Spotify stänger av sig.

Permalänk

Spotify stänger av sig.

Hejsan, jag har nyligen fått ett problem med mitt Spotify. (På mobil). Galaxy s4.
Det e så att den stänger av sig ibland när den känner för det.

Någon mer som har det så?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bimboankan:

Hejsan, jag har nyligen fått ett problem med mitt Spotify. (På mobil). Galaxy s4.
Det e så att den stänger av sig ibland när den känner för det.

Någon mer som har det så?

Japp! Galaxy S5. Den bara stänger av musiken lite slumpmässigt. Hade sjukt stora problem med det förra veckan, men inte så mycket denna veckan (vet inte om det slutat helt, ta i trä!)

Edit: Lite snabbt googlande säger att detta kan vara ett återkommande problem som uppstår ibland, och det är appens fel, helt enkelt. Vissa verkar tro att det beror på nån specifik reklam som visas eller nåt sånt (fast visas ingen reklam om man har premium, så borde inte vara det...), men lite allmänt oklart varför, ibland så blir det så i några dagar bara

Permalänk
Medlem
Skrivet av Foffi:

(vet inte om det slutat helt, ta i trä!)

Och där slutade det för andra gången idag (faktiskt PRECIS när jag skrev "där", äckligt skrämmande, tänkte skriva första gången...)

Permalänk
Medlem

Jag hade också detta problem på min gamla Android mobil, det var så sjukt irriterande...
Det hände oftast när Spotify var i bakgrunden eller om man helt enkelt släcker skärmen...
Tänkte mest det var pga att den mobilen inte orka med men med min iphone har detta aldrig uppstått

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator: ASRock B650i, AMD Ryzen 7600, Corsair Vengeance 32GB DDR5, Corsair H115i Elite, INNO3D RTX 4060Ti 8GB TWINX2, SSUPD Meshlicious, Corsair SF850L skärm: Asus PB238Q, DELL U2211H kringutrustning: Corsair k70 TKL RGB, Logitech 603, SMSL SA 300, Magic S-4 EX

Permalänk

Samma problem här haft det i nån vecka
OnePlus One - Android 5.1.1, spotify premium

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5800x - Strix B550-F Gaming - TUF RTX3080 - Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance RGB PRO SL - WD_BLACK SN750 1TB - Seasonic Focus GX 850W - FD Define 7 Compact DTG - AOC CU34G2X - ASUS MG279Q.

Permalänk
Medlem

Känns som att detta är något problem som uppstod förra veckan för flera alltså, antagligen nån bugg i ny version.

Samsung Galaxy S5
Android 5.0
Spotify Premium Version 4.1.0.868

Verkar alltså inte bero på android-versionen eller luren i alla fall. Just nu spelar jag i offline-läge.