Permalänk
Medlem

Logitech G930 Laddarsladd/USBPuck

Hej det är som så att min laddarsladd till mitt logitech har börjat krångla och vill inte ladda eller lysa, det funkade igår men idag är det bara still och undrar nu om anterligen hjälp om vart man kan få tag i en ny helst inom sverige men annars om det går att laga på något sätt.

Tack

Permalänk
Medlem

@thimz:

Måst du ha pucken? Jag brukar ladda med vanlig mobilladdare och stickan sitta i datorn.

Annars är det Logitech egna sida som gäller pucken

Visa signatur

AMD Ryzen 3900X, Gigabyte X570 AORUS ELITE,
G.Skill Flare X 32GB 3200MHz, FOCUS GX 850W, SSD 125 och 500GB, HDD 2tb, Gainward GeForce RTX 4090 Phantom
Laptops:MSI GT73VR 6RE Titan

Permalänk
Medlem

@hellmix: Hej sorry att det var ett tag sedan nu men använder just nu ett gamlare headset sålänge, vad är det för laddare du har? Vet ej vad kabeln heter och har försökt googla men hittar inget. Behöver endast själva laddaren och inte pucken. Tror det är fel i USB-stickan som man sätter i datorn osv. Det finns ej att köpa endast pucken inom sverige? Utan man måste beställa va?

Permalänk
Medlem

@thimz:

Använder vanlig laddare/kabel(micro usb) som man får med dagens Androidtelefoner som samsung, sony, htc etc

Laddaren är pucken som du sätter stickan i som innehåller lång micro usb som du använder till för att ladda headsetet.

Visa signatur

AMD Ryzen 3900X, Gigabyte X570 AORUS ELITE,
G.Skill Flare X 32GB 3200MHz, FOCUS GX 850W, SSD 125 och 500GB, HDD 2tb, Gainward GeForce RTX 4090 Phantom
Laptops:MSI GT73VR 6RE Titan