Permalänk

Sprucken trumhinna?

Tjena! Jag var och badade lite idag vid en närliggande sjö. Det finns ett hopptorn där som jag hoppade ifrån och när jag hoppade från tian så kände jag hur jag fick riktigt ont i mitt högra öra när jag hamnade i vattnet. Det gjorde riktigt riktigt ont och jag kände mig lite snurrig direkt efteråt (Balanssinnet?). Smärtan gick över efter någon timme men när jag badade igen så återkom smärtan igen och fortsatte i flera timmar men nu så har smärtan återigen gått bort lite. Jag har som ett lock över örat hör sämre med det örat.

Vad tror ni det kan vara fellow sweclockers? Låter det som en sprucken trumhinna och bör jag besöka läkare?

Permalänk
Medlem

Det kan ju vara så att du kan ha åkt på en sk. vaxpropp i samband med nedslaget. Blir du inte bättre så får du ta och uppsöka en läkare/öronläkare så får han eller hon se vad man kan göra åt saken.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis 365 dagar om året
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk

Jag var och besökte läkare idag, uppenbarligen hade inte min trumhinna spruckit men den var väldigt irriterad och röd. Ingen fara och all obehag bör gå bort inom några dar.