2st 6870 + Äldre moderkort+processor

Permalänk
Medlem

2st 6870 + Äldre moderkort+processor

Hej,

Vårens genomgång av överblivna dataprylar har gjorts och hittade då på två stycken mycket dugliga grafikkort och inkråmet till en gammal server.

Det är alltså två stycken Radeon HD6870 av modell XFX Black edition
Prestandamässigt så bör de i crossfire ligga på nivå med HD7970 vilket motsvaras av r9 280x och har själv inte haft några som helst problem med fps ens i höga upplösningar på nya spel fram tills nu (endast evolve som inte flöt perfekt, men räcker för att jag ska byta

De har suttit i CF i min burk under senaste åren som är väl kylt och har aldrig klockats.

Prismässigt så tänkte jag att ni får buda veckan ut (till söndag 10 maj) så skickar jag korten på måndag.

Prisförslag 400kr/st eller 700kr tillsammans, uppdaterar i tråden om bud kommer in (även lägre)

Det andra fyndet som hittades var ett moderkort av modell A8N32-SLI Deluxe med en processor (dock oklart vilken men om minnet inte sviker mig så tror jag att det är någonstans runt en Athlon 64 X2 AMD xp4400+). Perfekt för en extra server hemma eller liknande. Inga minnen tillkommer, kylare kan ev. letas upp men såg ingen sist jag kollade. kablage, låda, manualer mm. finns.

Prisförslag 100kr

Allt finns för hämtning i Sollentuna alt. ses i centrala Stockholm. Vid ev. frakt så tillkommer fraktkostnad.
Betalmedel så funkar allt från Swisch till paypal och diverse bankmedel (även papperspengar går att använda även om de mest kommer ligga och skräpa hemma)

Endast bud i tråden beaktas så att jag kan hålla koll.

2st 6870 + Äldre moderkort+processor

Visa signatur

XP 2500+ | MSI KT6 DELTA-LSR | WD 1200JB 120gb | GF4 4200 128mb | Duktad Tt VOLCANO 11 XE | 40/12/48X |
Dock uppgraderat sen 2002 :)

Permalänk

600+frakt bjudet för allt bjudet"

Permalänk

Skulle kunna tänka mig ditt 939 moderkort med cpu (nice om det är en x2!) för en hunka + frakt

Permalänk
Medlem

Då jag inte fått in några fler bud så är ni fortfarande högst och båda bud är ok med mig. Händer inget mer så skicka era uppgifter och hur ni vill betala så försöker jag få iväg det asap.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

XP 2500+ | MSI KT6 DELTA-LSR | WD 1200JB 120gb | GF4 4200 128mb | Duktad Tt VOLCANO 11 XE | 40/12/48X |
Dock uppgraderat sen 2002 :)

Permalänk
Medlem

Undrar hur går mer säljet ? Bor i Sollentuna så kan vara intressant ett grafikkort för 300 kr snabb affär, hämtas innan fredag. Hör av dig.