilket görs nån gång i timmen eller så. När du gör en beställning så skickar butikens leverantör direkt till dig men med butikens logo mm.. När produkten är skickad från lagret skickar leverantören en faktura till butiken, så svaret på din fråga är att butiken inte har betalt i förväg för produkten utan faktiskt betalar mot faktura efter leverans.

Permalänk
Medlem

10 TB diskar á 400:- är ju 4000... någon annan som hade svårt att få ihop allt det där om 12300 etc?

I vilket fall är det ett erbjudande eller annat är det inget konstigt pris, kanske utgående modell. När priset dessutom är kvar någon dag efter finns det ingen anledning till att ana onåd. Diskarna blev skickade och orderbekräftelse skickades vilket de skulle kunnat se vad som var fel innan avtalet gick så långt att de var tvungna att genomföra affären.

Clickok.se skulle sett detta som läropengar och släppt detta eftersom 10-12 tusen är inte så mycket för ett välmående företag även om det svider ordentligt. Se till att ha anställda som lägger in produkterna rätt från början istället, jävla klantarslen...

Visa signatur

System: Aerocool DS Cube|| i5 4690K @ Stock || Phanteks PH-TC12DX || MSI Z97M-G43 || G.Skill Ripjaws 8-9-9-24 1866 MHz 8 GB || Gigabyte GTX460 1GB OC || PNY Optima SSD 480GB || Crucial C300 128 GB || Samsung Spinpoint F3 1TB || Fractal Design Edison M 750W 80+ Gold

Permalänk
Medlem

Fixa felstavningen på företagsnamnet i trådens titel så ev. Googlare hittar tråden lättare!

Ändra till "Clickok.se"

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem

Härligt att dom fick på nöten.Och fan va bra att du inte gav vika en tum

Man undrar ju hur tänkte dom där egentligen..Vilket skit företag alltså

Visa signatur

╔ Corsair 32GB DDR4 CL15 3000Mhz VENGEANCE RGB ■
╠ ASUS-ROG-MAXIMUS-X-HERO ■ ASUS-ROG-STRIX-RTX2070-OC ■ i7 8700K
╠ DeepCool Captain 280EX RGB ■ 2x Samsung 970 EVO 500GB■
╠ Deepcool NEW ARK 90 Electro Limited Edition NR58 ■ XFX PRO1000W Limited Black Edition
╚ Samsung SE790C 34" Ultrawide 3440x1440@75Hz

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Electrix:

Fixa felstavningen på företagsnamnet i trådens titel så ev. Googlare hittar tråden lättare!

Ändra till "Clickok.se"

Bra idé

* topic ändrad *

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sj6:

10 TB diskar á 400:- är ju 4000... någon annan som hade svårt att få ihop allt det där om 12300 etc?

Jo jag reagerade också lite.

170 kr för en 1TB-disk är lite pengar, men inte för lite.

Däremot så verkade det som att ClickOK sen istället begärde närmare 1000:- för en 1TB disk, vilket åandra sidan är skrattretande högt, i synnerhet för en Hitachi-disk. (Hitachi's diskar är av tvivelaktig kvalité och därav ganska billiga.)

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marathonkillen:

Inga problem med att upplysa om priset per styck. Domen i Tingsrätten är offentlig handling, vilket innebär att vem som helst får ta del av den.

Styckpriset var 170 kronor för en hårddisk för intern montering. Hitachi och 1TB.
Ett 15-tal butiker med priser på mellan 140 och 200 kronor per styck plus frakt. Priset låg ute i 2 dagar.
Jag hade ingen anledning att misstänka fel pris. Jag hade köpt 6 stycken 2TB Western Digital externa hårddiskar från Pixmania för 401 kronor styck plus frakt. Köpet från ClickOk var inte enbart till mig själv, liksom köpet från Pixmania. Jag beställde tillsammans ett några vänner för att dela på frakten.
För min del fanns det inget skäl att misstänka fel pris. När så många butiker har liknande priser och att det är Hitachis diskar, som blivit uppköpta av Western Digital, fanns det inte en tanke hos mig att priset skulle vara felaktig. Att betala 401 kronor plus frakt för en 2TB extern disk och sedan 170 kronor för en intern disk på 1TB, ingav mig inte att misstänka prisfel.
Diskarna är en standarddisk på 7200 varv och 32MB cache.

Hoppas denna upplysning gör inlägget mindre misstänksamt.

Tack, det förklarar saken och även om det låter billligt så verkar det vara någon typ av utförsäljning och om du fick halva priset mot en dubbelt så stor disk så verkar det okej, speciellt om andra butiker hade liknande pris.

Gjorde samma sak när jag köpte SSD, tycke det var bra pris men tydligen ingick varan i deras "födelsedagsfirande" och det hade redan läckt ut priser om den kommade modellen på diverse forum och eftersom den skulle kosta mindre antog jag att det var korrekt.

Permalänk

"Som bevis för detta lade de fram ett dokument med postens kollinummer, som de i Tingsrätten påstod vara IP-adresser."

I lol'd!

