[BF4] Bannad från Sweclockers servrar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av phille_hbg:

Okej. Jag skiter väl i fordonen, det kommer ju nya. Däremot så blir jag trött på folk som står i basen med ett fordon när det kan användas till mycket annat. Men det är tydligen helt okej att stå parkerad i basen med en stridsvagn, skjuta in i basen, köra över folk med fordon, osv men att spränga en campare i basen är fy skam tydligen!

Sköna regler ni har!

Playerlist 07-17-2014 16:19:09 PlayerSwitchedTeams TehUrkel switched from US Army to Chinese Army (Här drar kartan igång)
Playerlist 07-17-2014 16:19:36 PlayerTeamKilled Mr_Phille teamkilled TehUrkel
Playerlist 07-17-2014 16:19:36 PlayerTeamKilled Mr_Phille teamkilled TheConceptArtist

Den nya kartan hade varit igång i 27 sekunder när du dödade de båda med en C4 pga att de tog APC:n innan dig. Bara en notis!

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
SpelClockers
Skrivet av Crazy:

Playerlist 07-17-2014 16:19:09 PlayerSwitchedTeams TehUrkel switched from US Army to Chinese Army (Här drar kartan igång)
Playerlist 07-17-2014 16:19:36 PlayerTeamKilled Mr_Phille teamkilled TehUrkel
Playerlist 07-17-2014 16:19:36 PlayerTeamKilled Mr_Phille teamkilled TheConceptArtist

Den nya kartan hade varit igång i 27 sekunder när du dödade de båda med en C4 pga att de tog APC:n innan dig. Bara en notis!

Kan ju även tilläggas att du teamkillar en hel del generellt. Du har faktiskt teamkilla:t mest i våra mätningar. Dessa mätningar inkluderar inte de senaste veckorna (dvs idag också) och visar endast teamkills där du blivit "punishad".

RANK TEAMKILLS NICK 1 12 Mr_Phille

Totalt har du teamkilla:t 52 gånger (Punished, Forgiven eller ingen åtgärd).

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Nikez:

Kan ju även tilläggas att du teamkillar en hel del generellt. Du har faktiskt teamkilla:t mest i våra mätningar. Dessa mätningar inkluderar inte de senaste veckorna (dvs idag också) och visar endast teamkills där du blivit "punishad".

RANK TEAMKILLS NICK 1 12 Mr_Phille

Totalt har du teamkilla:t 52 gånger (Punished, Forgiven eller ingen åtgärd).

Ingen aning var du "Crazy" får det ifrån att jag vill ha en APC/LAV, men den kanske gör sitt jobb bäst i basen tycker du..? Bara en notis, jag skrev att jag skiter fullständigt i APC/LAV i första inlägget, men det såg du kanske..?

Kul att man ligger i topp någonstans ju! Tråkigt att det är helt okej för admins, moderatorer eller vad ni vill kalla er att det är helt okej att ni TK'ar, skickar fordon på en, osv. Men det är ju bra att ni skiljer på folk och folk...

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av phille_hbg:

Ingen aning var du "Crazy" får det ifrån att jag vill ha en APC/LAV, men den kanske gör sitt jobb bäst i basen tycker du..? Bara en notis, jag skrev att jag skiter fullständigt i APC/LAV i första inlägget, men det såg du kanske..?

Kul att man ligger i topp någonstans ju! Tråkigt att det är helt okej för admins, moderatorer eller vad ni vill kalla er att det är helt okej att ni TK'ar, skickar fordon på en, osv. Men det är ju bra att ni skiljer på folk och folk...

Som Crazy skrev så kan du omöjligen ha dödat fordonet "för att den står i basen", då du bara efter 27 sekunder efter att kartan laddats in, dödar en APC. Med andra ord, du TKar folk som knappt kommit in i spelet, spawnat i en APC och ska åka iväg. Du är välkommen att skicka in bevis på att dessa teamkills hände för att ett fordon kampar i basen, men det gör inte ditt straff lindrigare för det. Det står klart och tydligt i reglerna att teamkills inte är tillåtet, oavsett vilken anledning du nu vill koka ihop.

Admins hamnar på TK-topplistan lika mycket som alla andra. Jag ligger till exempel på #29 med 4 teamkills. Återigen, du är välkommen att komma med bevis om någon admin beter sig dåligt mot dig, men tänk på allt på servern loggas, så det är väldigt enkelt att kolla om historierna stämmer.

Visa signatur

Meow

Permalänk
Medlem

Vad är ditt ingame namn: kkrokk
Vad hände: Jag spelade som vanligt och blev bannad permanent för fusk.
När hände det (klockslag och datum): 8 mars mellan 06-10 på morgon.
Vilken av våra servrar skedde detta på: Webhallen HC 9 All maps

Jag har lirat fps-spel sen -97 och aldrig ens funderat på att fuska då jag tycker om att använda skill.
Hur kan admin ta beslutet att banna mig permanent utan nåt bevis? Bannar ni godtyckligt efter humör?
Jag hade inte ens särskilt bra stats, låg väl 4 elr femma på listan i mitt lag.
Det finns fler servrar att spela på, men jag tar det här personligt, är som sagt inte en fuskare och vill inte bli dömd som en heller.

MVH kKroKk

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av kkrokk:

Vad är ditt ingame namn: kkrokk
Vad hände: Jag spelade som vanligt och blev bannad permanent för fusk.
När hände det (klockslag och datum): 8 mars mellan 06-10 på morgon.
Vilken av våra servrar skedde detta på: Webhallen HC 9 All maps

Jag har lirat fps-spel sen -97 och aldrig ens funderat på att fuska då jag tycker om att använda skill.
Hur kan admin ta beslutet att banna mig permanent utan nåt bevis? Bannar ni godtyckligt efter humör?
Jag hade inte ens särskilt bra stats, låg väl 4 elr femma på listan i mitt lag.
Det finns fler servrar att spela på, men jag tar det här personligt, är som sagt inte en fuskare och vill inte bli dömd som en heller.

MVH kKroKk

Hej kkrokk, Vi har inte bannat dig, våra servrars namn startar med "SweClockers.com".

Jag skulle rekommendera att du går in på TS:en där Webhallens admins sitter (ts.rocketblast.com).

Visa signatur

Kom in och häng med oss på Discord!