iPhone 6S 64GB Space Gray, Säljes/bytes.

Permalänk
Medlem

iPhone 6S 64GB Space Gray, Säljes/bytes.

Ska byta telefon till Android och säljer därför min iPhone 6s för 5000kr. Telefonen är låst till Tre men jag kan låsa upp den kostnadsfritt innan köp. Den är köpt i jan-feb 2016 så inte alls gammal. Det har suttit Exo Glass skärmskydd så skärmen är repfri men tyvärr inte skalet till telefonen. Den är något kantstött men inget som syns om jag inte kollar noga.

Jag kan tänka mig att byta den mot komponenter + pengar (ca 5000kr i bytesvärde).
Är då ute efter ENDAST processor+moderkort. Gärna i7:a med tillhörande MB. Skriv i tråden eller PMa vad du har så kollar jag upp om det finns intresse.

Telefonen är en 6S med 64GB minne, färgen är Space Gray. Bilder kan skickas!
Om telefonen skickas så är det förskottsbetalning, annars kan vi säkert mötas upp i Stockholm (bor i Nyköping).

EDIT: Finns kartong och kvitto, ej hörlurar då dom är sönder (typisk Apple kvalité på tillbehör)

Förbehåller mig rätten att inte sälja om jag anser att buden är låga eller ointressanta.
Bara att skriva vid frågor

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har inte alla iphones sålts som olåsta sedan typ iP4s?

Permalänk
Medlem

Tre har låsta telefoner men kan låsas upp efter 24mån tror jag. Har en kompis som jobbar där så kan säkert låsa upp den innan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hajper:

Tre har låsta telefoner men kan låsas upp efter 24mån tror jag. Har en kompis som jobbar där så kan säkert låsa upp den innan.

Efter 12 mån kan du låsa upp den för 300 kr. Annars kanske din polare kan hjälpa dig.

Visa signatur

Laptop: MBA 13" | Telefon: Iphone 15" PM

Permalänk

Mina erfarenheter av Iphone hörlurar är att dem är rätt bra, Apple är ju inte direkt kända för att sälja skräp, utan mer att sälja bra produkter överprisat.

Men visst, är man en sån som sitter på dem, står på dem och leker med dem så lär dem gå sönder ganska lätt.

Permalänk
Medlem

Nu vill jag inte diskutera det här i min annons men har bara använt hörlurarna när jag promenerat ute 30min varje dag. mina kjell och company hörlurar för 299kr har hållit i 3 år nu. Ljudet är det absolut inget fel på men just hållbarheten.

Permalänk
Medlem

Tre telefoner är låsta 12 månader från när personen köpte eller förlängde sitt abbonemang, efter det går det att låsa upp. sån

Permalänk

Finns telefonen fortfarande kvar?