Permalänk
Inaktiv

Fakturerings program

Hej!
Pappa frågade mig (han har ett företag) om jag skulle kunna göra ett enkelt fakturerings program där man fyller i tiderna man har jobbat och sedan kan skicka det till kontoret!
Jag fick en ide om att man kanske skulle kunna göra ett Exel dokument och sedan typ lägga till en knapp så den skickar ett mail till en mail adress automatiskt!
Skulle det gå att göra som en app till en telefon/dator(PC)?

Permalänk
Medlem

Finns ju mängder med appar som gör detta. Kika efter tidrapport.

Visa signatur

Mitt modermodem är trimmat!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 | 16GB | 512GB + 2TB SSD | RTX 3060

Permalänk
Avstängd

Off topic: Jag har jobbat som konsult i 10 år och kommit i kontakt med massor med olika tidrapporteringsprogram. Och ALLA har varit kassa, hur fan kan det inte finnas ett enda bra tidrapporteringsprogram?

Visa signatur
Permalänk
Inaktiv

Funkar det till Android också?

Permalänk
Medlem

Leverantören av ekonomiprogrammet har förmodligen redan ett eget alternativ.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Petterk:

Leverantören av ekonomiprogrammet har förmodligen redan ett eget alternativ.

T.ex Visma avendo?

Permalänk
Avstängd

Om man kollar under demon så verkar man inte kunna mata in tider på matrisform. Fatta vad jobbigt att behöva mata in post för post varje dag i en månad.. ush

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CyberVillain:

Off topic: Jag har jobbat som konsult i 10 år och kommit i kontakt med massor med olika tidrapporteringsprogram. Och ALLA har varit kassa, hur fan kan det inte finnas ett enda bra tidrapporteringsprogram?

Lundalogik Lime?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av HerrNilsson30:

Lundalogik Lime?

Den har jag inte stött på Vad jag kan minnas..
Denna sitter jag på nu, och den är bajs.

http://www.flexdatasystem.se/flextid.asp

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av anon218624:

T.ex Visma avendo?

Visma har flera olika affärs och ekonomi-system och flera olika Tidsrapporteringssystem. Bland annat genom deras löneprogram. Eller fristående Visma Tid som kan integreras med Administration och några av de äldre systemen. Finns också andra leverantörer för den svenska marknaden.

Permalänk
Avstängd

Brorsan är utvecklare på Visma så de måste ha bra produkter

Visa signatur