Jamo Surround 200L, bra högtalare?

Permalänk
Medlem

Jamo Surround 200L, bra högtalare?

Tjenis.

Jag har hittat ett par högtalare och en Center på Myrorna nere i centrum.
Högtalarna är i väldigt bra skick och så, känns robusta och väger en hel del.
Jag har inte hittat mycket information eller recensioner om högtalarna så tänkte ställa frågan här.
Det är som sagt två surround-högtalare och en center, kostar 250:- för alla 3 delar. Är det ett bra köp?

Tack/Alex

Permalänk
Medlem
Skrivet av -ReM-:

Tjenis.

Jag har hittat ett par högtalare och en Center på Myrorna nere i centrum.
Högtalarna är i väldigt bra skick och så, känns robusta och väger en hel del.
Jag har inte hittat mycket information eller recensioner om högtalarna så tänkte ställa frågan här.
Det är som sagt två surround-högtalare och en center, kostar 250:- för alla 3 delar. Är det ett bra köp?

Tack/Alex

Bra köp är väl subjektivt,köp dem och testa.

Permalänk
Rekordmedlem

Det är väl en riktig surroundhögtalare av dipoltyp som det verkar så för det pengarna är det nog ett ok köp, men centern kanske inte är så vettig om du inte har nått matchande, men 250 kr låter som ett ok pris.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Tack killar, köpte högtalarna igår förmiddag och är väldigt nöjd med hur de fungerar till det priset.
De nya surround-talarna får sitta som bio-surround bakom soffan, kommer bli bra när det är klart.