Bästa stället att köpa en Ergohuman stol? Eller motsvarande med mesh i sitsen.

Permalänk
Medlem

Bästa stället att köpa en Ergohuman stol? Eller motsvarande med mesh i sitsen.

Hej behöver en kvalitétsstol med "mesh" i sitsen och jag har fastnat för ergohuman, dock har jag inte provsuttit den då de är ovanliga.

Någon som beställt en och vet vilken firma som är bästa att köpa från?

Permalänk
Rekordmedlem

Det verkar som det är Ergoff som säljer dem så då får du väl kontakta dem i Göteborg om det är där du är.
Men även Malmstolen (som tillverkas strax utanför Göteborg) har nätrygg om det är det du är ute efter, http://malmstolen.se/

Nätsits låter lite underligt och är kanske inte så bra.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrqaffe:

Det verkar som det är Ergoff som säljer dem så då får du väl kontakta dem i Göteborg om det är där du är.
Men även Malmstolen (som tillverkas strax utanför Göteborg) har nätrygg om det är det du är ute efter, http://malmstolen.se/

Nätsits låter lite underligt och är kanske inte så bra.

Jag frågade inte om du trodde det var bra eller inte. Du verkar bara gjort en googling som jag redan gjort. Men tack ändå.

Finns det nån som köpt en Ergohuman här på Swec så hade jag varit tacksam för pointers innan jag beställer från UK?

Permalänk
Rekordmedlem

Eftersom de bara säljs nya av en kedja i Sverige så finns det inget annat att välja på om du inte ska importera själv.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Skrivet av Pudeln:

Jag frågade inte om du trodde det var bra eller inte. Du verkar bara gjort en googling som jag redan gjort. Men tack ändå.

Finns det nån som köpt en Ergohuman här på Swec så hade jag varit tacksam för pointers innan jag beställer från UK?

Var inte dryg mot folk som hjälper dig.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ok jag borde sagt så här:

Malmstolen ser väldigt fin ut men nu söker jag faktiskt en stol som inte bara är ventilerad i ryggen utan även i sitsen, för det är faktiskt bra att stolar är detta.