Visa signatur

Ryzen m-atx:
|| Windows 10 || MSI B350M || Ryzen 1700X OC@ 3.8GHz || Nvidia 1060 6GB || 32GB RAM || EVGA P2 750W ||
HTPC:
|| Windows 10 || Asrock Z77m-itx || I7 3770k || 8GB RAM || Corsair 620W ||
________________________________________________________________________________________________

Permalänk
Medlem

Vilket jävla idiot företag.

Permalänk

Jag gick in ock klickade tummen ner på prisjakt, fick då se att dom faktiskt har en "like" på FB. "ironi"
Starkt jobbat.
http://www.prisjakt.nu/butiksinfo.php?f=2614

Visa signatur

Intel Core i5-8600k / ASUS ROG STRIX Z370-H GAMING /Corsair 2x4GB DDR4 3000MHz / PowerColor HD5750 1GB SCS3 Passiv kylning / Intel SSD 256GB / 2st Samsung SpinPoint F1 1TB / Be quiet! Pure Rock Cpu-kylare / Be quiet! Straight Power 10 400W / Antec Sonata Elite /
Fri frakt Inet

Permalänk
Medlem

Hoppas sweclockers tar upp detta i fredagspanelen också så fler får reda på vilket skitföretag detta verkligen är, om nu inte företaget har konkat innan det blir dags för ny panel.

Visa signatur

[Gigabyte B350 GA-AB350M-HD3]-[AMD Ryzen 5 1600]-[Corsair VENGEANCE 16GB 3200MHz]-[Samsung 850-Series EVO 1TB]-[ASUS GeForce GTX 1070 8GB Turbo]

Permalänk
Medlem

Och där dog ClickOk.se helt som potentiell handlare för alla på Sweclockers och dess medlemmars bekantskapskrets. Bara att bomma igen grabbar ni är rökta.

Till TS. Bra kämpat. Kudoz

Visa signatur

Har inget bra att skriva här så lite meningslöst skrivande får duga här så länge. Vem vet jag kanske kommer på nått att skriva här någon dag ;-)

Permalänk
Medlem

vad var det du köpte då? :p[/QUOTE]

Han skrev i sitt senaste inlägg att han köpte ett par hårddiskar med några kompisar

Permalänk
Medlem

Till TS: Kul att höra att du har kommit ut vinnande mot detta gräsliga företag. Har en lärare i elektromekanik som köpte en surfplatta just ifrån ClickOK strax efter jul. Jag sa redan då när han berättade att han beställde ifrån ClickOK "nej nej nej nej NEJ!!". Ska länka denna tråd till honom så att han fullt ut förstår vilket skitföretag detta är.

FYI: Surfplattan fick han nu (efter cirka 3 månader) även fast den har varit 'i lager'.

Permalänk
Medlem

Okej, kommer aldrig säga något positivt om dem till någon.
Förstår inte vad de skulle kunna vinna med att stämma någon och hålla på såhär..

Permalänk
Medlem
Skrivet av simon253:

Synd man inte har facebook längre så man hade kunnat gilla

@Widholm Du glömde Dustin

Och vill åter säga bra jobbat TS. angående att SVT tackade nej.. du tror inte "PLUS" skulle kunna var intresserade? fast dom har ju inte direkt nån del när dom pratar om fall som redan är lösta :/
Dock skulle ClickOk nog gå i konkurs ganska snabbt efter det.

Det var just Plus-redaktionen hos SVT jag kontaktade. De svarade aldrig på min förfrågan om ämnet var intressant för dem.
Visst kan Plus ta upp fall som är lösta. Att få ClickOk att gå i konkurs är inte mitt syfte med inlägget. Mitt syfte med inlägget är att upplysa om vad som händer när man gör ett köp och sedan får krav i efterhand på ytterligare betalning. Jag vill visa hur det hela går till och att det går att få rätt i en domstol om man lägger fram bevis för sin sak och inte enbart påstår något som inte kan bevisas.

Jag vill visa att Konsumentköplagen fungerar samt att även Avtalslagen reglerar ett köp. Just Avtalslagen kände jag inte till innan tvisten uppstod.

Skrivet av saturday_sun:

Tack så mycket för informationen och för ditt välskrivna inlägg om hur det går till att bestrida krav från ett företag! Ska tipsa min kollega som är konsumentrådgivare i Gislaveds kommun, om ditt fall.

Om din konsumentvägledare får användning av mina erfarenheter är det bara bra. Att dela med sig av sina erfarenheter innebär att man inte behöver "uppfinna hjulet fler än en gång".

Skrivet av Aka_The_Barf:

en annan stor fråga är vad exakt dom ville ha ut av det här? 10000kr är ju inte så mkt för ett större företag som clickok endå verkar vara och dessutom så kommer en trogen kund berätta för vänner samt spendera många gånger mer än 10000kr i en butik som de tycker om.

det här kan mkt väll leda till deras undergång.

EDIT: läste lite omdömen och du var inte den första dom lurat, tyvärr var det som jag befarade att de flesta inte orkade med det utan gav med sig och betalade.

Vad ClickOk ville få ut av rättegången kan jag inte svara på. Det svaret har ClickOk själva. Kom ihåg att de först uppgav att det nya dagspriset var 8700 kronor och att de ville ha mellanskillnaden mellan det jag betalat, 1800 kronor och det nya dagspriset. Det ger en mellanskillnad på 6900 kronor. När fakturan kom löd den på 10500 kronor, utöver det jag redan betalat. ClickOk höjde således "dagspriset" 8700 kronor till 10500 kronor och lät bli att reducera beloppet med det jag redan betalat.
Kravet hos Kronofogden var dock reducerat till 8800 kronor.

Skrivet av tackle:

Det där är rätt sjukt i rättssystemet egentligen.
Dom hävdar att det är IP-adresser, så ska den åtalade behöva förklara att det inte är det? Om den åtalade inte besitter den kunskapen skulle det då kunna gå så långt att domare köper det som sanning? Hemska tanke.

Jag fick lära mig under tvistens gång att en domstol inte tar hänsyn till rättens medlemmars kunskap i en rättegång. Domstolen tar enbart hänsyn till de faktiska omständigheter som råder under en rättegång. Om falsk bevisning läggs fram och motparten inte kan bevisa att den är falsk anses den vara berättigad som bevisning. Domstolen får inte lägga egna värderingar i en dom utan den skall bygga på all den bevisning som läggs fram och vad lagen säger om saken.

Såldes var jag tvungen att ta fram så mycket bevismaterial jag kunde för att stärka min sak i rätten. Det innebar att alla mina påstående jag förde fram också bevisades med skriftlig material. Jag framförde inte ett enda påstående utan att lägga fram skriftlig bevisning. ClickOk framförde ett flertal påstående utan skriftlig bevisning. Några av dem framförde de redan i sitt åtal, som att jag aldrig fått varken orderbekräftelse eller kvitto. Jag lade fram dessa som bevis på att ClickOks påstående var falska.

Skrivet av bud_bundy:

Nej, jag gjorde inte en megastor beställning med hänseende till att det skulle vara fel pris. Det fanns ett 15-tal butiker som sålde diskarna till ungefär samma pris. Någon misstanke från min sida om att priset skulle vara felaktigt fanns inte.

Här är länk till svar på din andra fråga:

Skrivet av zin_90:

Låter som du borde snacka med prisjakt och få dem att överväga att ta bort ClickOK från deras databas, för vem vill ha att göra med oprofessionella återförsäljare som inte tar ansvar. Synd att du inte kan föra ärendet vidare, hade gärna sett dem förlora igen och skämmas i media.

Konstigt dock att du inte fick någon ersättning för att de falskt anklagade dig, fyllde en falsk anmälan OCH slösade din tid. Kan bara tacka dig för denna upplysning, håller mig undan från detta företag och skall tipsa andra om det lika så.

Jag kontaktade Prisjakt och informerade dem om tvisten och att den gått till Tingsrätten. De svarade att deras regelverk reglerar för hur de hanterar ärenden som mitt. Att ett företag får negativa omdömen innebär inte per automatik att Prisjakt väljer att inte ha med dem i sitt system. Prisjakt bedömer företag ur rättsliga hänseenden och utifrån dem tar de ställning till hur de skall hantera sådana ärenden.
Jag har förståelse för Prisjakt eftersom Prisjakt måste agera seriöst, inte bara mot kunder utan även mot de företag som använder sig av Prisjakt.

Skrivet av Electrix:

Ändra till "Clickok.se"

Tack för påpekandet!
Ser att, förmodligen en moderator, korrigerat misstaget. Jag tackar för hjälpen med denna korrigering!

Skrivet av videfix:

Bra idé

* topic ändrad *

Är det du som korrigerat min felstavning och dessutom ändrat till ClickOk.se ber jag att tacka dig personligen. Tack så mycket för hjälpen!

Skrivet av Minsc S2:

Jo jag reagerade också lite.

170 kr för en 1TB-disk är lite pengar, men inte för lite.

Däremot så verkade det som att ClickOK sen istället begärde närmare 1000:- för en 1TB disk, vilket åandra sidan är skrattretande högt, i synnerhet för en Hitachi-disk. (Hitachi's diskar är av tvivelaktig kvalité och därav ganska billiga.)

För att vara helt korrekt, beställningen bestod av 8 stycken diskar på 1TB för 170 kronor och 2 stycken 2,5" 500GB diskar för 130 kronor.
ClickOk påstår till Tingsrätten att "marknadspriset på 1TB Hitachi skulle vara 1600 kronor, d.v.s 10 gånger högre ungefär än vad jag betalade. Jag lade fram skriftlig bevis i rätten på att det påstående var falskt.

Permalänk
Hedersmedlem

Tack för att du delade med dig av dina erfarenheter. Starkt av dig att kämpa emot!

Permalänk
Medlem

Kul läsning har själv aldrig varit insatt i dessa saker så lite nytt lärde man sig allt.

Förövrigt så surfade jag in på clickok's hemsida, herregud en mer b-sida får man ju leta efter.